www.quartermile.ws Forum
December 17, 2018, 05:41:15 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: e-mail: forum{et}quartermile.ws
 
   Home   Help Search Login Register Chat  
Pages: [1]   Go Down
  Send this topic  |  Print  
Author Topic: AlfaN sistem ubrizgavanja i paljenja.  (Read 1793 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Zeljko
Administrator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 8572


AGA


WWW
« on: June 11, 2007, 11:23:19 PM »

Postavljam pitanje

Kod  AlfaN sustava kako je nabolje korigirati paljenje goriv smjese,


korkecija paljenja gorivie smese po okretajima vs TPS?

Kako bi vi, koje jes tocke uzimati za korekciju?


U sve ove tocke uracunat je MAP senzor radi visinske korekcije.

Obrazlozenja...
Logged

The First, DASTEK UNICHIP TECHNICALLY THE BEST; If you need more POWER, you need more AIR(cmf)
Bubba Zanetti
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 461



WWW
« Reply #1 on: June 12, 2007, 03:08:53 AM »

MS može sa malom promjenom u kodu kod  hibridnog Alpha-N sistema  napraviti  tablicu za gorivo  kao klasični Alpha-n , znači  "RPM x  TPS" a za paljenje  kao speed-density  "RPM x kPa",  ne znam kako je to na IAW-u riješeno, ali pretpostavljam da se isto može napraviti.
Logged

************************************
"Never argue with an "misinformed person".
 He will just drag you down to his level and beat you with experience."

*************************************
Zeljko
Administrator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 8572


AGA


WWW
« Reply #2 on: June 12, 2007, 07:21:40 AM »

A sto je s front flame i njenim sirenjem... ako kolicina gorive smjese nije ista na 30,60,90% otvorenosti leptira...
to s map-om mi ne stima....
sto znaci da cim je ispod 90% tps bi trebale biti druge vrijednosti kuta paljenja..?¨!


Sto govori da ako bi se tako dobro mapirao auto i prilikom svakog pritiska gasa od 40-100% mogao bi mocnije ubrzavati iz razloga jer se drugacije palji goriva smjesa odnosno kada je to uvjetno receno najoptimalnije... jer nije isto paliti je pod istim pritiskom atmosferskim i razlicitim polozajima otvorenosti leptira gasa...

sto se na kraju dobiva na vremenu... koliko puta se otpusti i stisne gas?

Da li moze neto vise reci o ovoj temi...
Logged

The First, DASTEK UNICHIP TECHNICALLY THE BEST; If you need more POWER, you need more AIR(cmf)
Pages: [1]   Go Up
  Send this topic  |  Print  
  Set topic sticky  
Jump to:  

Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006-2011, Simple Machines LLC