www.quartermile.ws Forum
October 23, 2017, 03:34:08 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: e-mail: forum{et}quartermile.ws
 
   Home   Help Search Login Register Chat  
Pages: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 16   Go Down
  Send this topic  |  Print  
Author Topic: My Hayabusa turbo radi_ (možda baš i ne )  (Read 27605 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Neno
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 232



WWW
« Reply #165 on: April 02, 2010, 11:15:34 AM »

Koliko sam skuzio imas MS-II. Ja bi na tvom mjestu napravio sljedece:

Stavio bi primary load na alpha-N i secondary na speed-density. Drugim rijecima napravio bi hibridni alpha-n. Onda slozis dvije VE tablice. Prva je alpha-N i tu izmapiras motor kao da je atmosferac. U drugoj tablici definiras koreciju VE prema tlaku. Onda imas opciju da ti kao konacni VE zbroji primary i secondary load. Ako tako iskonfiguriras, obavezno iskljuci multiply MAP.

Paljenje mozes iskonfigurirati odvojeno i staviti samo da radi kao speed-density. Tako ces si olaksati sto se paljenja tice.

Sto se goriva tice, speed-density i ITB ne idu skupa ni pod razno, pogotovo sa jakim bregasitma. Problem je sto ces na niskim okretajima imati atmosferski tlak kada stisnes oko 30% gasa. I onda ako izmapiras za to, kada stisnes 60% ili 100% vise neces imati goriva. Zato je hibridni alfa-n za te stvari super.


Logged
Joc
Cuccetta
*
Offline Offline

Posts: 86



« Reply #166 on: April 02, 2010, 11:39:39 AM »

U teoriji se ITB motori sa jakim bregastima rade u alpha-n modu (pozicija gasa vs rpm), jer obićno nema dosta velike rezolucije map signala.

Nemoj da ozbiljan cita sto pises, sreca da te razumijem. zbog tvoje tvrdnje netko moze izgubiti glavu. karikirano.
Dakle ne radi se o tome vec o pramalom podtlaku, ispod ambijentalnog.
Na tu vrijednost nemoguce je dobiti dobar rad - linearan.
Raspon vijednosti podtlaka  u usisu, nizeg tlaka od trenutno ambijetalnog je reca 200-1000mV..
U tako malomom rasponu bio map senzor super osjetljiv, sto je jos gore, nemoguce je ostvariti lineran radi i otalo iz prostog razloga jer su pulsevi i vriejdnsoti koje pokazuje map vrlo nestabilne!  Nema konstante, linernosti u neku ruku, ujednacenosti. stabilnosti pri mjerenju.
Nije stvar u razlucivosti.

Ako nemas dobar algoritam za alfaN sistem imaces gadnih problema.


Pa poanta je bila da imas lergas na cca70 kpa a full gas ti je 100kpa i imas premalu rezoluciju da bi to bilo vozljivo u svim uvjetima. Možda krivi izraz, "rezolucija". Shvaćam šta želiš reć...
Logged
gixer
Privilege
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 224



« Reply #167 on: April 03, 2010, 12:07:16 PM »

Hvala ljudi.

A gdje mogu pročitati karakteristike pojedinih algoritama , speed density, alphaN, percent baro, MAP/MAF,  a vidim da se tamo u opcijam nudi i ITB ?
Logged
fire
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 379


« Reply #168 on: April 03, 2010, 05:58:27 PM »

Mislim da moras konfigurirati da jedan injektor(zapravo su tebi dva spojena ili imas nekak drukce) sprica po jendom okretu radilice.
Sekvencijalno ti je dok svaki injektor jednom sprica po 2 okreta radilice.
Logged
gixer
Privilege
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 224



« Reply #169 on: April 03, 2010, 09:20:19 PM »

E, to me zanimalo jer nisam bio siguran dali se odnosi na jedan ili na sve cilindre. Da, kod sekvenijalnog je jeda squirt na 720 stupnjeva.
Logged
gixer
Privilege
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 224



« Reply #170 on: May 03, 2010, 08:18:07 AM »

Evo, nakon duljeg vremena, motor je nekako upalio, ali sreća nije dugo trajala.
Riknuo mi je kanal za 1. cilindar (spark A), znači sve bobine rade osim te prve (za one koji imaju MS, to je ona koja ide sa R26).
Čak sam probao sa onim output test mododom i također, spark A je mrtav.
E, sad me zanimaju dvije stvari, koliko sam uspio vidjeti, input dolazi direktno sa procesora što može značiti da je riknuo procesor.
Dali se on može kupiti solo ili da naručim kompletnu pložicu za MS2 koja košta 110$ sa shipingom ?
Koliko se procesor treba grijati dok radi, moj se čim ga uključim grije toliko da kad staviš prst gore, dosta je vruće., znam da nije baš neka precizna interpretacija, ali neznam kako drugačije da objasnim.

