www.quartermile.ws Forum
October 14, 2024, 10:52:20 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: e-mail: forum{et}quartermile.ws
 
   Home   Help Search Login Register Chat  
Pages: [1]   Go Down
  Send this topic  |  Print  
Author Topic: megasquirt-hoće li raditi??  (Read 4030 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
craga
Guest
« on: September 22, 2006, 01:35:54 PM »

Zanima ma dali će megasquirt raditi sa postojećim senzorima i ožičenjem(mogućnost prikapčanja na postojeće ožičenje),i injectorima a posebno s postojećim paljenjem?Motor je 1.8 iz bmw-a kockice.Evo podataka:

ignition system                       DME-MAP1
ignition coil                   Bosh 021118335
distributor ECM            Bosh0261200157
ECT sensor                   ohm/c:300-360/80
RPM/TDC sensor               ohm:486-594
Injector                            ohm:15/17.5
inject.opening duration(hot)ms/rpm:2-3/800
Fuel system:              Bosh Motronic MFI-i
Air metering                       flow
Combined engine and fuel ECM:             yes
::::::

NA OVAJ MOTOR BI STAVIO TURBO DO MAX 200-230 KS.
Vrlo me zanima megasquirt i korak sam do odluke ako mogu iskoristiti postojeću instalaciju!Usput vidio sam na forumu da su neki naši sastavljali MGS i sami radili pločice.Kako je to uspjelo i dali je moguće od njih naručiti pločicu i popis potrebnih dijelova?:headbang::devil:
Hvala unaprijed.....
Logged
ALFALUDjAK
Guest
« Reply #1 on: September 22, 2006, 02:32:40 PM »

koliko ja znam jedan dechko je na bmw stavio MS na throtle bodyje i to je radilo savrsheno

mozhda je na vashem forumu
Logged
craga
Guest
« Reply #2 on: September 22, 2006, 04:47:54 PM »

...kojem "našem"forumu?Imaš neku adresu,link?
Logged
ALFALUDjAK
Guest
« Reply #3 on: September 22, 2006, 06:12:48 PM »

to mi je rekao AKULA (dechko koji ima vectru sa 330 konja)

on mi j erekao da je slagao bmw takav sa megasquirtom
Logged
Bubba Zanetti
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 461



WWW
« Reply #4 on: September 22, 2006, 06:54:17 PM »

2 craga:

Nije uopće pitanje da li će raditi - nego koliko je teško  za instalirati.

Reci više detalja oko sistema paljenja:

- koja remenica (koliko zuba ukupno , -/+ koliko zuba):
- koji zub je na pick-up senzoru kad je motor u TDC,
- koji modul (oznaka,tip) pokreće bobinu (ako nije direktno pokretana sa ECU-a),

Sa ubrizgavanjem goriva ne bi trebalo biti problema  ako imaš senzor  temperature zraka (otvoreni tip), senzor temp vode te TPS - potenciometarski tip.

Injektori su visokoomski, to nije isto problem.
Logged

************************************
"Never argue with an "misinformed person".
 He will just drag you down to his level and beat you with experience."

*************************************
ALFALUDjAK
Guest
« Reply #5 on: September 22, 2006, 07:07:17 PM »

sad che dochi AKULA koji je to radio
Logged
ALFALUDjAK
Guest
« Reply #6 on: September 22, 2006, 07:08:27 PM »

a kako da se chovjek rega ako ste OPET za neki kujac zakljuchali registraciju
Logged
ALFALUDjAK
Guest
« Reply #7 on: September 23, 2006, 06:49:12 PM »

ajde vishe otkljuchajte tu registraciju poboguuuuuuuuuuuuuuu
Logged
Zeljko
Administrator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 8577


AGA


WWW
« Reply #8 on: September 23, 2006, 07:28:27 PM »

sada
Logged

The First, DASTEK UNICHIP TECHNICALLY THE BEST; If you need more POWER, you need more AIR(cmf)
craga
Guest
« Reply #9 on: September 24, 2006, 12:44:43 PM »

...ajde ako jeste da čovjek dođe i spasi:supadmin:me.:lud:

2Bubba Zanetti:Taj motor ima lanac i lančanike a neznam koji zub ide na senzor u gmt-i.
Što se tiče ignition control unit-a,mislim da je:bosh 0 277 100 111.
Logged
ALFALUDjAK
Guest
« Reply #10 on: September 25, 2006, 07:00:50 AM »

evo doshao je, to ti je Akula
Logged
Akula
Guest
« Reply #11 on: September 26, 2006, 08:50:29 AM »

ajme...očekujete me ko djeda mraza Tongue:P

da...može se iskoristiti postojeća instalacija od motronica
ja sam spajao msq na motronic 2.5 i to staaaari firmware prve verzije...pun bugova...mušičav...
malo je to davno bilo,no moram prekopati da nađem gdje su mi sheme pcb-a i sheme kako sam to pospajao...
meni recimo nije TP bio dobar jer neki motronic ecu nemaju potenciometarski tip neko multiswitch...to terba paziti...injektori su visokoohmski (16-17ohma)...
paljenje je bio problem...(spajao sam na osciloskop hal i malo kemijao)...pa sam probao sa coil packom...pa nije išlo...bubba ima pravo,malo veći info baci
senz. temp zraka je mislim unutar kućišta maf-a tako da je to malo problem...jer ja sam koristio senzor od mot 2.8 (ma većina mot je jako slična)
uglavnom,msq može raditi sa postojećom instalacijom (većinu senzora koji ne odgovaraju može se naći na drugim motronic autima pa kombinirati)
Logged
craga
Guest
« Reply #12 on: September 26, 2006, 12:03:22 PM »

...ovo što sam čitao mi je olakšanje.Znam za potenciometarsku-multisvitch razliku na TPS-u.Ali je lako nabavljiv tako da..Zamolio bih te za sheme pcb-a i spajanja kada nađeš vremena::...Pomogle bi mi dosta.Pitanje za paljenje sam postavio jer ne mogu naći puno na net-u.Koliko sam skužio odvojeno je od ecu-a.Ako imaš neki link vezan za to a da mi je promakao:zabezeknut:...Senzor temp.zraka mogu staviti na usis i prespojiti ga na instalaciju,a ovaj u mainfoldu ne koristiti.Čeka me puno posla :lud:pa ti se zahvaljujem...
Logged
Pages: [1]   Go Up
  Send this topic  |  Print  
  Set topic non-sticky  
Jump to:  

Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006-2011, Simple Machines LLC