www.quartermile.ws Forum

TUNING GUIDE - Main => VEMS, MegaSquirt, Omex, Motronic, Vipec, Autronic, Link ecu, NIRA & global EFI => Topic started by: Tcode on September 23, 2007, 08:46:38 PM



Title: MS na Volvo S40-T4
Post by: Tcode on September 23, 2007, 08:46:38 PM
Poštovani forumaši,
otvaram ovaj topic sa željom da mi se na Volvu pomogne oko swapa stock EFI sustava sa MS-om, vašim znanjem, iskustvom i savjetima. Razlozi za prelazak na SA su u nekoliko ograničavajućih i vrlo frustrirajućih faktora stock ECU-a.

Do sada nikada nisam radio ništa slično, ali imam volje i mogu brzo naučiti ;). Pročitao sam podosta  literature sa web-a o MS-u, a i uskoro se bacam u kupovinu kita, pa osjećam da je vrijeme sa nekim uvodom u sve to, te da čujem od vas što me eventualno još čeka, a da sam trenutno ne uviđam.

Evo i nekih podataka o motoru i EFI-ju:
1855cc transverse-mounted turbo-charged DOHC 16-ventila, 4 cilindra
Bore & Stroke: 81x90mm
ECU: Siemens EMS2000
Paljenje: dvije bobine (wasted spark?), po jedna direktno na svječici, a iz svake kabel na preostale dvije svječice, konektor sa dva pina
Injektori Siemems Deka  630 cc/min Hi-Ohm
MAF
Remenica bregastih 42 zuba, senzor položaja na ispušnoj bregastoj
Postoje stock IAT (imam i dodatni sa VEMS-a) i Coolant senzori
VEMS WB AFR gauge sa EGT i IAT senzorima, da li mogu koristiti output sa VEMS-a na MS?

Na motoru trenutno hibridna turbina, hold boost-a na 1,5 Bar-a, vjerojatno trebam MAP sa širim mjernim područjem?

Sugestije, prijedlozi i više nego dobrodošli :)


Title: MS na Volvo S40-T4
Post by: fire on September 23, 2007, 09:27:28 PM
Ako se dobro sjecam za egt ti treba vems ako mislis mjeriti preko megatune, ali ako imas ovo
http://shop.vems.hu/catalog/product_info.php?cPath=1&products_id=101&osCsid=6e2d910533dce21e45d1853bef98b11d
onda ti se moze direkt ocitavi podatci.
BTW zakaj ne stavis vems?


Title: MS na Volvo S40-T4
Post by: Tcode on September 23, 2007, 09:47:42 PM
Imam taj gauge sa kontrolerom i svim sondama, radi mi prikaz. Izlaz sam mislio spojiti na MS radi autotune funkcije.
Ne znam, MS mi se čini više "friendly", a i računam na malu pomoć svog susjeda AlfaPreLudog ;), koji već duže vrijeme fura na MS-u..


Title: MS na Volvo S40-T4
Post by: fire on September 23, 2007, 09:53:12 PM
Mislim da mores spojiti na MS i da ce dobro citati vrijednosti.
BTW vems i ms su dosta slicni. S istim programima se podesavaju, iste logove rade.... A u vems imas neke vece mogucnosti(npr nisi rekao kakav ti je motorcic ler gasa) i precizniji je(brzi procesor)


Title: MS na Volvo S40-T4
Post by: Tcode on September 23, 2007, 09:59:54 PM
Motorić ler gasa je, pretpostavljam neki stepper (kak da to točno vidim?), na TB-u se nalazi TPS koji je u biti običan potenciometar.
Što se tiče tuninga, mislim da si u pravu, čini mi se da se čak i isti software koristi za tuning?

Da li ti koristiš VEMS SA?


Title: MS na Volvo S40-T4
Post by: fire on September 23, 2007, 10:03:29 PM
Pa najlakse vidis po tome kolko zica ide van iz motorcica ler gasa. Ako su dvije onda je brzi ventil koji se pomocu pwm upravlja. Ako je stper onda su 4 zice.
Isti je softver, samo su ini fajlovi drukciji(da se prilago ocitanja).
Koristim vems i za sada sam zadovoljan, jer to mi je prvi projekt i odma je uspio. Mapu goriva napravio samo voznjom(automastko ucenje).


Title: MS na Volvo S40-T4
Post by: Tcode on September 23, 2007, 10:11:00 PM
Evo, pogledao sam, samo dvije žice, znači ipak je fast idle ventil.

Da li te mogu zamoliti da mi pošalješ svoj broj na PM, ako te smijem malo gnjaviti oko VEMS-a sutra ili neki drugi dan kada imaš vremena?


Title: MS na Volvo S40-T4
Post by: Bubba Zanetti on September 24, 2007, 01:04:58 AM
2 Tcode:

Odi na http://forums.turbobricks.com/ - tamo ima brdo članova koji imaju bezbroj informacija vezanih uz instalaciju MS-a na turbo Volvo.


Title: MS na Volvo S40-T4
Post by: ALFALUDjAK on September 24, 2007, 08:54:13 AM
o vidim da mi je i sused poblesavio :)

samo napred, imas moju podrsku :)