|
Title: teflon.. Post by: A112 on May 16, 2006, 06:48:08 PM dal bin nabit teflone u vilice i umjesto gume sta drzi balansstangu isto, ko to radi?
Title: teflon.. Post by: FiatRacer on May 16, 2006, 07:28:28 PM poisci malo po forumu,to je vec bilo spominjano,imas ja mislin i br tipa i soldi kuliko isce
|