www.quartermile.ws Forum
November 14, 2018, 07:31:58 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: e-mail: forum{et}quartermile.ws
 
   Home   Help Search Login Register Chat  
Pages: 1 [2]   Go Down
  Send this topic  |  Print  
Author Topic: Kut bregaste?  (Read 3378 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Dominik
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 220


« Reply #15 on: September 12, 2007, 12:03:39 AM »

2 kile, ispusni ventil se otvara na kraju expanzije, traje ispuh i zatvara se u usisu ... fulao si fazu :-) ,

nek netko stavi log tlaka na usisu motora s velikom kutevima bragaste i iz toga se sve vidi, ne moras nista objasnjavati sve pise u brojkama, okretajima i gasu a snaga je masa usisane smjese koja je pV=mRT, V= const, R = konstanata a za nas slucaj i T=konstanta, znaci ostaje samo p :-)
Logged
tomislav
Guest
« Reply #16 on: September 12, 2007, 12:36:54 AM »

dominik, nije li pV=nRT? :zabezeknut:

n u molima
Logged
Zeljko
Administrator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 8572


AGA


WWW
« Reply #17 on: September 12, 2007, 07:27:59 AM »

Upravo tako, krivo... 1 ako nema kolicine zraka nece biti ni smjese... smjesa je nebitna trenutno vec propusnost glave i sve sto ej povezano s time.
Logged

The First, DASTEK UNICHIP TECHNICALLY THE BEST; If you need more POWER, you need more AIR(cmf)
Dominik
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 220


« Reply #18 on: September 12, 2007, 10:16:07 AM »

je, ali n=m ,  jer je m=n x specificna molarna masa smjese ( M )
Logged
Robi
Mestar
*
Offline Offline

Posts: 1681


Tipo 16v


« Reply #19 on: September 12, 2007, 06:47:36 PM »

Quote
Originally posted by Dominik
nek netko stavi log tlaka na usisu motora s velikom kutevima bragaste i iz toga se sve vidi


pojasni malo... :studos:
Logged

Lampredi twin cam
Robi
Mestar
*
Offline Offline

Posts: 1681


Tipo 16v


« Reply #20 on: September 12, 2007, 07:48:10 PM »

2 kao two odnosno "to", kao upuceno Kiletu obican
Logged

Lampredi twin cam
komer
Cuccetta
*
Offline Offline

Posts: 45



« Reply #21 on: September 12, 2007, 08:12:18 PM »

ako sam dobro shvatio,posto se ucim:)sa "sportskom" bregastom zelimo da nam usisni i ispusni ventil/i budu sto dulje vremena otvoreni,te tako dobivamo na snazi?ili?
Logged
Robi
Mestar
*
Offline Offline

Posts: 1681


Tipo 16v


« Reply #22 on: September 12, 2007, 08:19:18 PM »

trajanje je jedan dio, da, logicki sto su duze otvoreni to vise smjese moze uc...
Logged

Lampredi twin cam
Dominik
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 220


« Reply #23 on: September 13, 2007, 11:35:18 PM »

pa iz tlaka zraka znas koliko ga okvirno imas u motoru, temperatura je kod NA neznatno drugacija, ali naravno da treba biti izolirana i sto manja, jer je i zrak gusci

opet s druge strane ne moze bragasta biti beskoncno otvorena, otvorenos poslije DMT ti smanjuje kompresiju koja ti opet odredjuje toplinsku korisnost motora, pa opet snagu, a prije GMT onda se ispuh u usis i opet ne valja

posto je snaga dobro punjenje ( moment ) na viskim okretajima ( oboje su faktori ) koriste se takvi proracuni bregastih i glava i svim mogucih cuda za rezoniranje u nekom zeljenom podrucju i onda se na to racuna - naravno da je to podrucje na sto vecim okretajima, ali mehanika to mora izdrzati i onda se vrtimo u beskonacnom krugu

a frizider na Skodi Ivicek-motorsport je striktno proracunati ram air s barometraskim rezoniranjma na niskim brzinama vozila , a takav koristi i Krstulovic na svojoj vectri - mislim da netko iz tima njemu salje nase tajne spise iz zracnog tunela Lucko  :-) ,pa ga ne mozemo stici, a onda bodovi i 100 milja :-)
Logged
Zeljko
Administrator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 8572


AGA


WWW
« Reply #24 on: September 13, 2007, 11:37:01 PM »

:::rock:
Logged

The First, DASTEK UNICHIP TECHNICALLY THE BEST; If you need more POWER, you need more AIR(cmf)
Pages: 1 [2]   Go Up
  Send this topic  |  Print  
 
Jump to:  

Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006-2011, Simple Machines LLC