www.quartermile.ws Forum
February 23, 2020, 03:28:46 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: e-mail: forum{et}quartermile.ws
 
   Home   Help Search Login Register Chat  
Pages: 1 2 [3]   Go Down
  Send this topic  |  Print  
Author Topic: Boost controler - opcije i preporuke  (Read 7747 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Zeljko
Administrator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 8574


AGA


WWW
« Reply #30 on: December 25, 2007, 10:35:11 AM »

pisite mu       kresimir.sauerbrunn@autozubak.hr
Logged

The First, DASTEK UNICHIP TECHNICALLY THE BEST; If you need more POWER, you need more AIR(cmf)
Zeljko
Administrator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 8574


AGA


WWW
« Reply #31 on: December 25, 2007, 10:39:17 AM »

kako radi logika(filozofija) boost kontrolera kod vemsa?

Zar nitko nece reci kako radi mapa tj koje referntne tocke i logika el. boost controlera od VEMS-a?
Logged

The First, DASTEK UNICHIP TECHNICALLY THE BEST; If you need more POWER, you need more AIR(cmf)
kutija
Global Moderator
Tuner
*****
Offline Offline

Posts: 994



« Reply #32 on: December 26, 2007, 07:20:30 PM »

kako radi logika(filozofija) boost kontrolera kod vemsa?

Zar nitko nece reci kako radi mapa tj koje referntne tocke i logika el. boost controlera od VEMS-a?

Pa mogu ti rec oni koji su napravili VEMS.....
Ja nemam pojma o tome niti me zanima to sam radit...

Logged

Peugeot 405 T16
Zeljko
Administrator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 8574


AGA


WWW
« Reply #33 on: December 30, 2007, 03:09:42 PM »

Quote from:  link=topic=5577.msg63376#msg63376 date=1198666852


no hajde pridonesi nesto ovdje.. procitaj i napisi nam da i ostali znaju?
Sto ako imamo situaciju mokre podloge (proklizavanje(znak oda bez otpora nema boosta)) ili tzv odredjeni postotak curnja.. napuknuto crijevio ili  IC.

Logged

The First, DASTEK UNICHIP TECHNICALLY THE BEST; If you need more POWER, you need more AIR(cmf)
fire
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 379


« Reply #34 on: December 30, 2007, 06:23:57 PM »

Nisam bas taj dio vemsa proucavao posto nemam turbinu:(.
Uglavnom kolko sam skuzio boost controler ima PID controlera (nesto vide o http://en.wikipedia.org/wiki/PID_controller , ugalvnom to je kontroler s kojim se more sloziti da brzo regira na promjene ili sporo, da mu je glavni cilj postici cim blizu vrijednosta ali je spori, uglavnom zadaju se tri parametra(proporcijonalsnost(reagira na promjenu), integracija(cim je ovo vece vrijednost ce biti bliza zadanoj i manje ce oscilirati) i derivacija(reagira na brzinu promjene(znaci ako se bost pocne jos naglije rasti)). PID controler je isto za ler, lambda sondu i takve stvari koje bi proscilirale da se stavi samo proporcionalna regulacija.
A drugo sto se definira je zeljeni boost na odredenim rpm-ima(u 12 ili 16 tocka). Onda jos ima tps scaling(znaci mores mu staviti dok drzis gas 10% da mu je zeljeni bost 3 puta manji nego sto pise u boost tablici).
Ima tu jos dosta opcija, sto se dogodi ako prede u overboost(kak da reagira), dali da gorivo zgasi, frekvenciju otvaranja ventila....
Logged
Zeljko
Administrator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 8574


AGA


WWW
« Reply #35 on: December 30, 2007, 06:32:26 PM »

jebeno dobro. 
Logged

The First, DASTEK UNICHIP TECHNICALLY THE BEST; If you need more POWER, you need more AIR(cmf)
kutija
Global Moderator
Tuner
*****
Offline Offline

Posts: 994



« Reply #36 on: December 30, 2007, 09:06:42 PM »

Uglavnom na VEMS-u boost controller uz dobar elektroventil radi super...
a ovo da se moze stelat premu rpm-u ,tps-u ili nekim drugim parametrima se podrazumijeva na SA ECU jel onda taj boost controller ne bi imao smisla...ista stvar kao da je MBC...
Logged

Peugeot 405 T16
dr.Maljak
Global Moderator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 2117



WWW
« Reply #37 on: January 01, 2008, 05:46:41 PM »

jebeno dobro. 

podrzavam..ovo mi se svida koliko gasa toliko snage...
Logged

more booost
Zeljko
Administrator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 8574


AGA


WWW
« Reply #38 on: January 01, 2008, 10:07:11 PM »

nisu u pravu, kutija
Logged

The First, DASTEK UNICHIP TECHNICALLY THE BEST; If you need more POWER, you need more AIR(cmf)
Leo
Rokie
*
Offline Offline

Posts: 110


« Reply #39 on: January 21, 2008, 03:54:37 PM »

Zna li tko di je taj KRESS, ni traga ni glasa......treba mi taj boost controler
Logged

Prodajem :
- injektore DSM Black Top ultrazvučno očišćeni 450 ccm
- pojas tamnoplavi, G&A, super stanje, veže se za auto u 6 točaka a oko vozača u 5 točaka

Sve info na PM,hvala.
clio1416v
Rokie
*
Offline Offline

Posts: 141


« Reply #40 on: February 08, 2008, 02:25:18 PM »

meni treba taj controler iliti bleed valve pod hitno. ako ima netko nesto neka javi
Logged
davor
Guest
« Reply #41 on: February 09, 2008, 02:28:29 AM »

imam ja neki TURBOSMART viska a i jedan slican al jeftiniji, PMmni me ak si zainteresiran....
Logged
clio1416v
Rokie
*
Offline Offline

Posts: 141


« Reply #42 on: February 12, 2008, 06:25:06 PM »

da ne otvaram novi topic...  vezano za onaj boost controler od davora... znaci montirao sam sve kako treba, minimalni moguci tlak sa tim contr je 0.5 bar i recimo sve je po starom sto se tice tlaka ALI sam skoro siguran da primjecujem da tlak brze naraste. da li je to moguce?  Prije sam imao standardni amal valve (neznam na kojem principu radio ali imao neke "jets" unutra, kazu englezi)
Logged
davor
Guest
« Reply #43 on: February 12, 2008, 07:48:55 PM »

to tak i treba, zato se i stavljaju, kaj se bunis Tongue
« Last Edit: February 12, 2008, 07:50:59 PM by davor » Logged
clio1416v
Rokie
*
Offline Offline

Posts: 141


« Reply #44 on: February 12, 2008, 08:17:53 PM »

ok... nasao sam i ovo : "the amal valve is a pulsed earth through the ecu so it pulses the boost. a bleed valve vents of te boost some it comes in quicker!"
Logged
Pages: 1 2 [3]   Go Up
  Send this topic  |  Print  
 
Jump to:  

Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006-2011, Simple Machines LLC