Nakon malo komplikacija, uspio sam konačno ubaciti MS u kućište od IAW-a: mjesta ima dovoljno , ali treba isplanirati dosta toga, prvenstveno raspored priključaka te fiting za MAP senzor.
Kućište je kompletno aluminijsko i ima dovoljno rashladne površine za hlađenje izlaznih HEX-fetova.
Iskoristio sam originalni IAW 35-pinski konektor jer tako mogu iskoristiti kompletno ožičenje sa IAW-a koje ima sve priključke koji trebaju za MS:
- 4 za injektore,
- 1 za senzor temperature zraka,
- 1 za senzor temperature vode,
- 1 za TPS,
- 1 za O2 senzor + dodatno ožičenje za releje i ulaz /izlaz signala za paljenje, te dodatne uređaje/senzore po potrebi.
Jučer je proradila i kontrola paljenja (konačno!) - flešao sam jedan od novijih MSnS-extra kodova koji između ostalog kontroliraju i paljenje, zatim na izlazu sam koristio perverznu kombinaciju nekog Iskrinog starog modula i bobine sa Microplexa.
:devil:
Koristeći stimulator ga generator impulsa, bobina je davala prilično stabilnu iskru na cijelom području.
Kad je izlazni dio bio riješen, ostao mi je "samo" ulazni - trebalo je signal od razvodnika prilagoditi za MS - razvodnik je sa Fiatovog 1.4 motora , ima pickup sa externim modulom (sadrži sklop za oblikovanje impulsa +izlazni
za bobinu).
Nakon bezbroj neuspješnih kombinacija, te uz savjete Željka & Green Beasta (tnx!) uspio sam dobiti prilično stabilni signal sa razvodnika koji je bio dovoljan za okidanje bobine...uglavnom sve je gotovo, ostaje još završno ispitivanje na stolu, proračuni mapa goriva& paljenja i ugradnja naravno...a onda...nadam se da će biti nešto bolje od karbića
:karate: