www.quartermile.ws Forum
February 23, 2020, 04:12:56 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: e-mail: forum{et}quartermile.ws
 
   Home   Help Search Login Register Chat  
Pages: [1]   Go Down
  Send this topic  |  Print  
Author Topic: BOV za aute sa i bez MAF-a  (Read 2789 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Ozy
Guest
« on: November 23, 2006, 01:15:54 PM »

Quote from: 2fast
Zvao sam Gabrek... 1100 KN dvoklipni za aute sa MAF senzorom... Wink

cekaj cekaj malo.. ne kuzim ovo!
sto sad to znaci "za aute sa MAF-om"?!
koja je razlika u BOV-u koji je za aute sa MAF-om i one bez MAF-a?!

jedino sto znam je da BOV syebbe malo MAF radi smjese ali navodno da je to dobro jer tada motor dobije malo vise goriva i za turbaka je to bolje..
ili krivo znam?!

p.s.
moj BOV je onaj koji je radio netko sa quartermile.ws



Logged
Turbo Paljo
Titanium
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 442



« Reply #1 on: November 23, 2006, 01:21:39 PM »

Za Maf se koristi recirkurilajući BOV, za IAW i druge stand alone sisteme može i recirkulirajući i woosh koji pušta zrak van sistema
Logged

t doesn't matter if you win by an inch or a mile, winning is winning!
Sabelt i Ferodo racing
2fast
Cuccetta
*
Offline Offline

Posts: 74



« Reply #2 on: November 23, 2006, 01:49:43 PM »

Na aute sa MAF-om ide ili recirkulirajući ili dvoklipni BOV...
Logged
Ozy
Guest
« Reply #3 on: November 23, 2006, 01:54:09 PM »

moj autek nema serijski uopce BOV , ima MAF..
nabavio sam odn. dobio na poklon ovaj gore BOV sa slike
da ne duzim.. pitanje:
da li je to okej, dakle, dali da ga koristim ili ne..?
(momentalno je zatvoren jer je auto bio na polu-generalci i ovih prvih 1kkm ga necu boostat pa mi niti ne treba)

HVALA! obican
Logged
kutija
Global Moderator
Tuner
*****
Offline Offline

Posts: 994



« Reply #4 on: November 23, 2006, 03:01:58 PM »

Ako ti taj bov funkcionira i auto radi normalno na leru i pri mijenjanju brzina ne trza onda koristi taj sto imas...
Ako ti se desavaju ove stvari onda gledaj da zamjenis bov sa dvoklipnim zbog toga sto imas maf senzor.
Inace uvijek je najbolja opcija recilkulirajuci,ali nema zvuka jel:kinez:

"jedino sto znam je da BOV syebbe malo MAF radi smjese ali navodno da je to dobro jer tada motor dobije malo vise goriva i za turbaka je to bolje..
ili krivo znam?!"

Ne sjebe on MAF nego ecu prema mafu odredi koliko goriva i ti kad sa bov izbacis zrak i dalje dobijes gorivo za taj zrak i onda imas visak goriva i to se znaci samo desava pri pustanju gasa tj. pri dodavanju gasa nakon pustanja imas bogatu smjesu...sto ne znaci da imas bogatu smjesu tokom citavog rada motora nego samo taj trenutak nakon dodavanja gasa.....
Logged

Peugeot 405 T16
Ozy
Guest
« Reply #5 on: November 23, 2006, 03:27:57 PM »

Quote
Originally posted by kutija
Ako ti taj bov funkcionira i auto radi normalno na leru i pri mijenjanju brzina ne trza onda koristi taj sto imas...
Ako ti se desavaju ove stvari onda gledaj da zamjenis bov sa dvoklipnim zbog toga sto imas maf senzor.
Inace uvijek je najbolja opcija recilkulirajuci,ali nema zvuka jel:kinez:

"jedino sto znam je da BOV syebbe malo MAF radi smjese ali navodno da je to dobro jer tada motor dobije malo vise goriva i za turbaka je to bolje..
ili krivo znam?!"

