www.quartermile.ws Forum
November 17, 2025, 06:37:55 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: e-mail: forum{et}quartermile.ws
 
   Home   Help Search Login Register Chat  
Pages: [1]   Go Down
  Send this topic  |  Print  
Author Topic: Punto GT  (Read 6980 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
seb
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 344



« on: October 17, 2008, 11:34:49 AM »

dakle moj Punto
http://www.quartermile.ws/forum/index.php/topic,6565.0.html

auto je još u fazi razrade no uočio sam mu jedan problem
par puta sam probo navinut jači tlak (pik 1,5-1,6...konstanta 1,3-1,4) i tu se od 3 brzine na dalje javlja trokanje (ko da probija svječica,kabl,bobina)...sve je to novo gore ali dalje je isto...
frend me uvjerava da je to zbog toga što imam manulano podešen tlak turba a ne preko org elektro overboost ventila (pierburg) i da kad ga budemo spojili kak treba bit (pierburg) i ispeglali mu mape sa emulatorom i sondom da če bit ok
no mene malo muči to što sam imo 3 slučaja na takvim autima koji su bili seriski i tunirani i imali su takve simptome i razlog je bio ECU
ovaj auto neposredno prije sudara dok je imo org 1.4 8v motor,složen ECU na valjcima kod Gubića pumpo je na 1,5 bara preko manulanog ventila i išo je ok

e sad je pitanje: postoji li što da zamjeni moju postoječu ECU i da mi to nešto može pružit puno više jerbo na prolječe ak ne prodam auto idem u još malo extremniji tuning
trenutno je ECU Bosch M2.7

hvala
Logged

Zeljko
Administrator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 8577


AGA


WWW
« Reply #1 on: October 17, 2008, 04:36:14 PM »

Po tvojem opisu moze se naslucivati da se radi o gorivu""
Dakle niz stvari mogu uzrokovati nestanak goriva jer tom motru ne fali gorva ako je orginalan ne tjnuniran u smislu da mu nisu izmjenjenej mehanicke stvari.

Provjeri pumpu benzina i tlak sto ti se dogadja pri tom pustu, tim uvjetima.
Provjeri da li svi injktori jednaku kolicinu doziraju.
Provjeri da ti nije koja cijev ili filter goriva u kakvim uvjetima RESTRIKTOR.

p.s.
Mozda ali cisto sumnjam mozda imas problema s svjecicama.? slicna manifestacija.
Logged

The First, DASTEK UNICHIP TECHNICALLY THE BEST; If you need more POWER, you need more AIR(cmf)
kutija
Global Moderator
Tuner
*****
Offline Offline

Posts: 994



« Reply #2 on: October 17, 2008, 05:58:54 PM »

Ako je originalna pumpa goriva u njemu onda je to uzrok problema jel nije dostatna za T25.

Nadalje vec sam ti napisao da je sve preko 1.4 bara na t25 van efikasnosti kompresora i ako i imas dovoljno goriva moze se desit da se previse zagrijava usisani zrak pogotovo ako je IC na standardnom mjestu i dolazi do detonacija.
Uglavnom prati temp. usisnog zraka po tome mozes vidjet kad dizes tlak da li je tu problem.

Ali ponavljam ako je pumpa original tu je problem.
Takoder ako su original punto gt injektori falit ce ti benzine na visokom tlaku i visokim rpm sa T25.

Preporucio bih ti VEMS.
Ima jedan punto gt vozi na VEMS i gt28R u Splitu i radi kao sat.
Logged

Peugeot 405 T16
Zeljko
Administrator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 8577


AGA


WWW
« Reply #3 on: October 17, 2008, 07:04:43 PM »

 
Logged

The First, DASTEK UNICHIP TECHNICALLY THE BEST; If you need more POWER, you need more AIR(cmf)
seb
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 344



« Reply #4 on: October 17, 2008, 07:10:37 PM »

imam 2 pumpe paraleno spojene...jedn aje org druga je od Alfe 166 3.0 V6 24v
dok je bila jedna imo sam na leru 3,5 bara a na gasu na mjestu 4 dok u vožnji kad drukne turbo onda 5 bara...probo sma otpojit cijevčicu sa regulacionog ventila tlaka goriva tako da imam 3,5 bara stalno i onda je bilo katastrofa...nije htio opče ić
injektori svi jednako drukaju jači su od Puntovih...injektori su od Alfe 166 3.0 V6 24v...ispitivo na mizure
svječice su bile neke denso bla,bla a sad su org Fiat od Punta made by NGK sa 3 elektrode...
IC je napred i danas sam stavio do IVECO-a ali nisam još spojio cijevi
motor ne detonira niti mi to prijavljuje kao grešku na testu
kolko košta taj VEMS?kak se to spaja?
« Last Edit: October 17, 2008, 07:13:35 PM by seb » Logged

dr.Maljak
Global Moderator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 2117



