www.quartermile.ws Forum
February 23, 2020, 03:35:47 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: e-mail: forum{et}quartermile.ws
 
   Home   Help Search Login Register Chat  
Pages: [1]   Go Down
  Send this topic  |  Print  
Author Topic: Problem sa spajanjem urice  (Read 2032 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
clio1416v
Rokie
*
Offline Offline

Posts: 141


« on: January 18, 2007, 05:49:24 PM »

Imam problem sa spajanjem boost urice.

kazu mi englezi na forumu bas za moj auto da se urica spaja na vakum.

meni je spojena poslje intercoolera. I kad mi je spojena poslje intercoolera ne pokazuje vakum u leru, nego stoji na oko 0 bara , kad ga stisnem ide do 0.7.

A kad spojim na vakum, u leru je oko -0.5 bara, i ide do oko 0.1 samo, kad ga stisnem. kako to??
Logged
gonzohr
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 323



« Reply #1 on: January 18, 2007, 06:28:56 PM »

nepokazuje zato što je klapna gasa zatvorena kad auto radi na leru ,spoji na usisnu granu i to je ispravno i pokazivat će ti na leru -6 ili -5 vakuum-a  :anbaa:

koji je to auto ??
Logged
ALFALUDjAK
Guest
« Reply #2 on: January 18, 2007, 08:35:53 PM »

mora biti na USISNOJ grani poslje klapne
Logged
clio1416v
Rokie
*
Offline Offline

Posts: 141


« Reply #3 on: January 19, 2007, 11:45:36 AM »

escort turbo.

ali ako ga spojim na usisnoj, pokazuje mi oko -0.5 u leru, ali zato kad nabijam gas nece preko 0.2 bara.

a kad je spojena poslje intercoolera, onda je uvjek pod tlakom, znaci oko 0.x bara, a kad boostam ide do 0.7
Logged
gonzohr
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 323



« Reply #4 on: January 19, 2007, 12:32:13 PM »

dobro je na usisnoj probaj se vozit i vidjet ćeš da boosta, nemogu ni ja na svom na leru prek 0,2bara
Logged
clio1416v
Rokie
*
Offline Offline

Posts: 141


« Reply #5 on: January 19, 2007, 12:49:21 PM »

probao sam u voznji, neide. da li je moguce da negdje pusta ili ulazi zrak?

usput, zasto ne spajat uricu poslje intercoolera, na onaj aluminijski dio koji ide u motor? sta nece tocno pokazivat ili?
Logged
davor
Guest
« Reply #6 on: January 19, 2007, 02:53:53 PM »

jer ti treba tlak u usisnoj grani a tam imas jos p.k. vakuma i stosta drugog sto ti krade tlak... tlak u usisnoj grani je tlak koji cilindri dobivaju
Logged
gonzohr
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 323



« Reply #7 on: January 19, 2007, 04:27:00 PM »

Quote
Originally posted by clio1416v
probao sam u voznji, neide. da li je moguce da negdje pusta ili ulazi zrak?

usput, zasto ne spajat uricu poslje intercoolera, na onaj aluminijski dio koji ide u motor? sta nece tocno pokazivat ili?


pa sam si rekao da ti ne pokazuje vakuum
Logged
clio1416v
Rokie
*
Offline Offline

Posts: 141


« Reply #8 on: January 19, 2007, 05:04:13 PM »

sta samo zato? netreba mi vakum, glavno da mi je dobar prikaz max boosta :-)
Logged
Pages: [1]   Go Up
  Send this topic  |  Print  
 
Jump to:  

Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006-2011, Simple Machines LLC