www.quartermile.ws Forum
June 20, 2018, 08:38:46 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: e-mail: forum{et}quartermile.ws
 
   Home   Help Search Login Register Chat  
Pages: [1]   Go Down
  Send this topic  |  Print  
Author Topic: Satria GTI na Megasquirt-u  (Read 2805 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Peras
Guest
« on: September 08, 2007, 03:54:33 PM »

OK, MegaŠtrc je montiran u auto i vozim se na njemu već 3-4 tisuce km, sve super...

Znaci Proton Satria GTI, 1834ccm, 16V, 140ks
wasted spark (originalni coil-i tranzistor unit)
Pošto moje auto nema ni VR ni Hall senzor, nego samo senzor na bregastoj koji daje dva signala (TDC i RPM) tako da sam trebao radit još jedan opto-filter da mogu dovesti još jedan signal kroz njega.
Sa TB je skinut stepper motor i stavljena je pločica da ne ulazi zrak poslje leptira. Uzeo sam ler ventil od kadetta i zakeljio TIP122 tranzistor u MS da ga mogu direktno pogonit na PWM.
Stavljena je Innovate LC-1 wide band lambda i kontroler, tnx .
E sad sranje je u tome što sam morao ostavit i tvornički komp da ne izgubim neke lipe stvarcice. Naime kontola ABS-a, progresivni servo, kontrola bočnog zanošenja, imobilizator i klima mi rade preko glavnog kompa, tako da sam sve to ostavio spojeno na njega, a motor (znaci sve sto se tice motora radi preko MS-a)
Iz pocetka sam imao problema sa lerom,a auto je islo OK. Samo je u leru dizao i spustao okretaje tocno u istim razmamcima (ler ventila nije bilo tako da nije on drkao stvar). Sad sam prešao na 029y i radi ko beba. MAjku mu radi i bolje nego na tvornickom kompu.

Malo sam poredio tablicu paljenja i auto prvu i drugu kopa asfalt, ma jebeno. Poslje je malo slab ali motor nije bas u naj stanju pa me to ne zabrinjava. Još malo pa ide dugo očekivani turbo motor iz EVO-a GSR-a. Znači 4G93T 1.8 16V turbo, hehe onda ide tunung. Ali auto ide puno bolje nego sa stock kompom, i potrošnja je dobra.
Čak sam si napravio dvi tablice goriva koje mijenjam na prekidač, hehe, ono kad je open cesta da ide stoich ili malo lean.

Prva "cestovna" mapiranja su napravljena i slobodno mogu reć da auto diše puuuno bolje, vidit ćemo kad se na valjcima ili kočnici uštela paljenje do kraja, jer tu leži prava snaga...



Evo malo slika:



Nakon montaze malo vode da ga osvježi...
Logged
Robi
Mestar
*
Offline Offline

Posts: 1681


Tipo 16v


« Reply #1 on: September 08, 2007, 06:33:20 PM »

svaka cast :rock:
Logged

Lampredi twin cam
Zeljko
Administrator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 8572


AGA


WWW
« Reply #2 on: September 08, 2007, 09:45:08 PM »

:rock:
Logged

The First, DASTEK UNICHIP TECHNICALLY THE BEST; If you need more POWER, you need more AIR(cmf)
jaype
Guest
« Reply #3 on: September 09, 2007, 07:12:59 PM »

Quote
Originally posted by Peras
OK, MegaŠtrc je montiran u auto i vozim se na njemu već 3-4 tisuce km, sve super...

Znaci Proton Satria GTI, 1834ccm, 16V, 140ks
wasted spark (originalni coil-i tranzistor unit)
Pošto moje auto nema ni VR ni Hall senzor, nego samo senzor na bregastoj koji daje dva signala (TDC i RPM) tako da sam trebao radit još jedan opto-filter da mogu dovesti još jedan signal kroz njega.
Sa TB je skinut stepper motor i stavljena je pločica da ne ulazi zrak poslje leptira. Uzeo sam ler ventil od kadetta i zakeljio TIP122 tranzistor u MS da ga mogu direktno pogonit na PWM.
Stavljena je Innovate LC-1 wide band lambda i kontroler, tnx .
E sad sranje je u tome što sam morao ostavit i tvornički komp da ne izgubim neke lipe stvarcice. Naime kontola ABS-a, progresivni servo, kontrola bočnog zanošenja, imobilizator i klima mi rade preko glavnog kompa, tako da sam sve to ostavio spojeno na njega, a motor (znaci sve sto se tice motora radi preko MS-a)
Iz pocetka sam imao problema sa lerom,a auto je islo OK. Samo je u leru dizao i spustao okretaje tocno u istim razmamcima (ler ventila nije bilo tako da nije on drkao stvar). Sad sam prešao na 029y i radi ko beba. MAjku mu radi i bolje nego na tvornickom kompu.

