www.quartermile.ws Forum
February 23, 2020, 02:42:37 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: e-mail: forum{et}quartermile.ws
 
   Home   Help Search Login Register Chat  
Pages: [1] 2   Go Down
  Send this topic  |  Print  
Author Topic: Jednoklipni - Dvoklipni blow off Ventili - pop off  (Read 4118 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Zeljko
Administrator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 8574


AGA


WWW
« on: November 01, 2005, 01:16:01 PM »

Jednoklipni ili sa diaphagram sistemom idu samo na aute sa MAP senzorom.

Dvoklipni se koriste u bilo kojoj kombinaciji gdje se pojavljuje MAF/MAS s MAP-om ili bez njega.
Zbog MAF senzora treba dvoklipni ili moze jednoklipni pod uvjetom da je recilkulirajuci. U tomslucaju nema psssshht zvuka i uglavnom tvornicki budu recilkulirajuci...
« Last Edit: May 08, 2009, 08:31:25 AM by Zeljko » Logged

The First, DASTEK UNICHIP TECHNICALLY THE BEST; If you need more POWER, you need more AIR(cmf)
ALFALUDjAK
Guest
« Reply #1 on: November 02, 2005, 11:22:52 AM »

znachi CHIPANI MEGANE nema ispravni na unu 1.4 turbo???

kakve su posljedice?
Logged
kutija
Global Moderator
Tuner
*****
Offline Offline

Posts: 994



« Reply #2 on: November 02, 2005, 04:33:12 PM »

U pravilu sva autoa koja imaju MAF je najbolja solucija recirkulirajuci dump ventil,ali posto on ne radi psssshhhttt,a ljudi hoce taj zvuk onda je izbor dvoklipni.

Auta sa MAF-om koja imaju BOV jednoklipni ili diaphagram type nemirno rade na leru i u voznji na djelomicnom gasu znaju isto nemirno radit...
Naravno ima iznimaka,ali uglavnom je ovako

Takoder da napomenem da kod auta sa MAF senzorom koja imaju BOV VTA(vent to athmposphere) tip(znaci onaj sto radi pssshhtt) im se desava da rade na bogatoj smjesi kod popustanja gasa.
Razlog je taj sto MAF senzor izmjeri kolicinu zraka sto je usla u sistem i prema tome salje gorivo i sada ako se koristi BOV  VTA tip,se kod popustanja gasa desava da taj zrak otide bye bye kroz BOV a ECU salje gorivo kao da je u sistemu jel je MAF vec izmjerio...
Kod recirkulirajucih BOV-ova se taj zrak vraca u sistem i sve je u redu onda...

[Edited on 11-2-2005 by kutija]

[Edited on 11-2-2005 by kutija]
Logged

Peugeot 405 T16
Pepe
Guest
« Reply #3 on: November 02, 2005, 09:05:55 PM »

Cekaj.. :studos:

Znaci moguce je da meni auto trosi vise otkad sam stavio off?

Jer ili je to ili ga je previse "slusam" pa pije vise :whip:

fiesta turbo, a je dvoklipni.
Logged
Zeljko
Administrator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 8574


AGA


WWW
« Reply #4 on: November 02, 2005, 09:22:02 PM »

Ma daj PEPE :lol2::lol2::lol2::lol2: ti od kada si ga stavio stalno ga PECAS po gasu i radis PSSSSSTTT....

Sam ti uz pomoc pedale gasa povecavaj potrosnju :lol2::lol2::lol2:
Logged

The First, DASTEK UNICHIP TECHNICALLY THE BEST; If you need more POWER, you need more AIR(cmf)
kutija
Global Moderator
Tuner
*****
Offline Offline

Posts: 994



« Reply #5 on: November 02, 2005, 10:46:56 PM »

Quote
Originally posted by Pepe
Cekaj.. :studos:

Znaci moguce je da meni auto trosi vise otkad sam stavio off?

Jer ili je to ili ga je previse "slusam" pa pije vise :whip:

fiesta turbo, a je dvoklipni.


Razmisli malo..ne trosi vise on daje isto goriva ,ali ti ostajes bez zraka koji BOV izbaci, a prije ga je vracao ili je ostajao u sistemu...
Moze ti trosit vise samo ako si gljivu stavio..
Logged

Peugeot 405 T16
Pepe
Guest
« Reply #6 on: November 02, 2005, 11:08:52 PM »

Stavio sam i gljivu isti dan kad i bov.

bit ce da je zbog toga onda..  :shpaner:
Logged
Pepe
Guest
« Reply #7 on: November 02, 2005, 11:12:37 PM »

Quote
Originally posted by Zeljko
Ma daj PEPE :lol2::lol2::lol2::lol2: ti od kada si ga stavio stalno ga PECAS po gasu i radis PSSSSSTTT....

Sam ti uz pomoc pedale gasa povecavaj potrosnju :lol2::lol2::lol2:



Moguce.  Zavrnuo sam jos malo onu vidu i sad jos jace radi pššššt  

Ali jos cujem da mi vraca malo kroz filter van.
Zasto?
Kad vrati kroz bov cuje se jednom pssst i gotovo
onda cujem kako vrati kroz filter cuje se ko da sapce obican
rekli bi englezi "fluttering noise"
Logged
igor
Guest
« Reply #8 on: November 03, 2005, 10:00:56 AM »

slusas ga ti slusas :shpaner:
::::
Logged
Chipani
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 223



WWW
« Reply #9 on: November 03, 2005, 12:14:14 PM »

Quote
Originally posted by
znachi CHIPANI MEGANE nema ispravni na unu 1.4 turbo???

kakve su posljedice?

moj i inače ne radi dobro pušta na sve strane tj.pušta gore na mesinganom priključku i nikad ne radi ppppssssssttt
mislim da je došlo vrijeme da ga mijenjam
ide gore bonalume i -off i wastegate
Logged

preman za race
Pepe
Guest
« Reply #10 on: November 03, 2005, 12:27:13 PM »

Quote
Originally posted by igor
slusas ga ti slusas :shpaner:
::::


:lol2: Jedva cekam da dodje Eno, kad si nazad? Kako bolid?
Logged
igor
Guest
« Reply #11 on: November 03, 2005, 12:51:50 PM »

Quote
Originally posted by Pepe
Quote
Originally posted by igor
slusas ga ti slusas :shpaner:
::::


:lol2: Jedva cekam da dodje Eno, kad si nazad? Kako bolid?


poslje 19-tog
bolid se vozi,moram promjenit avatar:Crash: ovog vise nema:supadmin:

[Edited on 11-3-2005 by igor]
Logged
dr.Maljak
Global Moderator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 2117



WWW
« Reply #12 on: July 24, 2006, 10:17:40 PM »

Kutija, u kojem je slucaju jednoklipni bolji...

cisto me nesto zanima...interne prepirke...

hvala
Logged

more booost
kutija
Global Moderator
Tuner
*****
Offline Offline

Posts: 994



« Reply #13 on: July 25, 2006, 05:16:52 PM »

Ne znam...
Jednoklipni bi trebali na manjem tlaku biti ucinkovitiji,ali nisam siguran:studos:
Logged

Peugeot 405 T16
dr.Maljak
Global Moderator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 2117



WWW
« Reply #14 on: July 25, 2006, 08:52:38 PM »

hvala...znaci isti k....!?

gledam sa stajalista sto manje dijelova to je manja mogucnost kvarova...
Logged

more booost
Pages: [1] 2   Go Up
  Send this topic  |  Print  
 
Jump to:  

Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006-2011, Simple Machines LLC