www.quartermile.ws Forum
November 14, 2018, 08:22:29 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: e-mail: forum{et}quartermile.ws
 
   Home   Help Search Login Register Chat  
Pages: 1 [2]   Go Down
  Send this topic  |  Print  
Author Topic: Bregasa, razlika....sličica jedna  (Read 3692 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
The Green Beast
Guest
« Reply #15 on: July 27, 2005, 01:58:15 PM »

mm fino.. nadam se da ce biti nesto od toga...  trebati cu jos aparat za varenje... to cu negdje naci mislim... i moment kljuc...  to ne znam .... treba vidjet...

i puno volje i truda...   jesi za onda za jedan dan sarafanja po autu?

sutra.... ili preksutra...
Logged
Anonymous
Guest
« Reply #16 on: July 27, 2005, 02:38:18 PM »

Quote
Originally posted by -G@D-
stole jos malo pa ce pila da pali....obicanobicanobicanobicanobicanobicanobican

bas da:)obicanobicanobicanobicanobican
Logged
Anonymous
Guest
« Reply #17 on: July 27, 2005, 02:39:43 PM »

Quote
Originally posted by The Green Beast
mm fino.. nadam se da ce biti nesto od toga...  trebati cu jos aparat za varenje... to cu negdje naci mislim... i moment kljuc...  to ne znam .... treba vidjet...

i puno volje i truda...   jesi za onda za jedan dan sarafanja po autu?

sutra.... ili preksutra...

moze samo m javi da znam
i trebat ce mi prijevoz do tamo necu imat auto...
Logged
The Green Beast
Guest
« Reply #18 on: July 27, 2005, 02:58:43 PM »

ok onda se cujemo.. .a za prijevoz nema problema....
Logged
Vega
Rokie
*
Offline Offline

Posts: 174



WWW
« Reply #19 on: September 28, 2005, 11:20:05 PM »

Pozdrav svima!...zanima me nesto u vezi tih sportskih bregastih osovina...Evo...znam da je standard otvorenosti usisnog ventila nekih 220-230˙(ovisno o motoru) tj. oko 10-0˙prije GMT do nekih 25-35˙poslije DMT!Sad me zanima kako ove bregaste,koje su izradene tako da drze usisni ventil otvoren 300˙ stupnjeva pa cak i vise,mogu efektivne za usisni takt?Po meni to bi znacilo da bi se usisni ventil trebao počet otvarati nekih 30-40˙ prije GMT tj. dok jos traje ispuh pa sve do nekih 80-90˙ poslije DMT tj. kad je kompresija vec "odavno" krenula prema GMT!Sta se nebi tako usisavali ispusni plinovi iz ispuha(jer je i ispusni ventil jos otvoren) i sta se nebi tako gubila kompresija(jer je usisni ventil jos otvoren) ili su one tako izradene zbog toga jer se sve to uspije spriejciti jer je brzina kretanja klipa i cijelokupnog procesa velika pa klip uspije prebaciti preko GMT bez da usisne ispusne plinove i bez da izgubi na kompresiji prilikom prelaska DMT...?:rolleyes:
Unaprijed hvala...::
Logged
Zeljko
Administrator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 8572


AGA


WWW
« Reply #20 on: September 28, 2005, 11:42:41 PM »

JAO!
problem je sto nemozes zamisliti kavi je to proces...
kada bi mogao zamisliti da se zrak kroz usis krece poput zelatine a kada se pokrene redi kao istegnuti feder koji na kraju popusta pa se opet skuplja, uletava u cilindr, bezobzirno ijako je klip vec krenuo na gore..
300° bregaste nemogu na sve motore... ovaj tip  bregastih je za SUPER KVADRATNE MOTORE (86,40 X55mm) kao Fiat 128 1.3l
znas li kak se zbrajaju kutevi da bi dobio trajenje  otvorenosti usisa?

Zato je prava nauka odabrati pravu bregastu osovinu tj tajming za odedenu konfiguraciju, pripremljenost samog motora.
(dizajn klipnog mehanzma, i pripremljnosti usisnih kanala u glavi kao i smih vantila!)


Ukoliko netko ima vise zivaca da ovo jos bolje pojasni nasem clanu.....  Hvala

[Edited on 28-9-2005 by Zeljko]
Logged

The First, DASTEK UNICHIP TECHNICALLY THE BEST; If you need more POWER, you need more AIR(cmf)
Vega
Rokie
*
Offline Offline

Posts: 174



WWW
« Reply #21 on: September 29, 2005, 07:17:21 AM »

Hvala na odgovoru Željko...jos sam mlad..imaj razumijevanja:P,a o zbrajanjnu kuteva..evo bas trazim neku staru knjigu u kojoj sam,barem mi se cini,vec to procitao pa da vidim ja kako se to tocno radi...
Logged
sira
Sirko from Japirko
Super Moderator
Tuner
*****
Offline Offline

Posts: 926



« Reply #22 on: September 14, 2007, 07:58:41 PM »

Fiat SOHC, ali u međuvremenu je on promjenio dva motora, ovo je ipak staro dvije godine
Logged

STOLE_ABARTH
Guest
« Reply #23 on: September 14, 2007, 11:48:29 PM »

sad se budu narucivale 2 bregaste za 16 V samo ne znam kada, vjerovatno početkom iduce godine...
Logged
dr.Maljak
Global Moderator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 2117



WWW
« Reply #24 on: September 15, 2007, 11:54:27 PM »

za 1,6 16v 2bregaste 16 federa 16 podizaca i 16 sesirica federa i neznam sta je jos islo mislim remenice 1850e
Logged

more booost
Robi
Mestar
*
Offline Offline

Posts: 1681


Tipo 16v


« Reply #25 on: September 16, 2007, 07:54:45 PM »

Quote
Originally posted by dr.Maljak
za 1,6 16v 2bregaste 16 federa 16 podizaca i 16 sesirica federa i neznam sta je jos islo mislim remenice 1850e


bokte, pa same bregaste su jos i jeftini dio...
Logged

Lampredi twin cam
davor
Guest
« Reply #26 on: September 16, 2007, 10:28:58 PM »

Quote
Originally posted by dr.Maljak
za 1,6 16v 2bregaste 16 federa 16 podizaca i 16 sesirica federa i neznam sta je jos islo mislim remenice 1850e


a joooj, za miatu nasao rabljene sa stelajucim remenicama za 400$ ili novo 360$ bregaste i 160$ remenice...
Logged
dr.Maljak
Global Moderator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 2117



WWW
« Reply #27 on: September 16, 2007, 11:53:11 PM »

e ovo bi trebalo provijeriti to sam naisao na jednom mijestu sad se vise nesjecam gdje treba vidit kako sta gdje ima...
Logged

more booost
Pages: 1 [2]   Go Up
  Send this topic  |  Print  
 
Jump to:  

Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006-2011, Simple Machines LLC