Eto, za 5 godina ja se vozim 

Thanks !!!
Logged
fire
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 379


« Reply #171 on: May 03, 2010, 10:30:49 PM »

Moze se kupiti, samo moras naci nekoga tko ce ti to zalemiti i isprogramirati. Vjerovatno ce te jeftinije ispati ako narucis novi.
Moja preporuka prodaj nekome ms i za te novce kupi vems pa ces motor dosta lakse upaliti.
Logged
Zeljko
Administrator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 8572


AGA


WWW
« Reply #172 on: May 03, 2010, 10:31:35 PM »

Iskreno zaljenje na potroseno vrijeme... koje je na kraju cash...
kada kupujes kupi pravu stvar sybele cahallenger 4+ http://www.skynam.com/EN/skynam.php
« Last Edit: May 03, 2010, 10:33:40 PM by Zeljko » Logged

The First, DASTEK UNICHIP TECHNICALLY THE BEST; If you need more POWER, you need more AIR(cmf)
gixer
Privilege
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 224



« Reply #173 on: May 04, 2010, 08:33:31 AM »

Vidjet ćemo šta ću dalje.
Malo čitam po nekim forumima da MS baš ne radi kako treba sa onim mojim triggerom 8+1, zašto, nemam pojma.
Zasad ću vjerojatno složiti samo kontrolu sekundarnih injektora poću MS-a, a input ću uzeti sa prve bobine, neću ići sa prevelikim boostom da nebi došlo do detonacije, a mogu staviti i malo bogatiju smjesu.
Ovo mi je poslao jedan Amer, on čak isporučuje kitove i kaže da mu radi dobro.
Čak i MicroTech koristi tu foru da upravlja samo sekundarnim injektorima koji rade svi istovremeno, malo blesavo ali radi.
A na zimu idemo iz početka ! :-(

Još mi je pala jedna ideja napamet, ali sad trenutno nemam živaca za to, a to je da iz svog ECU-a povučem sa izlaza za prvu bobinu input u Megasquirt, ali da u Tuner studiu stavim u ignition tablicu sve "0", on bi trebao onda raditi kao da sa tvorničkim ECU-om ?
Nakon toga bi mogao Megasquirt koristiti kao nekakav piggiback, odnosno raditi korekciju mape u odnosu na tvorničku !?
Sa time bi izbjegao sva ona sranja oko problema sa senzorima, smetnjama,... !
« Last Edit: May 04, 2010, 08:41:15 AM by gixer » Logged
fire
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 379


« Reply #174 on: May 04, 2010, 08:49:36 AM »

Ovo za pigyback ti je ok shema. Samo pazi na bobini zna biti i 300V ako je pasivna.

A ova druga ideja mi nije jasna sto bi tocno radio.

A trece samo dodavanjem goriva neces puno pomaknuti knock granicu. Osim ako neces dodavati neko gorivo koje sporo gori(toluen npr).
Logged
gixer
Privilege
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 224



« Reply #175 on: May 04, 2010, 09:46:55 AM »

Nije li ova dioda (1N4001) zener dioda i da ona limitira napon ?
Na koju ideju misliš ?
A što se tiče goriva, nemam u planu nešto posebno, eventualno voziti na 100 oktana premda ekipa koja vozi gorivo iz rafinerije, kaže da je to isto, da navodno ide iz istog rezervoara !
Ipak je to rafinerija Sisak :-)
Ma meni je to isto malo pre blesamo da na boostu od recimo 1 bar, netreba dirati paljenje, ali koliko čitam, ekipi radi.
Sad, dali se mi previše bojimo ili se kut predpaljenja se stvarno osijeti tek na većim tlakovima.
Logged
Zeljko
Administrator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 8572


AGA


WWW
« Reply #176 on: May 04, 2010, 09:57:07 AM »

Dastek Unichip je 100% rijesenaj tvojih problema.. dodatni inktori i map senzor za over boost.
Unichip Q+
Logged

The First, DASTEK UNICHIP TECHNICALLY THE BEST; If you need more POWER, you need more AIR(cmf)
gixer
Privilege
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 224



« Reply #177 on: May 04, 2010, 10:01:51 AM »

Možd au nekoj sljedećoj fazi jer sad sam se istresao za ovo pa dok se malo oporavim.
MS 250$, sekvencer 50$, Innovate LC1, 222$, sve to plus carina, PDVa i shiping.
Jednostavno, sad nemogu ništa, a nekako u čovjeku se javi onaj inat da mora to složiti :-)
Logged
fire
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 379


« Reply #178 on: May 04, 2010, 10:24:43 AM »

Možd au nekoj sljedećoj fazi jer sad sam se istresao za ovo pa dok se malo oporavim.
MS 250$, sekvencer 50$, Innovate LC1, 222$, sve to plus carina, PDVa i shiping.
Jednostavno, sad nemogu ništa, a nekako u čovjeku se javi onaj inat da mora to složiti :-)

Jebiga, sad kad je kupljeno je kasno :(. Mozda ti netko to kupi za ok lovu.
A unichip q+ rabljeni kupus jakooo jeftino a on ti moze dodavati gorivo i skidati paljenje na boostu, zapravo skoro sve sto tebi treba.
Logged
gixer
Privilege
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 224



« Reply #179 on: May 04, 2010, 12:39:18 PM »

Jel moguće da su mi bobine skurile izlaz na procesoru  jer mi se otpor na primaru čini jako mali.?
Premda ako ide preko BIP-a, nebi smjelo imati nekoga utjecaja, ali,.....
Dali za ovakve bobine treba izabrati u Tuner studiu "High inverted" ili "Low" opciju ?

Hvala

Evo karakterisitika :
« Last Edit: May 04, 2010, 12:56:50 PM by gixer » Logged
Pages: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 16   Go Up
  Send this topic  |  Print  
 
Jump to:  

Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006-2011, Simple Machines LLC