WWW
« Reply #5 on: October 17, 2008, 08:12:01 PM »

po meni je problem ili u svijecicama ali vise u prebogatoj smijesi, posto kazes da ti auto trokira, ili nemoze prebaciti iskru u tom tlaku ili ima previse goriva u tom podrucju pa zatroka...

sad sam "mapirao jedan golf 1.8t na plin...kad smo mapirali visoke okretaje do 4 brzine je imao odlicnu smijesu a u 5 je trokirao u visokia i pokazivao jaku smijesu...slican primjer...

auto kad nema goriva netrokira nego vristi i nejde...
Logged

more booost
Zeljko
Administrator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 8577


AGA


WWW
« Reply #6 on: October 17, 2008, 11:38:50 PM »

probaj s hladnijim svjecicama i igraj na zazor malo
Logged

The First, DASTEK UNICHIP TECHNICALLY THE BEST; If you need more POWER, you need more AIR(cmf)
seb
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 344



« Reply #7 on: October 18, 2008, 07:27:54 AM »

sljedeći tijedan idem u Rijeku kod frenda da ga stavimo na sondu pa ču znat dal je razlog više ili manje benzina...ako je to opče razlog...
inače frend ima Punto GT i org turbo pumpa na 1,8-2,o bara pa mi onda nije baš jasno zašto ova T25 nebi mogla 1,5 drukat a tolko piše i u manualu od Alfe...inače probo sam potražit svugjde mape od te turbine ali bog te to ko da je neki hibrid napravljen samo za Alfu za taj motor...

imo bi molbu ako bi mi mogo ko pomoć potražit mape od te turbine na kontu ovih svih podataka kaj sam prepiso sa nje i našo na netu o Alfi

sa one pločice:
CB0424ITB2538
60607750
45-054-2

sa kompresora:
M10 GARETT FJR1 A/R
rupa na usisu turba je 53 mm,kod propelera MISLIM da je 36 mm (nemogu dobro izmejrit) a ona di ide dalje tlak u motor je 42 mm

sa turbine (ispušni dio):
D42 M 4
A/R 0.49

Mark
ALFA ROMEO
Model     166
Year     1999
Type     2.0 V6
H.p.     202
Engine     M624
Family Turbo     TD250
Turbo Code     46763886
O.E.M Turbo Code     454054-0002

hvala
Logged

kutija
Global Moderator
Tuner
*****
Offline Offline

Posts: 994



« Reply #8 on: October 18, 2008, 01:25:13 PM »

Samo da se vratim tren na prvi post.Prijatelj ti je u krivu sto se tice boost controllera.
Manualni je bolje rjesenje(naravno ako je ispravan) od tvronickog pieburg elektroventila na puntu gt.
Pieburg ev je uzrok boost spike na fiat puntu tj. tlak naglo skoci iznad zeljenog tlaka pa se spusti nazad.
Nemoj se zamarat trazenja mape od te t25.Tomica mi je slao mail u vezi ovoga pa ne znam jel ga slao vezano uz tebe ili ne.

Ako hoces znat da li ima smisla gurat 1.5 bara izmjeri usisnu temp. na 1.3-1.4 1.5 ili koliko hoces bara i usporedi i sve ce ti bit jasno.
Nadalje moja preporuka je original svjecice i nista drugo.
Od cega bi trebao krenut je provjerit sa widebandom sondom smjesu.Lijepo logiras podatke i gledas kako se AFR krece u odnosu na rpm.
Sto se tice injektora racunaj da alfa ima 6 ,a punto gt 4.
Koliko se sjecam punto gt ima 240cc velike injektore koji nisu dostatni za t25 ako se ne dize tlak benzine.
Ovo kad si odspojio cijev sa ragulatora je sasvim normalno  i nisi ni trebao radit.
Kod turbo auta ako ti npr. imas regulator goriva na 3 bara i guras 1.5 bar onda ce regulator gurat 4.5 bara bas zato sto mu preko cjevcice dolazi podatak da je tlak u usisnoj grani 1.5 bar.
Ako mu maknes cijevcicu onda ce regulator i dalje gurat 3 bara ,ali ce injektori imat protok od 1.5 bar(3-1.5).Znaci kako se dize boost tako se dize i tlak goriva da bi se zadrzao konstantan protok goriva preko injektora.


