www.quartermile.ws Forum
February 23, 2020, 02:17:24 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: e-mail: forum{et}quartermile.ws
 
   Home   Help Search Login Register Chat  
Pages: [1] 2   Go Down
  Send this topic  |  Print  
Author Topic: IC - disitipacija topline - stlacenog zraka  (Read 3908 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Zeljko
Administrator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 8574


AGA


WWW
« on: October 04, 2006, 09:10:47 PM »

Evo tri primjera radijatora  unutar profila vodica zraka.

Sto mislite koji vise pospjesuju rashladjivanje zagrijanog zraka usred tlacenja neposredno poslje turbo punjaca...

naravno nekih od ovih su vrlo nepodobni u vise tocaka..
otezano kretnje, zacepljenja, otezano poboljsano hladnje zagrijanog zraka itd itd...
Logged

The First, DASTEK UNICHIP TECHNICALLY THE BEST; If you need more POWER, you need more AIR(cmf)
2fast
Cuccetta
*
Offline Offline

Posts: 74



« Reply #1 on: October 04, 2006, 09:13:04 PM »

Rekao bi ovaj na dnu jer ima najviše "materijala" koji odvodi toplinu... ova ostala dva su mi "tu negdje"...
Logged
Zeljko
Administrator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 8574


AGA


WWW
« Reply #2 on: October 04, 2006, 09:18:09 PM »

da vidimo rezultate...
Logged

The First, DASTEK UNICHIP TECHNICALLY THE BEST; If you need more POWER, you need more AIR(cmf)
dr.Maljak
Global Moderator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 2117



WWW
« Reply #3 on: October 04, 2006, 10:43:53 PM »

Ja mislim da ovi...
Logged

more booost
Zeljko
Administrator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 8574


AGA


WWW
« Reply #4 on: October 04, 2006, 10:49:11 PM »

jeee PIRAMIDA DIZAJN.... to je to regneraciaj tlaka :lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2:
nije..
Logged

The First, DASTEK UNICHIP TECHNICALLY THE BEST; If you need more POWER, you need more AIR(cmf)
ALFALUDjAK
Guest
« Reply #5 on: October 05, 2006, 04:21:13 AM »

onaj kakvog je ALFAvd kupio je PREJEBEN
Logged
mzic
Guest
« Reply #6 on: October 05, 2006, 08:27:19 AM »

JOOJ Zeljko sto ga ti znas komplicirati! Primi se posla i napravi auto, u zadnje vrijeme samo nesto pametujes po forumu. Okani se interneta i primi se montiraca!
Logged
Zeljko
Administrator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 8574


AGA


WWW
« Reply #7 on: October 05, 2006, 05:06:14 PM »

cujem i ti si poceo svijati ventile...
slagao bi ja ali znas da ima duznika..
a desert s rizom je pri kraju..
nece biti nista od slaganja ukoliko moje finacisko stanje bude staticno kao sada..
Vjeruj mi da se moze, rezultati bolji od ovog tipa.. barem duplo... naravno s vlo mizernim finaciskim ulogom..

A prestani srati jer dobro znas sto je proslo korz moje ruke sve ide.. nisma ja od tih koji pricaju a ne rade
a nisam ni od onih koji imaju u izibolju pa im se previse banalnih kvarova desava..

ZIVIO :jampi:
Logged

The First, DASTEK UNICHIP TECHNICALLY THE BEST; If you need more POWER, you need more AIR(cmf)
ALFALUDjAK
Guest
« Reply #8 on: October 06, 2006, 07:18:40 AM »

iskreno... volio bi vidjeti tvoje vozilo ispod 12.7 ::::
Logged
mzic
Guest
« Reply #9 on: October 06, 2006, 07:57:08 AM »

2 zeljko: sve ja to razumuje, ali da ti punis neki auto 4 ili 5 bara onda bi razumio pitanje i diskusiju oko saca intercoolera! Ovako je to stvarno smjesno.
Logged
ALFALUDjAK
Guest
« Reply #10 on: October 06, 2006, 09:16:31 AM »

ZIC -  na koliko bara ti se raspuknuo onaj veliki intercooler??? zanima me zato shto ja imam isti takav pa da znam hoche li izdrzhati serijala ili moram navariti aluminijske krajeve
Logged
Zeljko
Administrator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 8574


AGA


WWW
« Reply #11 on: October 06, 2006, 03:48:43 PM »

2 Mzic.. oprosti ali zaista nemas pojma o cemu pricas..
moze se puniti s 3bar ali pod kojim uvijetima.. a u te uvjete uvrstavam karakteristike IC... s ciem se hladi itd itd...

Svaki detalj je jako jako bitan i ako se mnogo detalaj odradjuje s velikom paznjom i strucnim pristupom... naravno max iskoristeno u odredjenim uvjtima.. bez propusta..
TADA, uspjeh i rezultati ne mogu izostati ni najmanje..
radilo se to o 1 ili 6 bar...
Logged

The First, DASTEK UNICHIP TECHNICALLY THE BEST; If you need more POWER, you need more AIR(cmf)
sira
Sirko from Japirko
Super Moderator
Tuner
*****
Offline Offline

Posts: 926



« Reply #12 on: October 06, 2006, 06:07:32 PM »

Da se vratim na topic

Ako je sistem hlađenja za zrak isti u autu i elektronici onda prvi definitivno
Logged

mzic
Guest
« Reply #13 on: October 06, 2006, 08:46:28 PM »

2 zeljko: ako iz 2000ccm sa turbom imas 500 ili vise konja onda su takve stvari o kojima ti pricas, ti detalji bitni. Inace, ako imas 200-300ks koliko velika vecina nas ima onda je to bespotrebno kompliciranje.
Logged
Zeljko
Administrator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 8574


AGA


WWW
« Reply #14 on: October 06, 2006, 09:17:55 PM »

ipak mislim da nebulozis..

hladan zrak je tezi stime donosi vise zraka (vise staen u clinindar 7 veca je specificna gustoca zraka) u cilindar koja osigurava vise outputa...

po tvome onda su dostatni i oni jasni IC sto dodju  u serijali za primjer na cupeu turbo..

sjetimo se ako se isti dize na 1 bar boosta konstante i dobro zgrije... kako ide..  ??
oces jos detalja??
Logged

The First, DASTEK UNICHIP TECHNICALLY THE BEST; If you need more POWER, you need more AIR(cmf)
Pages: [1] 2   Go Up
  Send this topic  |  Print  
 
Jump to:  

Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006-2011, Simple Machines LLC