Poštovani forumaši,
otvaram ovaj topic sa željom da mi se na Volvu pomogne oko swapa stock EFI sustava sa MS-om, vašim znanjem, iskustvom i savjetima. Razlozi za prelazak na SA su u nekoliko ograničavajućih i vrlo frustrirajućih faktora stock ECU-a.
Do sada nikada nisam radio ništa slično, ali imam volje i mogu brzo naučiti
. Pročitao sam podosta literature sa web-a o MS-u, a i uskoro se bacam u kupovinu kita, pa osjećam da je vrijeme sa nekim uvodom u sve to, te da čujem od vas što me eventualno još čeka, a da sam trenutno ne uviđam.
Evo i nekih podataka o motoru i EFI-ju:
1855cc transverse-mounted turbo-charged DOHC 16-ventila, 4 cilindra
Bore & Stroke: 81x90mm
ECU: Siemens EMS2000
Paljenje: dvije bobine (wasted spark?), po jedna direktno na svječici, a iz svake kabel na preostale dvije svječice, konektor sa dva pina
Injektori Siemems Deka 630 cc/min Hi-Ohm
MAF
Remenica bregastih 42 zuba, senzor položaja na ispušnoj bregastoj
Postoje stock IAT (imam i dodatni sa VEMS-a) i Coolant senzori
VEMS WB AFR gauge sa EGT i IAT senzorima, da li mogu koristiti output sa VEMS-a na MS?
Na motoru trenutno hibridna turbina, hold boost-a na 1,5 Bar-a, vjerojatno trebam MAP sa širim mjernim područjem?
Sugestije, prijedlozi i više nego dobrodošli