Ne sjebe on MAF nego ecu prema mafu odredi koliko goriva i ti kad sa bov izbacis zrak i dalje dobijes gorivo za taj zrak i onda imas visak goriva i to se znaci samo desava pri pustanju gasa tj. pri dodavanju gasa nakon pustanja imas bogatu smjesu...sto ne znaci da imas bogatu smjesu tokom citavog rada motora nego samo taj trenutak nakon dodavanja gasa.....

hvala care! nadam se da ovo zadnje sto si napisao nije stetno.. IMO to je okej jer benzin hladi klipove i bolje da ima viska goriva nego manjka..?
jos jedanom hvala

edit: p.s. jos nisam dobro isprobao bov jer mi je motor roknuo 2 dana nakon sto sam stavio BOV no zbog detoniranja (duga prica, @ hraweb) a i na ovom BOVu je prejak feder.. staviti cu slabiju oprugu pa cu isprobati cim razradim malo motor (kad prodjem nesto vise od 1kkm)
Logged
kutija
Global Moderator
Tuner
*****
Offline Offline

Posts: 994



« Reply #6 on: November 23, 2006, 04:26:39 PM »

Ma nebitan ti je taj visak goriva za hladenje,nema nikakvog efekta u tom trenutku kada se desava visak goriva...

"Visak"(bolje receno dovoljno goriva) goriva ti je bitan kad auto vozis na max. opterecenju ili kad dizes boost veci nego sto je tvornicki itd....

Pa sa slabijim federom ti se moze desavat ono od cega pate turbaci sa MAF-om i VTA(vent to atmosphere) off-om.
Zato su bolji dvoklipni...
Ali svejedno probaj pa vidi rezultate.
Logged

Peugeot 405 T16
Ozy
Guest
« Reply #7 on: November 23, 2006, 04:42:24 PM »

Quote
Originally posted by kutija
Ma nebitan ti je taj visak goriva za hladenje,nema nikakvog efekta u tom trenutku kada se desava visak goriva...

"Visak"(bolje receno dovoljno goriva) goriva ti je bitan kad auto vozis na max. opterecenju ili kad dizes boost veci nego sto je tvornicki itd....

Pa sa slabijim federom ti se moze desavat ono od cega pate turbaci sa MAF-om i VTA(vent to atmosphere) off-om.
Zato su bolji dvoklipni...
Ali svejedno probaj pa vidi rezultate.

hvala! sve sam te skuzio osim ovog zadnjeg..
slabiji feder mi treba jer mi ovaj bov uopce ne otvara (prejaka opruga, za 1,5-2bar, bio na r5 gtt 1,6bar) i akd stavim slabiju oprugu cu vidjeti kako se ponasa..
onda javim tu .. kroz neko vrijeme.. trebam prvo proci 1kkm  obican
Logged
kutija
Global Moderator
Tuner
*****
Offline Offline

Posts: 994



« Reply #8 on: November 23, 2006, 04:55:45 PM »

Ako je toliko jaka opruga onda definitivno probaj neku drugu,slabiju.
Logged

Peugeot 405 T16
Ozy
Guest
« Reply #9 on: November 23, 2006, 05:46:35 PM »

jes.. evo bas mi je Donat (Toyota Celica CS) rekao da je njemu na BOV-u preslaba pa da cemo se zamijeniti i istestirati kako to radi..
javim cim to sredimo Wink

HVALA care
Logged
Tracker
Rokie
*
Offline Offline

Posts: 196



« Reply #10 on: December 20, 2006, 10:32:10 PM »

Evo da se ja nadovežem sa jednim laičkim pitanjem jer mi nitko do sada nije znao reći točno...

Koja je razlika između jednoklipnog i dvoklipnog bov-a tj. na kojem principu radi dvoklipni bov,za jednoklipni znam
Neka slikica ili shema bi dobro došla

Hvala obican
Logged
Tracker
Rokie
*
Offline Offline

Posts: 196



« Reply #11 on: December 25, 2006, 11:58:14 PM »

Još nitko niš ne odgovara
Ja sam opet tražio,al niš konkretno nisam našao
Našao sam neš drugo zanimljivo,zovu to sinkroni bov,jel to možda nešto kao taj dvoklipni

Uglavnom vrlo zanimljiv clip,i lijepo pokazuje razliku između bov-a i kompressor surge-a koji je loš za turbinu

<a href="http://www.youtube.com/v/M2--IIMSa9A&rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/M2--IIMSa9A&rel=0</a>

Ako nije odgovaraju&#263;i topic,molio bih da se premjesti Wink
Logged
ALFALUDjAK
Guest
« Reply #12 on: December 26, 2006, 11:59:55 AM »

pa ja kad na svom otpustim oprugu on je otvoren bash kao i taj
Logged
Pages: [1]   Go Up
  Send this topic  |  Print  
 
Jump to:  

Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006-2011, Simple Machines LLC