www.quartermile.ws Forum
June 25, 2018, 01:17:16 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: e-mail: forum{et}quartermile.ws
 
   Home   Help Search Login Register Chat  
Pages: 1 [2] 3   Go Down
  Send this topic  |  Print  
Author Topic: kugel fisher koliko kosta jedan sistem?  (Read 6717 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
sins
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 430



« Reply #15 on: March 14, 2006, 09:43:16 PM »

juhuuu, moji karbovi dobili najvisu ocjenu, cista 5-ica:lol2:
Logged
Speed
Guest
« Reply #16 on: March 14, 2006, 10:11:13 PM »

pa sta se to ugradivalo na neke tvornicke sportske aute
Logged
sins
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 430



« Reply #17 on: March 14, 2006, 10:20:36 PM »

aha, ovi throttle bodies  su isli na bmw m3 i m5 kolko znam
Logged
Speed
Guest
« Reply #18 on: March 14, 2006, 10:49:57 PM »

ma ne to zanima me za kugel fischer jeli se on ugradivao
Logged
sins
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 430



« Reply #19 on: March 14, 2006, 10:58:56 PM »

pa rekel sam da mislim da su ga stavljali na onaj stari bmw 2002 iz 70-tih

tti motor, nisam siguran
Logged
Speed
Guest
« Reply #20 on: March 14, 2006, 11:04:35 PM »

da sada ne otvaram novu temu,ako mozda znas s kojeg auta s DCNF karburatori i koji su bolji DCNF ili DCOE
Logged
sins
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 430



« Reply #21 on: March 14, 2006, 11:21:12 PM »

za ove dcnf neznam, stavi pitanje pod temu karburatori pa budu ti decki odgovorili
Logged
Bandit1
Guest
« Reply #22 on: October 09, 2006, 09:18:07 PM »

Quote
Originally posted by Zeljko
Jaketic Renato prodaje KUGEL ispravan 100%

sve se moze pa i MPTB staviti na turbo..
sto se tice blata i skakanja, apsolutno nece utejcati na rad IAW-a.

idemo redom sto je najbolje ocjenom od 1 do 5


1. IAW (inace EFI TB MPI sistemi)

2. Nista

3. KUGEL

4. Nista

5. Karbovi


Zeljko, ako ovako nastavis, pisaces ovakve postove do narednog veka.

Ono sto vecina ljudi naviknutih na karbove, i posebno one jako dobre karbove kao sto su na primer Weber 45 DCOE i slicni, ne razume je kako radi EFI (Electronic Fuel Injection) u odnosu na karbove.

Kada covek navikao na karbove sedne u slicno snazno vozilo sa EFI, garantovano se razocara. Sedi i ceka onaj sut u but kada se otvore druga dva grla, pa kada auto dobije raketni pogon.

Imao sam takav slucaj pre godinu i nesto dana. Dobar drugar, ima karbove. Sedne za volan, stisne gas i lepo mu se na licu vidi, sve ceka kada ce udar - a udara nigde. Kaze on meni, au, pa i ne ide ovo bas nesto, ja mu kazem sada pogledaj brzinomer. Smrznuo se kada je video koliko brzo je stvarno isao.

EFI je potpuno neuporedivo ravnomerniji u isporuci snage od bilo kakvih, bilo kako stelovanih karbova. Svaki karb, bilo koji, ima neku svoju zonu optimalnosti u kojoj je objektivno prakticvno isto toliko dobar koliko i EFI. Medjuti, kod karbova, ta zona optimalnosti je uska, i vrlo je spicovana, dok je kod EFI ona prakticno razvucena od ler gasa do limitera, jer EFI moze maltene beskrajno da se igra sa uzasno velikim brojem kombinacija goriva i vazduha. Karb o tome moze samo da sanja.

To je kljucni razlog zbog koga vlasnicima motora sa karbovima EFI nikada ne deluje zanimljivo na prvi pogled. Objektivno, nema onih munja i gromova kao kod karbova, i lagao bih kada ne bih priznao da i meni ponekada nedostaju. Ali, kada to pomislite, pogledajte prvo brzinomer pa onda nesto recite.

I kod najesktremenijeg moguceg tjuninga, EFI motori ce uvek imati nekih 10% ili tako nekako vise snage od bilo kojih i bilo kakvih karbova.

A sto se potrosnje tice, tu tek nema sta da se prica. Poznanikom motor od 1.5 sa 2x45DCOE u gradu poloce i do 22 litra ako je malo nervozniji sa gasom, a po proceni njegovog tvorca, ima oko 125 KS na zamajcu. Moj, sa 142 KS na zamajcu, popije 10-10,5 litara u normalnoj voznji, maksimalno do 14 litara kada se bas luduje. Ove brojke citiram, njih je merenjima dobio Nikola Radenkovic na voznji od preko 1.700 km dok je mapirao.

Da i ne spominjem digitalno paljenje, pa digitalnu kontrolu temperature motora, i tome slicno sto ide uz EFI.

Vreme je da karburatori predju u istoriju - hvala im, ali dosta je bilo.

Pozdrav,
Bandit1
Logged
Bubba Zanetti
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 461



WWW
« Reply #23 on: October 09, 2006, 09:50:35 PM »

2 Bandit1:

Neobično mi je poznat ovaj  stil pisanja, kao da sam ga već negdje vidio na nekom forumu...::

Dvv, dobrodošao  na QM forum !

I da,  moram ti odmah napomenuti da bi se trebao predstaviti u rubrici "Novi članovi", ako nije problem, znaš kako je - pravila su pravila, a admini & moderatori strogi ... :deal: :cool:
Logged

************************************
"Never argue with an "misinformed person".
 He will just drag you down to his level and beat you with experience."

