www.quartermile.ws Forum
February 23, 2020, 02:55:55 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: e-mail: forum{et}quartermile.ws
 
   Home   Help Search Login Register Chat  
Pages: [1]   Go Down
  Send this topic  |  Print  
Author Topic: Malpassi BOV - štelanje?  (Read 2795 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
2fast
Cuccetta
*
Offline Offline

Posts: 74



« on: December 05, 2007, 07:30:30 PM »

Stavio sam Malpassijev dvoklipni BOV na auto. Sve ok radi, samo kad se vozim na otvorenoj cesti, konstantnom brzinom, odnosno više ne stišćem gas već ga samo držim, čuje se da BOV pušta tlak. Da li ga treba podesiti na način da povećam "preload" ili smanjim "preload"?

Isto mi se čini da ne drži baš tlak kako bi trebao, malo padne ispod 0,8 bar na koliko bi trebao stajati.
Logged
Zeljko
Administrator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 8574


AGA


WWW
« Reply #1 on: December 05, 2007, 09:38:29 PM »

Da treba bi dotegnuti... ali ako ti ne pusta na max boostu onda je ok...
s vijkom reguliras senzitivnost...
Logged

The First, DASTEK UNICHIP TECHNICALLY THE BEST; If you need more POWER, you need more AIR(cmf)
2fast
Cuccetta
*
Offline Offline

Posts: 74



« Reply #2 on: December 06, 2007, 08:03:26 AM »

Pa nije da ga čujem da pušta na max boostu, ali stvar je u tome da ne drži baš max boost, umjesto da drži na 0,8 boost pada do 0,6 bar.

A i ne ispušta zrak brzo i "oštro", nego onako "produženo"...
Logged
2fast
Cuccetta
*
Offline Offline

Posts: 74



« Reply #3 on: December 06, 2007, 09:11:38 AM »

Mislim da ne pušta nigdje drugdje, jer bi u slučaju neke druge "rupe" boost ćukica pokazivala ispod -1 u vakuum... to mi se dogodilo kad je bila pukla gumena membrana na serijskom BOV-u.
Logged
ghost
Cuccetta
*
Offline Offline

Posts: 66



« Reply #4 on: December 06, 2007, 11:14:33 AM »

slicno se i kod mene cuje a po autoputu na svako odpustanje gasa ima zvuk kao stari FAP onako produzeno.
samo kod brze promjene brzina se cuje kratko i ostro pssssht a kod overboosta 1.2b pisti kao da ih je 10, nadglasa motor i auspuh.
ja sam s njim jako zadovoljan
Logged

Jednom turbo, ZAUVIJEK TURBO!!!
2fast
Cuccetta
*
Offline Offline

Posts: 74



« Reply #5 on: December 06, 2007, 01:11:53 PM »

Čak me toliko i ne brini to što je zvuk "produžen", više me brine ovo što ne drži tlak kak spada. Jel moguće da to ima veze s time kako je BOV podešen?

Ili je moguće da wastegate možda prerano otvara? Pa mi zato ne drži tlak kolko bi trebao nego lagano pada?
Logged
ghost
Cuccetta
*
Offline Offline

Posts: 66



« Reply #6 on: December 06, 2007, 03:23:23 PM »

za svaki sluaj provjeri i wastegate.
ako ga namjestis na ful mekano onda pisti i kod malih tlakova ali propusta.
ako je dobro namjestis tvrdocu nebi smio gubit tlak ako je ostalo u sistemu ok.
pazi da ti gumice u njemu nisu ispale iz lezista. meni se to desilo i namjestao sam tvrdocu pa nikako, stalno je propustao iznad 0.6. nakraju sam ih zaljepio u leziste i sve ok.
probaj krug pa ga pomalo zatezi dok nebude dobro
Logged

Jednom turbo, ZAUVIJEK TURBO!!!
Zeljko
Administrator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 8574


AGA


WWW
« Reply #7 on: December 06, 2007, 06:25:08 PM »

Prije nego napravis sto ti je preporucio ghoust... skini  bov i probaj bez njega da  li ti i onda pusta.
Logged

The First, DASTEK UNICHIP TECHNICALLY THE BEST; If you need more POWER, you need more AIR(cmf)
2fast
Cuccetta
*
Offline Offline

Posts: 74



« Reply #8 on: December 07, 2007, 11:57:59 AM »

Quote from: "ghost"
za svaki sluaj provjeri i wastegate.
ako ga namjestis na ful mekano onda pisti i kod malih tlakova ali propusta.
ako je dobro namjestis tvrdocu nebi smio gubit tlak ako je ostalo u sistemu ok.
pazi da ti gumice u njemu nisu ispale iz lezista. meni se to desilo i namjestao sam tvrdocu pa nikako, stalno je propustao iznad 0.6. nakraju sam ih zaljepio u leziste i sve ok.
probaj krug pa ga pomalo zatezi dok nebude dobro


Kad ti je puštao preko 0,6 bar zbog gumica, da li si čuo "šištanje" iz njega ili se ništa nije čulo? Meni je motor dosta glasan tako da koliko ja mogu skužit, ne čujem ga da pušta, ali prije ugradnje je auto normalno držao tlak, tako da vjerujem da je problem u njemu.
Logged
ghost
Cuccetta
*
Offline Offline

Posts: 66



« Reply #9 on: December 10, 2007, 02:47:35 PM »

bas na njemu se cuje pustanje ako su u pitanju gumice jer klip ne sjedne kako treba i zrak prolazi
Logged

Jednom turbo, ZAUVIJEK TURBO!!!
clio1416v
Rokie
*
Offline Offline

Posts: 141


« Reply #10 on: December 10, 2007, 07:18:02 PM »

mislis na onu gumicu zelenu od ispod?
Logged
2fast
Cuccetta
*
Offline Offline

Posts: 74



« Reply #11 on: December 12, 2007, 09:00:37 AM »

bas na njemu se cuje pustanje ako su u pitanju gumice jer klip ne sjedne kako treba i zrak prolazi

Puštanje se čuje toliko jako da bi ga čuo u kabinu? Jer ja na čujem da on pušta boost kad pada sa 1 ili 0.8 na 0.6. I onda tlak ostane na 0.6 (do 0.7), ne pada dalje.
Logged
ghost
Cuccetta
*
Offline Offline

Posts: 66



« Reply #12 on: December 12, 2007, 10:34:53 PM »

ma cuo bi ga u kabinu ali zavisi... kod mene se jako cuje strujanje usisanog zraka i fujukanje kad se turbina ozbiljnije zalaufa pa mi je trebalo dosta vremena da cujem razliku izmedju usisa i pustanja bov-a.
daj probaj skinut bov i zatvori njegov prihvat pa probaj bez njega dali ti pusta tlak tj. pada boost. ako je onda sve ok sigurno je bov u pitanju
Logged

Jednom turbo, ZAUVIJEK TURBO!!!
Zeljko
Administrator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 8574


AGA


WWW
« Reply #13 on: December 12, 2007, 10:53:16 PM »

dobro govoris ghoust...
Logged

The First, DASTEK UNICHIP TECHNICALLY THE BEST; If you need more POWER, you need more AIR(cmf)
Pages: [1]   Go Up
  Send this topic  |  Print  
 
Jump to:  

Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006-2011, Simple Machines LLC