www.quartermile.ws Forum
December 09, 2019, 04:22:24 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: e-mail: forum{et}quartermile.ws
 
   Home   Help Search Login Register Chat  
Pages: [1] 2 3 ... 8   Go Down
  Send this topic  |  Print  
Author Topic: VW 1300 iz '70-te  (Read 29330 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Doktor
Tuner
*
Offline Offline

Posts: 647



WWW
« on: September 12, 2006, 10:11:05 PM »

Evo da i ja pokažem svoj auto, po prvi puta otkako sam član ovog foruma.

Radi se o bubi iz 1970, model 1300, u originalu sa mašinom 1.2.
Motor ima 1192 ccm, 25kw, odnosno 34 ks.
Po tehničkim podacima, max. brzina je oko 118 km/h, iako sam ja svojom u više navrata na karlovačkom autoputu u oba smjera dostizao cca malo više od 130 km/h, (obavezno u proljeće - karburatori, tlak zraka, vlaga i tako to...).

Nije da je baš neka brzina za današnje standarde, ali sam u razdoblju od 1997 - 2002 putovao na fax na relaciji Zagreb - Poreč bez ikakvih problema i auto je u tom razdoblju bio korišten svakodnevno. Sad ga vozim kad stignem, a to je obično vikend, a držim ga u garaži koju pomalo punim sa zanimljivim dijelovima koje mislim upotrijebiti nakon restauracije karoserije...

Auto do sada ima cca 240000 km i pred 40tkm je napravljena generalka. Nestandardan je jedino razvodnik, koji za razliku od originalnog više nema vakum - potpuno je centrifugalan i motor  se nešto brže razvrtava nego sa vakumskim (koji je ispustio dušu - paljenje bi se raštimalo nakon 5 minuta rada).

Auto sam dobio sa 170000 km, od kojih je dobar dio prešao po Zagrebu. Mislim da nakon toliko godina zaslužuje poštenu restauraciju i nešto žešće pod zadnjom haubom.
Vjerojatno ću ići na 1.8 ili 2.0 motor sa duplim karburatorima - to je ovisno o kubikaži i konfiguraciji između 100 i 150 ks, a sve na masu od cca 780 kg (tako mi piše u prometnoj) ! ::

E, sad malo slika iz prošlogodišnjeg i ovogodišnjeg međunarodnog susreta bubaša u RoVWinju...

izvana...


Unutrašnjost...volan je Momo Fighter kupljen još davne '97


bliže izvana...


sa prednje strane i u hladu da se vlasnik ne skuha ako se poželi provozati...


motor...



Konkretni planovi su otprilike ovakvi: kompletna restauracija karoserije koja uključuje promjenu pragova i podova (još je sve original, auto nikad nije odvajan od šasije u 36 godina), šasija će biti diskretno pojačana na nekim mjestima kao kad se prerađuje za kabrio, ali krov ostaje.
Branici će biti novi, a ostale djelove ću dati nanovo kromirati.
Prednji most ima mogućnost regulacije visine i to za cca 10 cm, a auto mislim spustiti naprijed i otraga i staviti Empi 8 krakova crne aluminijske felge.

Kad spustim auto, ciljam na ovakav izgled, samo će auto naravno i dalje biti crn i sa ovakvim felgicama sa crnim krakovima - bez usranih spojlera:



Od još zanimljivih dijelova u garaži imam kompletne glavčine sa diskovima i klještima od bube VW1500, original od ATE-a.
To će ići na moj auto, već sam kupio nove Brembo diskove, promjera 278 mm (to je original za bubu), a pločice će biti od Mintexa...
Diskovi nisu Brembo Max i nisu samoventilirajući, ali i najpoznatija i najbrža buba u Hr, crveni top-chop ima to na prednjem kraju i auto koči super.

Osim nabrojenog, još sam nabavio jedan AR blok motora (1.3) kojeg bi presložio na 1.8 ili 2.0 motor (za 2.0 bi nabavio 78mm radilicu, kovanu, nitriranu sa kontrautezima - 69mm radilica je original za motore 1.3 - 1.6::)

Imam i dva seta duplih karburatora: 2 x Dell'Orto DRLA 40 i 2 x Weber 40 IDF...nešto će biti upotrijebljeno:anbaa:

Za unutrašnjost sam još nabavio i dva prednja sjedala iz Golfa 4 GTI 25 years edition, preklopna i profilirana. Namjeravam ih pretapecirati u neku bež eko-kožu zajedno sa zadnjim sjedalima i krovom u unutrašnjosti.
Caka oko tih sjedala je da još moram peraditi ili nanovo izraditi nosaće na podu, a osim toga, obratio sam pažnju i na dimenzije samih sjedala - nisu skoro ništa veća od originala.
To je nešto što iz aviona primjetim kod drugih buba sa recimo Recaro sjedalima, naročito ako su iz Golfa II GTI - puno su prevelika u odnosu na originalna i meni to ružno izgleda, iako sam sjedio i vozio se  istima i to vrlo udobno...

Toliko od mene, za sad.
Ako ima kakvih pitanja, tu sam...::
Logged

VW-1300-RS
100%  Best  Motoring  Fan
Bartol
Guest
« Reply #1 on: September 12, 2006, 10:18:25 PM »

Moram priznat da buba odlicno izgleda za svoje godinice:smiley_abuv:
Logged
STOLE_ABARTH
Guest
« Reply #2 on: September 12, 2006, 10:19:26 PM »

kako dobro izgleda e!
Logged
muslijam
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 342



WWW
« Reply #3 on: September 12, 2006, 10:24:05 PM »

Sta reci...
Bubac je extra jedino sto mi se ne svidja jeste momo volan koji je pre moderan za Bubu.

