www.quartermile.ws Forum
November 14, 2018, 07:44:05 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: e-mail: forum{et}quartermile.ws
 
   Home   Help Search Login Register Chat  
Pages: 1 [2] 3   Go Down
  Send this topic  |  Print  
Author Topic: Oznaka bregaste???  (Read 5647 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Zeljko
Administrator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 8572


AGA


WWW
« Reply #15 on: November 02, 2006, 03:59:01 PM »

da set opruga za jedan ventil 15
Logged

The First, DASTEK UNICHIP TECHNICALLY THE BEST; If you need more POWER, you need more AIR(cmf)
muslijam
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 342



WWW
« Reply #16 on: November 02, 2006, 04:32:30 PM »

Dobro je, vec sam se bio uplasio obican
Logged

color=LimeGreen]Fabbrica Italiana Automobili Torino[/color]
http://muslijam.blogger.ba/
Fiat 128 Sport Coupe L '74
Bandit1
Guest
« Reply #17 on: November 04, 2006, 07:41:56 PM »

Medine, pazi ovamo!:whip:

Ugradnja ostre bregaste radi dve stvari. Sa jedne strane, dodaje ti snagu, tu nema spora, ali sa druge strane ti pomera ceo raspon snage udesno, dakle od niskih ka visim obrtajima.

U praksi, ja sam sa 288 stepeni bregastom i podizanjem ventila od 10,5 mm, do oko 3.500 o/min. imao korektnu vucu, ali nista posebno, otprilike kako bi i ocekivao da jedan totalno serijski motor od 1.6 povuce.

Na oko 3.500-4.000 o/min., otvaras vrata pakla.

Povuce te tekavom silinom napred da se to jedino moze uporediti sa trenutkom aktiviranja turbo punjaca, nista drugo se ne ponasa ni slicno. Brzina kojom sa 4.000 odes na 8.000 o/min. je zapanjujuca - ali i opasna u rukama nekoga ko nije navikao na to i ne zna kako da vozi takav auto.

Istini za volju, ja ti pricam moje iskustvo, ali moj motor je ipak malo drugaciji od tvoga, sa 142 KS recimo da nije zezanje, 4 36 mm leptira, BMW plenum, kompresioni odnos 10,8:1, prosireni ventili, itd. Drugim recima, ti neces imati tako izrazen efekat, ali ces ga opet imati.

Moja je nominalno 288 stepeni, ta tvoja je jos ostrija, dakle ako je moja spicovana na 7.300 o/min., ta ce biti negde na 7.800-8.000 o/min. To je 100% trkacka bregasta, ta ne da nije za svaki dan, nego nemam reci.

Dobro razmisli. Jedno vuce drugo. Sa takvom bregastom, prosto moras da resis i pitanje alimentacije motora - dakle, ide veci karb ili karbovi, sto znaci jos vise snage, ali i potrosnje. Onda MORAS da resavas niz problema sa donjim postrojem, koji nece izdrzati takve snage dugo, i naravno kocnicama. Pa ce i gume da budu problem, i tako, mic po mic, potrsices mnogo novaca, placaces grdno gorivo, ali imaces zivotinju od auta. Kao Crank.
Logged
crank
Guest
« Reply #18 on: November 04, 2006, 09:23:37 PM »

Quote
Originally posted by Zeljko
ispravak, nema niti jedan 1.6 260 u serijali


zato 1.3 ima 272 serijski ::

Standard production camshaft specificationsProfile   Duration
(degrees)   Overlap
(degrees)   Lift
(mm)   Clearance (mm)
Inlet/Exhaust   Application
12/52-52/12   244   24   -   -   1.1 L 128
10/54-54/10   244   20   -   -   US Spec 1500 X1/9
24/68-68/24   272   48   9.9   -   128 Rally / 1300 & 1500 (carb) X1/9
Logged
The Green Beast
Guest
« Reply #19 on: November 05, 2006, 01:43:48 PM »

Quote
Originally posted by Bandit1
Medine, pazi ovamo!:whip:

Ugradnja ostre bregaste radi dve stvari. Sa jedne strane, dodaje ti snagu, tu nema spora, ali sa druge strane ti pomera ceo raspon snage udesno, dakle od niskih ka visim obrtajima.

U praksi, ja sam sa 288 stepeni bregastom i podizanjem ventila od 10,5 mm, do oko 3.500 o/min. imao korektnu vucu, ali nista posebno, otprilike kako bi i ocekivao da jedan totalno serijski motor od 1.6 povuce.