Malo sam poredio tablicu paljenja i auto prvu i drugu kopa asfalt, ma jebeno. Poslje je malo slab ali motor nije bas u naj stanju pa me to ne zabrinjava. Još malo pa ide dugo očekivani turbo motor iz EVO-a GSR-a. Znači 4G93T 1.8 16V turbo, hehe onda ide tunung. Ali auto ide puno bolje nego sa stock kompom, i potrošnja je dobra.
 


sta nema EVO 4g63t?
nego imam eclipse 4g63 91. pretpostavljam da bi morala bit slicna kemija za njega, znaci da djelomicno ostaje u funkciji serijski ? imam klimu i abs a ove ostale hitech dzidze ne
Logged
Peras
Guest
« Reply #4 on: September 09, 2007, 07:30:15 PM »

Quote
Originally posted by jaype
sta nema EVO 4g63t?
nego imam eclipse 4g63 91. pretpostavljam da bi morala bit slicna kemija za njega, znaci da djelomicno ostaje u funkciji serijski ? imam klimu i abs a ove ostale hitech dzidze ne


Nadji ti 4G63T da je dobar, ja cu ga kupit... :: Nema ga jebeno za nac, a da sad stavljam neku makinu koja je prosla sito i reseto da ne govorim o pola milje kilometar... ma nema sanse...

Imam 4G93T sa 8000 km za ubacit, samo se trebam strpit jos malo, a do tad ce stock 4G93 izdrzat klanje :shpaner:

Za tvog bi trebalo pogledat, imam negdje ECU pinout od klipse 2.0... Ali naravno da je izvedivo, i to lakse nego kod mene.
Logged
ALFALUDjAK
Guest
« Reply #5 on: September 10, 2007, 08:42:44 AM »

PERASSS - znao sam da ces uspjeti!!!!! :bilder::bilder::bilder:
Logged
sira
Sirko from Japirko
Super Moderator
Tuner
*****
Offline Offline

Posts: 926



« Reply #6 on: September 10, 2007, 10:43:05 AM »

Ma pametan je mali, sve zna
Logged

Rio_Cyber
Cuccetta
*
Offline Offline

Posts: 97



WWW
« Reply #7 on: September 12, 2007, 07:06:57 PM »

osim alfu slozit da ide/pali  ko posteno auto :p
Logged
sira
Sirko from Japirko
Super Moderator
Tuner
*****
Offline Offline

Posts: 926



« Reply #8 on: September 13, 2007, 08:32:16 AM »

E jebi ga, nije to japanski motorčić, tu treba puno više znanja, ali mlad je naučit će :rock:
Logged

Peras
Guest
« Reply #9 on: September 22, 2007, 01:01:20 PM »

Quote
Originally posted by sira
E jebi ga, nije to japanski motorčić, tu treba puno više znanja, ali mlad je naučit će :rock:


A dobro kad je tako, a sinoc si bija sritan ko guzica.... Alfa rice iz svega grla, evo filmic od sinoc:


<a href="http://www.youtube.com/v/8BLWH_8ecQM&rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/8BLWH_8ecQM&rel=0</a>
Logged
sira
Sirko from Japirko
Super Moderator
Tuner
*****
Offline Offline

Posts: 926



« Reply #10 on: September 22, 2007, 01:27:23 PM »

:lol2::lol2::lol2::lol2:

to te Rio prca ::

Vidiš Rio kako je brzo naučio, još će mu počet dolazit i oni s 156-cama da napravi RWD od njih
Logged

Pages: [1]   Go Up
  Send this topic  |  Print  
  Set topic sticky  
Jump to:  

Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006-2011, Simple Machines LLC