Originally posted by Zeljkoslusao sam vanbrodske dvotaktne 6 cilindara... svadaju se do puna gasa... opisano.. ja cu, ne ja cu, ti ces, ne ti ces ja cu, ni tva mi cemo, necete... Z A J E D N O OOOOOOOO !!!!!
:lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::
::
::
::
:
jednostavo prestrasno brrrr berrrr
Ma nije prestrasno, Zeljko, nego je lepo. Dve stvari:
Ler gas, toga sam se bojao, mislio sam da ce biti trzav i gadan na svemu ispod recimo 1.200 o/min. Nikola me bas i nije obradovao kada mi je rekao da je uradio sve sto je mogao, ali da to nije TO. Kad, ler gas kao bonbona, negde izmedju 900 i 1.000 o/min., VRLO korektno, bas kako treba. Sta je sada Nikoli "TO", ja ne znam, ali bih bas voleo da saznam.
Slicno tome, bojao sam se kako ce se motor ponasati pre prelomne tacke na oko 3.500-4.000 o/min. Znao sam da ne moze i jare i pare, ako gore ima snagu, onda ce dole biti deficitaran. I jeste tako, u principu, ali ta deficitarnost uopste nije tako strasna kao sto sam ja mislio da ce biti. U stvari, motor sasvim lepo vuce, otprilike kao i svaki normalan 1.6 motor. Ali, ako hoces munje i gromove, kreni sa 3.000 o/min., onda bukvalno poludi, a ipak se moze krenuti sa minimalnim proklizavanjem.
Pa da li ce servo moci da se puni kako treba zbog bregaste? E pa moze, meni se sasvim lepo punio, a taj auto je inace imao FENOMENALNO kocenje, napred samoventilirajuci Ferodo diskovi, TRW-Girling celjusti i Pagid plave plocice, pozati TRW-Girling celjusti, standardni Yugo diskovi 220 mm precnika i TRW-Lucas plocice. A Uros je tako @#$%^& dobro podesio raspored sile kocenja da nema coveka koji je seo za volan a da nije rekao da koci sjajno i da lezi da ne verujes, standardna dva komentara.
A ako cemo pravo, i onaj 159A je sjajan motor, zaista jako dobar.