www.quartermile.ws Forum
September 19, 2018, 11:58:48 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: e-mail: forum{et}quartermile.ws
 
   Home   Help Search Login Register Chat  
Pages: [1]   Go Down
  Send this topic  |  Print  
Author Topic: gasenje alternatora na EFI sistemu  (Read 2460 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Ris
Guest
« on: February 24, 2007, 08:03:00 PM »

citao sam o tome u evo,naravno pise Kvocic,i kaze ovako da na autima s EFI-em kad se ugasi alternator pada napon na rijetko preko 13 V,tako da pati cijli sustav ubrizgavnja goriva.Sta vi kazete na to?:studos:
Logged
mzic
Guest
« Reply #1 on: February 24, 2007, 09:48:49 PM »

glup je gasiti alternator, dobitak je manji od 1ks, a sa manjim naponom pumpa benzina manje pumpa i padne tlak goriva.
Logged
marac-tt
Rokie
*
Offline Offline

Posts: 192



« Reply #2 on: February 25, 2007, 10:39:54 AM »

to sam isprobao
Istina, padne pritisak goriva i gubitak je vjerovatno vecii nego dobitak.
Logged
ALFALUDjAK
Guest
« Reply #3 on: February 26, 2007, 08:28:50 AM »

istina...
ja isprobao i nisam nikakvu razliku primjetio
Logged
seb
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 344



« Reply #4 on: February 26, 2007, 04:26:32 PM »

da bi elektronika radila normalno mora imat napon veći od 10V...ispod toga nastaju problemi...gašenjem alterantora se vrlo malo dobije bolje rečeno skoro ništa...skidanjem možda 2-3 ks ovisi o autu jačini motora i alternaotra i to se na osječaj ne osjeti nego samo na preciznom mjerenju..kod nas na trkama puno vozača vara na način da iščupa sve iz alternatora van i vozi samo kučište i osovinu da se vidi kao da je alternator gore
Logged

Chipani
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 223



WWW
« Reply #5 on: February 26, 2007, 09:14:48 PM »

ja ga gasim
pa makar samo sebi za gust i dobar osjecaj
na leru se osjeti pa mislim da koji konj dojde i poslije
Logged

preman za race
Weber
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 273


« Reply #6 on: February 26, 2007, 09:30:17 PM »

Quote
Originally posted by seb
da bi elektronika radila normalno mora imat napon veći od 10V...ispod toga nastaju problemi...gašenjem alterantora se vrlo malo dobije bolje rečeno skoro ništa...skidanjem možda 2-3 ks ovisi o autu jačini motora i alternaotra i to se na osječaj ne osjeti nego samo na preciznom mjerenju..kod nas na trkama puno vozača vara na način da iščupa sve iz alternatora van i vozi samo kučište i osovinu da se vidi kao da je alternator gore


i kako onda izdrzi baterija cijelu utrku? preko cega se napaja elektronika?
Logged
Hans
Rokie
*
Offline Offline

Posts: 167



« Reply #7 on: February 27, 2007, 06:14:54 PM »

Ja sam imao gašenje alternatora na Cliu za drag,dobitak je minimalan ali postoji (na Feliciji 1.3 je mjereno na valjcima skoro 5ks dobitka na max.br.okretaja bez alternatora!).Auto je radio normalno,a tlak goriva ionako regulira mehanički regulator!Inače su na Clio cup-u 90-ih vozili bez remena alternatora i krug na Grobniku je bio navodno 1-2 sekunde brži.Porsche cup ti isto vozi bez alternatora ali imaju specijalne akumulatore i elektroniku za stabilizaciju napona na bobinama.Probaj pa ćeš vidjeti-na svakom autu se može drukčije manifestirati.
Logged
seb
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 344



« Reply #8 on: March 01, 2007, 04:19:54 PM »

napuni se dobro akumulaotr i ugasiš sve potorošače....auto može tak vozit ak nema previše elktronike na sebi dosta...par destaka km...trka iznosi cca 60-70 km i to otpelja bez problema..otpajanjem alterantora se dobije par konja jer motor ne vrti jedan elemenat...u pitanju je otpor koji radi alternator proizvodeći struju (to je malo) i sama masa rotora,remenice (to se dobije 2-3 ks)
Logged

davor
Guest
« Reply #9 on: March 02, 2007, 01:45:09 PM »

mozes i vise, ja sam sa cerknutim alternatorom, upaljenin svjetlima i ventilacijom vozio 50+ km dok nismo skuzili kaj zahebava...
Logged
Weber
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 273


« Reply #10 on: March 03, 2007, 10:23:27 AM »

koliko bi mogla izdrzati baterija, naravno da sam u dobitku, kad bi ju trosili efi i pumpa goriva?
Logged
seb
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 344



« Reply #11 on: March 03, 2007, 05:33:00 PM »

ovisi o jakosti akumulatora...što je veći jači možeš dulje...ovisi što još na autu troši struju...upali auto i vidi kolko struje troši dok radi u Ah i vidi kolko Ah ima akumulator pa izračunaj
Logged

Pages: [1]   Go Up
  Send this topic  |  Print  
  Set topic sticky  
Jump to:  

Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006-2011, Simple Machines LLC