Na oko 3.500-4.000 o/min., otvaras vrata pakla.

Povuce te tekavom silinom napred da se to jedino moze uporediti sa trenutkom aktiviranja turbo punjaca, nista drugo se ne ponasa ni slicno. Brzina kojom sa 4.000 odes na 8.000 o/min. je zapanjujuca - ali i opasna u rukama nekoga ko nije navikao na to i ne zna kako da vozi takav auto.

Istini za volju, ja ti pricam moje iskustvo, ali moj motor je ipak malo drugaciji od tvoga, sa 142 KS recimo da nije zezanje, 4 36 mm leptira, BMW plenum, kompresioni odnos 10,8:1, prosireni ventili, itd. Drugim recima, ti neces imati tako izrazen efekat, ali ces ga opet imati.

Moja je nominalno 288 stepeni, ta tvoja je jos ostrija, dakle ako je moja spicovana na 7.300 o/min., ta ce biti negde na 7.800-8.000 o/min. To je 100% trkacka bregasta, ta ne da nije za svaki dan, nego nemam reci.

Dobro razmisli. Jedno vuce drugo. Sa takvom bregastom, prosto moras da resis i pitanje alimentacije motora - dakle, ide veci karb ili karbovi, sto znaci jos vise snage, ali i potrosnje. Onda MORAS da resavas niz problema sa donjim postrojem, koji nece izdrzati takve snage dugo, i naravno kocnicama. Pa ce i gume da budu problem, i tako, mic po mic, potrsices mnogo novaca, placaces grdno gorivo, ali imaces zivotinju od auta. Kao Crank.


Solidan opis. Ako se ima oko 2000e sastrane u dzepu, rijesi se sve navedeno lako. A ako se s druge strane nema....  e onda je vec problem. A opet, volim da se motor osjeti :anbaa: A to za vrata pakla, pa ono....   to je otprilike zadovoljavajuca vuca vec :devil:
Logged
Robi
Mestar
*
Offline Offline

Posts: 1681


Tipo 16v


« Reply #20 on: November 05, 2006, 02:03:02 PM »

Quote
Originally posted by Bandit1
Na oko 3.500-4.000 o/min., otvaras vrata pakla.

krasno receno :devil::smiley_abuv:
Logged

Lampredi twin cam
STOLE_ABARTH
Guest
« Reply #21 on: November 05, 2006, 08:05:40 PM »

da al on ima i.a.w ako se ne varam...pa je skuplje
Logged
The Green Beast
Guest
« Reply #22 on: November 05, 2006, 08:15:24 PM »

bregasta 250 e - u dobroj ponudi
opruge 120 e
zupcati i natezac 35 e
ulje i filter 30 e

2 dupla dobra karburatora + nova grana oko 250 e
stelajuca remenica oko 100 e

kocnice
diskovi + pakne naprijed 50 e
zadnje pakne oko 30 e
master cilindar novi oko 50 e

kocnice se moraju makar temeljito obnoviti uz toliko snage...

pojacavanje karoserije, prednja sipka, itd... min 100 e u materijalu

mijenjanje guma, neke koje mogu tu snagu podnijeti kako treba su od 100 e nadalje po kom... znaci 400 e

1 415 do sada.... a jos sitnice tipa prilagoditi ovo, pa ono, mozda jaca ili elektricna pumpa za benzin... pa olaksavanje dijelova jer to ide skupa sa jacom bregastom dobro itd...  stelanje trapa nakon dorade, pa trap nisam uracunao, ma ne znam, sigurno sam nesto zaboravio jos... sve u svemu ovo je samo za materijal, pretpostavka da sve radis sam.... i to sa jeftinijim materijalom (u dobro stanju - realno koliko neki polovni dobri dijelovi kostaju), sada mi reci kako to napraviti za 1000e? Ako imas nacin, reci mi, i meni treba da ustedim sto vise novaca na tome. Koliko sam upoznat sa svim, a znam ovaj auto i motor do zadnjeg djelica, nisam uspio ispod 1500 e proc za sve bez i jedne kn u radu... da mogu itekako bi ustedio...
Logged
Bartol
Guest
« Reply #23 on: November 05, 2006, 08:21:27 PM »

potpuno se slazem s The Green Beastom
Logged
muslijam
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 342



WWW
« Reply #24 on: November 05, 2006, 08:36:40 PM »