A mogao bi i cetvrtastu tablicu za nazad da zbavis  ::

Puno srece s projektom :pivo:
Logged

color=LimeGreen]Fabbrica Italiana Automobili Torino[/color]
http://muslijam.blogger.ba/
Fiat 128 Sport Coupe L '74
crank
Guest
« Reply #4 on: September 12, 2006, 10:25:56 PM »

super ,svaka cast doktore,jedva cekamo da pocne taj projekat,zatrpaj nas slikama ::
Logged
Zeljko
Administrator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 8574


AGA


WWW
« Reply #5 on: September 12, 2006, 10:40:02 PM »

:rock::smiley_abuv::anbaa:
Logged

The First, DASTEK UNICHIP TECHNICALLY THE BEST; If you need more POWER, you need more AIR(cmf)
ALFALUDjAK
Guest
« Reply #6 on: September 13, 2006, 07:03:10 AM »

vrati orginalni volan

inache ovo vapi sa nekim 2.0 motorom ili 2.2 ili 2.5 turbo
Logged
Doktor
Tuner
*
Offline Offline

Posts: 647



WWW
« Reply #7 on: September 13, 2006, 07:06:31 AM »

Hvala svima...

Tablica odtraga će biti četvrtasta, ali to mi nije hitno.
Volan sam stavio takav jer će biti dodani neki zanimljivi instrumentići - VDO kromirane urice i Pioner 77-ica radio na za to predviđeno originalno mjesto (već ćeka u pripremi) - sa time ću malo modernizirati interijer bez da to bude prenapadno!
Mislim na ovaj radio:



Također, mislim da volan baš dobro paše uz sportske papučice, koje pašu na šaraf i u neke modele Porschea...:anbaa:, a i preporodio sam se prilikom ulaska i izlaska iz auta u odnosu na orginalni ogromni volan...
Logged

VW-1300-RS
100%  Best  Motoring  Fan
Doktor
Tuner
*
Offline Offline

Posts: 647



WWW
« Reply #8 on: September 13, 2006, 07:34:00 AM »

Quote
Originally posted by
inache ovo vapi sa nekim 2.0 motorom ili 2.2 ili 2.5 turbo


Znam te ptico ::, ti bi da se diže na zadnje kotače i radi 10 sec. na 402m ! :devil:
Logged

VW-1300-RS
100%  Best  Motoring  Fan
ALFALUDjAK
Guest
« Reply #9 on: September 14, 2006, 07:11:12 AM »

to se trazhi :::::deal:


a jel sve bube imaju kovane klipove???

koji im je promjer???
Logged
Doktor
Tuner
*
Offline Offline

Posts: 647



WWW
« Reply #10 on: September 14, 2006, 07:39:44 AM »

Koliko ja znam u originalu imaju ljevane klipove i kovanu radilicu.

Promejri klipova su sljedeći:

1.2 i 1.3 motori -> 77mm
1.5 motori -> 83mm
1.6 motori 85,5mm

Ja se upravo spremam kupiti 90.5mm klipove, od Mahle-a, naravno forged:headbang:
Logged

VW-1300-RS
100%  Best  Motoring  Fan
Doktor
Tuner
*
Offline Offline

Posts: 647



WWW
« Reply #11 on: September 14, 2006, 07:44:00 AM »

Alfa, ovo je za tebe, 1.6 motor sa turbom, složen u Sloveniji...

http://www.mobisux.com/album/data/500/44259HPIM1460.mpg

:anbaa:
Logged

VW-1300-RS
100%  Best  Motoring  Fan
ALFALUDjAK
Guest
« Reply #12 on: September 14, 2006, 07:54:09 AM »

koliko je set MAHLE klipova forged naravno?
Logged
Doktor
Tuner
*
Offline Offline

Posts: 647



WWW
« Reply #13 on: September 14, 2006, 08:59:38 AM »

ovisi gdje naručuješ i da li ih nađeš na sniženju. Uglavnom oko cca 250$ - 300$ za set klipova i cilindara. Svi Mahle klipovi su kovani.
Logged

VW-1300-RS
100%  Best  Motoring  Fan
Doktor
Tuner
*
Offline Offline

Posts: 647



WWW
« Reply #14 on: November 13, 2006, 01:19:05 PM »

Mali update od ovog vikenda kojeg sam proveo u Ljubljani - nabavio sam originalne -out (zadnji bočni) prozore za bubu od '65 nadalje.
Imaju kromirani okvir (trenutno prefarban u crno jer je bivši vlasnik imao California Look bubu - lako se skida sa nitro razrijeđivaćem) i sve gumice i mehanizam su u izvrsnom stanju.

Evo kako to izgleda na bubi (nije još na mojoj):



Što reć, ja sretan ko' malo dijete...-out-i su tražena roba...
::::::
:anbaa::shpaner:
Logged

VW-1300-RS
100%  Best  Motoring  Fan
Pages: [1] 2 3 ... 8   Go Up
  Send this topic  |  Print  
 
Jump to:  

Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006-2011, Simple Machines LLC