*************************************
Zeljko
Administrator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 8572


AGA


WWW
« Reply #24 on: October 09, 2006, 09:59:26 PM »

Uh, bandit1 spasio si me pisanja kroz ovo stoljece

::
Logged

The First, DASTEK UNICHIP TECHNICALLY THE BEST; If you need more POWER, you need more AIR(cmf)
The Green Beast
Guest
« Reply #25 on: October 09, 2006, 11:32:46 PM »

Ha, da mi je znati sta bi abarth rekao... haha ::::   dobrodosao.


EDIT: sto se tice efija.... istina...   me prefers the punch of carbs :::anbaa:
Logged
Bandit1
Guest
« Reply #26 on: October 10, 2006, 09:49:49 AM »

Quote
Originally posted by Bubba Zanetti
2 Bandit1:

Neobično mi je poznat ovaj  stil pisanja, kao da sam ga već negdje vidio na nekom forumu...::

Dvv, dobrodošao  na QM forum !

I da,  moram ti odmah napomenuti da bi se trebao predstaviti u rubrici "Novi članovi", ako nije problem, znaš kako je - pravila su pravila, a admini & moderatori strogi ... :deal: :cool:


Uradjeno malocas.

Hteo sam i juce, ali sam uspeo negde da zaturim onaj osnovni tekst Who Is Who ...

Inace, g. Adzic mi je vec iscupao usi. :whip:

Za sada, bez avatara. Ne bih bas da stavljam slike slupanog ljubimca mi mog ...
Logged
Bandit1
Guest
« Reply #27 on: October 10, 2006, 09:59:59 AM »

Quote
Originally posted by The Green Beast
Ha, da mi je znati sta bi abarth rekao... haha ::::   dobrodosao.


Bolje vas nasao!


Quote
EDIT: sto se tice efija.... istina...   me prefers the punch of carbs :::anbaa:


Jeste, imaju oni onaj udar da ti srce pukne od srece, sto jeste jeste. To se nikada ne zaboravlja.

EFI to nema, ali ponavljam - kada otvoris usta da ga opljujes, ipak prvo pogledaj brzinomer. Pa ne zeza se Velibor sa Megasquirtom zato sto nema pametnija posla.

Mada, postoji uteha. Strpao ja neku ludu bregastu od Adzica, mrak (obzirom da auto nije za trke), 288 stepeni, 10,58 mm lift ventila, a usisni ventil kod mene 40 mm. I sa njom dobijem ne bas kao ono sa karbovima, ali nesto VRLO slicno.

Do recimo 3-3.500 o/min., nista specijalno, ide lepo, ali sasvim u granicama vrlo civilnog motora. E, od 3.500 o/min. nagore, dobijam nesto nalik onom udaru karbova, lepo osetis kako motor tek tada dolazi na svoje, kao da ti kaze "dosta je bilo zezanja, daj sada da radimo nesto ozbiljno". Priliv snage je bukvalno opijajuci, covece, legalna droga! I dok si trepnuo, eto tebe na 7.900 o/min. gde ulece meki limiter (upozorenje, tvrdi limiter je na 8.200 o/min.).

Kazem, nije isto, ali je jako slicno.
Logged
Bandit1
Guest
« Reply #28 on: October 10, 2006, 10:06:18 AM »

Quote
Originally posted by matko
sinoć sam se rano probudio i čitm post kad ono dejan (DVV ILI Bandit1)se učlanio,e sad će postati još zanimljivlije,jer njegovi postevi su pravi mali eseji puni zanimljivosti kao neka specijalizirana novina za trkače aute, pozdrav dejane


Uzvracam pozdrave.

Inace, ja se odavno vise ne trkam, sem kada me neko bas iznervira. Sada pravim tog Yuga od 07.2003, duze od tri godine, stvarno i iskljucivo mog licnog zadovoljstva radi.

Imam tu srecu da posedujem dva medjusobno potpuno suprotna vozila. Yugo je divalj u srcu, ubija, rastura, mali je i ne bas udoban. Nubira je opet relativno velika, mekana, prilicno tiha i jedan je od najudobnijih automobila u kome sa ikada sedeo, tiha, mirna, samo klizi. Pa po potrebi sednem u koji treba.

Znaci, 99% vremena u gradu sam u Yugu, na letovanje sa porodicom i duze puteve u Nubiri. Sta ces lepse?
Logged
Bandit1
Guest
« Reply #29 on: October 10, 2006, 02:07:19 PM »

Quote
Originally posted by sins
pa rekel sam da mislim da su ga stavljali na onaj stari bmw 2002 iz 70-tih

tti motor, nisam siguran


Upravo tako, potpuno si u pravu.

Od modela, bila su cetiri:

2002 - 2 litra, SOHC, 8V, 100 KS;
2002 ti - 2 litra, SOHC, 8V, dva dvogrla karba, 120 KS;
2002 tii - 2 litra, SOHC, 8V, Kugelfischer, 130 KS, i
2002 T - 2 litra, SOHC, 8V, turbo, 170 KS (napravljeno svega oko 2.000 kom).

Inace, Kugelfischer mehanicko ubrizgavanje je dosta popularno u Hobby klasi dole na Kosovu, koriste ga ljudi. I njih muci ista muka, cena, EFI je skup ako ga moras uvoditi.
Logged
Pages: 1 [2] 3   Go Up
  Send this topic  |  Print  
  Set topic sticky  
Jump to:  

Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006-2011, Simple Machines LLC