Nema nikakave veze sto IHI moze nagurat  2 bara ,a t25 "samo" 1.5.
Stvar je u konstrukciji turba tj. krilaca.Recimo jedna verzija t25 ne moze preko 1.5 bara dok druga moze  i preko 2 bara.
Uglavnom taj peak od 2 bara na IHI-ju nema nikakavog smisla,samo ubija turbo.
Takoder sa 1.5 bar na 7000 ces imat vise konja sa T25 nego sa IHI-jem.

VEMS je standalone ECU i znaci mices Bosch koji imas do sada i spajas potpuno drugi ECU preko kojeg mijenjas sve parametre.Isto kao Autronic,Motec,Megasquirt,Sybelle itd itd.
Dok za razliku od njih Unichip je piggyback ECU koji se spaja na postojeci ECU i modificira signal i tako mijenja ubrizgavanje goriva i paljenje.

Ako mislis nesto ozbiljnije radit onda stavi neku elektroniku i nadi tko ce ti odradit mapiranje.
Moja preporuka je VEMS.
U HR imas takoder dosta drugih standalone ECU-a.
Logged

Peugeot 405 T16
seb
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 344



« Reply #9 on: October 18, 2008, 04:53:37 PM »

da,to te je pito za mene...

probaću na testeru vidjet mada je on malo usporen tj podaci stižu sa malo zakašnjenja...

smjesu ču kak sam reko sljedeći tijedan vidjet...idem kod frenda u Rijeku, on ju ima...

za injektore sam sumnjo isto to ali sam ih zato dao ispitat na mizure...paralelno Puntov i Alfin injektor,na isti tlak,na isto vrijeme otvorenosti za određeno vrijeme Alfin je nasipo 50% više od Puntovih

cijev regulatora sam išo samo za probu odpojit misleći ako je manji tlak,bit če manje goriva i ako auto nebu troko onda znam da imam prebogatu smjesu no desilo se kontra što sad opet me navodi da je smjesa siromašna...ako je opče do nje...vidjet čemo

jel zajebancija velika to spojit ili je več predviđeno da se samo zašteka sa nekim konektorima?
kolko košta takva jedna elektronika koju bi mi prepručili za sad i danas sutra jači tuning???
Logged

Zeljko
Administrator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 8577


AGA


WWW
« Reply #10 on: October 18, 2008, 05:28:19 PM »

2 Kutija ja se nebih slozio oko svjecica.
Stvar "radi" ali na jenom puntu tj dva komada nitko nije mogao rijesiti jedan problem..
Zamnenom svjecica razlike se nisu mogle porediti, noc i dan.
Dva vlasnika GT dva svjedoka.
Logged

The First, DASTEK UNICHIP TECHNICALLY THE BEST; If you need more POWER, you need more AIR(cmf)
fire
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 379


« Reply #11 on: October 18, 2008, 06:08:31 PM »

da,to te je pito za mene...

probaću na testeru vidjet mada je on malo usporen tj podaci stižu sa malo zakašnjenja...

smjesu ču kak sam reko sljedeći tijedan vidjet...idem kod frenda u Rijeku, on ju ima...

za injektore sam sumnjo isto to ali sam ih zato dao ispitat na mizure...paralelno Puntov i Alfin injektor,na isti tlak,na isto vrijeme otvorenosti za određeno vrijeme Alfin je nasipo 50% više od Puntovih

cijev regulatora sam išo samo za probu odpojit misleći ako je manji tlak,bit če manje goriva i ako auto nebu troko onda znam da imam prebogatu smjesu no desilo se kontra što sad opet me navodi da je smjesa siromašna...ako je opče do nje...vidjet čemo

jel zajebancija velika to spojit ili je več predviđeno da se samo zašteka sa nekim konektorima?
kolko košta takva jedna elektronika koju bi mi prepručili za sad i danas sutra jači tuning???

Vems ti dode oko 3000kn s svim senzorima(znaci map do 4bara, egt od 6mm, wideband sonda). Znaci sve sto ti treba osim kutije i konektor. Konektori su po meme bezobrazno skupi i dovoljno je uzeti dva dsbu25 konekotra(kao paralelni port).
Instalirati je dosta jednostavno. Samo pratis npr ove upute
http://www.vems.hu/wiki/index.php?page=MembersPage%2FPhatBob%2FUserGuide
A za mapiranje je druga prica.
Logged
DaviiD
Global Moderator
Tuner
*****
Offline Offline

Posts: 627



« Reply #12 on: October 18, 2008, 08:09:48 PM »

Mozes i MegaSquirt2, taj ti je malo jeftiniji a isto dobro odradi posao...
Logged

Alfa 33 Q4
Pages: [1]   Go Up
  Send this topic  |  Print  
  Set topic sticky  
Jump to:  

Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006-2011, Simple Machines LLC