Sve je to super i hvala vam na savjetima ali nista od bregaste :tuzan::tuzan::tuzan:


Otisla za 213 :bich::bich::bich:
Logged

color=LimeGreen]Fabbrica Italiana Automobili Torino[/color]
http://muslijam.blogger.ba/
Fiat 128 Sport Coupe L '74
STOLE_ABARTH
Guest
« Reply #25 on: November 05, 2006, 08:56:14 PM »

on je mislio motor 1000 eura
Logged
Robi
Mestar
*
Offline Offline

Posts: 1681


Tipo 16v


« Reply #26 on: November 06, 2006, 11:33:16 AM »

1000 eura,a neznam bas...za posten posao.

ja sam bacao racunicu,uzeo sam malo vece cifre da bude sigurno,jos sam za MS uzeo prilicno optimisticnu cijenu,upitnici su uz cijene koje neznam pa sam bubnuo cifre obican i recimo da u 1.6 komplet spada i MPI usis sa instalacijom

1000 kn 1.6 komplet

500 kn karike
300 kn lezajevi
700 kn velika garnitura ?
650 kn kvacilo
400 kn pumpa vode
400 kn pumpa ulja ?
300 kn ventili
200 kn vodilice


1000 kn olaksavanje radilice i zamasnjaka
1200 kn tokar - blok ravnanje,glava ravnanje/spustanje i slaganje vecih ventila
2500 kn auspuh komplet
2000 kn megasquirt

10-11 tisuca se nakupi samo tako
Logged

Lampredi twin cam
ikayke
Mestar
*
Offline Offline

Posts: 1299



WWW
« Reply #27 on: November 06, 2006, 01:02:33 PM »

ako koga zanima.... u ponudi je jedan 1.6 za prodaju....komplet...trkaci :lud:

na PM:milicija2:
Logged

*******Forza*******
T I C M O T O R S P O R T
muslijam
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 342



WWW
« Reply #28 on: November 06, 2006, 01:40:55 PM »

Ja sam pitao za ovu bregastu zato sto me interesovalo koliko zaista vrijedi kako bi znao do koje cijene da idem na licitaciji.


@Bandit1
Iskreno i ja mislim da je malo pre "ostra" za mene ali ne moram je sebi ugraditi, uvijek je mogu zamjeniti za drugu koja mi je pogodnija i kupio bi je de nekim slucajem bila jeftinija. Trenutno nisam mogao dati vise od 200 za bregastu i eto zeznuli su me za 13 :boxe:



@Robi
Sve to kosta i to je nama svima jasno ali se isto tako ne mora sve uraditi od jednom, nego se moze raditi postepeno i tako je mnogo malje bolno za dzep obican

Ali ti si nabrojao stvari koje u vecini slucajeva nije potrebno mjenjati i ne bi se slozio s tvojom racunicom ::

Ako placam 1000 kn 1.6 SOHC onda ne zelim da placam sve ovo sto si ti nabrojao:

500 kn karike
300 kn lezajevi
700 kn velika garnitura ?
650 kn kvacilo
400 kn pumpa vode
400 kn pumpa ulja ?
300 kn ventili
200 kn vodilice

Ja sam svoj 1.6 platio skoro 200 i nisam nijenjao nista od ovoga sto si ti nabrojao.
Motor sam ubacioprije nesto vise od godinu dana i za to vrijeme presao oko 15 000 KM a kako ga vizim necu ni da pricam ::
Logged

color=LimeGreen]Fabbrica Italiana Automobili Torino[/color]
http://muslijam.blogger.ba/
Fiat 128 Sport Coupe L '74
Robi
Mestar
*
Offline Offline

Posts: 1681


Tipo 16v


« Reply #29 on: November 06, 2006, 01:56:13 PM »

ja sam racunao da uzmem kompletan 1.6 MPI motor sa otpada,a motor za takav projekt bi definitivno htio slozit maximalno sigurno ::

1000 kn je preuvelicana cifra,ali bolje da imas dosta viska,nego da ti i najmanje fali,recimo da bi kompletnu masinu platio 100 eura ( mozda i manje ) jos dodam trosak puta i 1000 kn je tu vise manje...

nisam ni bregastu uracunao.
Logged

Lampredi twin cam
Pages: 1 [2] 3   Go Up
  Send this topic  |  Print  
 
Jump to:  

Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006-2011, Simple Machines LLC