www.quartermile.ws Forum
October 14, 2024, 09:29:05 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: e-mail: forum{et}quartermile.ws
 
   Home   Help Search Login Register Chat  
Pages: 1 2 [3] 4 5   Go Down
  Send this topic  |  Print  
Author Topic: MegaSquirt Open-Source ubrizgavanje  (Read 17284 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Anonymous
Guest
« Reply #30 on: December 18, 2004, 03:32:36 PM »

Quote
Originally posted by ZELJKO
Quote
Originally posted by Igor-BKR
 MS se podesava lakse nego 2 dvostruka Dellorta DRLA, a i postoji firmware sa kontrolom paljenja.
I tako ne mislim vozit GP Europe ::

p.s. Zeljko ne planiram ti uzet posao(zasada) ::
 


Da se nisi usudio obican
Pa sto se tice tog paljenja mozes koju rijec vise reci ovdje o tome....

Sto se tice karbova nebi se kladio... lako ih je ustelati problem 2 je sto nitko nece potrositi 100e jos da se dovedu u red sto se tice dizni jer znamo da svaki karb moze raditi skoro svugdje ali i iznamo da nemaju zbog odgovarajucih dizni adekvatno volumetricko punjnj tj rezoniranje s trnutnim cilindrim... protokom zraka  itd....
da skratim znaci moze biti previse goriva premalo pa tako nem0oze ni raditi i davati max performanse....


Stvar je sto kod nas za takve karburatore nema pravih majstora, a u Trstu me za to traze 300eur :iritiran: a za te pare napravim 2 Megasquirta i jos mi ostane za throttle bodies.
Evo link na jedan od brojnih alternativnih firmwarea sa kontrolom paljenja http://megasquirt.sourceforge.net/extra/index.html ima i BOOST CONTROL ali je jos u eksperimentalnoj fazi.

[Edited on 18-12-2004 by Igor-BKR]
Logged
Zeljko
Administrator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 8577


AGA


WWW
« Reply #31 on: December 18, 2004, 06:21:20 PM »

Pomalo bezvezno kada se pomnozi vrijeme utroseno i komlikacije jeftinije ej uzeti gotov sistem.....

a taj MG jes nije ni gotov... sto bi trbao raditi...
Logged

The First, DASTEK UNICHIP TECHNICALLY THE BEST; If you need more POWER, you need more AIR(cmf)
Anonymous
Guest
« Reply #32 on: December 19, 2004, 03:17:16 PM »

Quote
Originally posted by ZELJKO
Pomalo bezvezno kada se pomnozi vrijeme utroseno i komlikacije jeftinije ej uzeti gotov sistem.....

a taj MG jes nije ni gotov... sto bi trbao raditi...

A kolko kosta gotov sistem ako se smije znati??
Logged
Bubba Zanetti
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 461



WWW
« Reply #33 on: January 17, 2005, 02:21:07 AM »

Moram  se  malo  pohvaliti  na  temu  Megasquirta:

Nakon  što  sam  počeo  lemiti   tzv. "partial  kit"  koji  uključuje  dvostranu  pločicu, pre-programirani  procesor, FET    i  MAP  senzor,  danas  sam  uspio  dobiti  komunikaciju  između  PC-a i  Megasquirta, to  izgleda  otprilike  ovako (još  nisu  spojeni  senzori  niti  injektori):






Znam  da  još  ima  puuuno  posla , ali  i male  stvari  čovjeka  vesele, pogotovo  s  obzirom  da  sam  već   potrošio  dosta  živaca na  neke  bezazlene  greške  uzrokovane  čisto  mojom  nepažnjom...

Volio  bi  da  se  netko  javi  ako  netko  još  slučajno  slaže  MS, da  malo  razmjenimo  iskustva - na  MS-EFI  forumu  mi  se  javio  jedan  dečko  iz  ZG, ali  on  nije  na  ovom forumu...i  radi  na  1.8  16v  VW  motoru  sa  turbom  koliko  se  sjećam -  ZAAK, to  bi  tebe   moglo  zanimati , vrlo  sličan  projekt  kao  tvoj.
Logged

************************************
"Never argue with an "misinformed person".
 He will just drag you down to his level and beat you with experience."

*************************************
Anonymous
Guest
« Reply #34 on: January 22, 2005, 11:59:08 PM »

Kris i ja slazemo MS. Samo sam ja zadnjih mjesec dana zaljubljen :: pa nikako da dovrsim programator i stimulator za MS.
Rado bi suradjivali jer zajedno smo jaci Wink
Logged
Bubba Zanetti
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 461



WWW
« Reply #35 on: January 25, 2005, 11:41:48 AM »

Evo  najnovije  vijesti  o  MS-u: kompletno  je  gotov, čak  sam  osposobio  i  stimulator  da  radi  kako  treba, da i  ubacio sam  najnoviji  kod (boost  control ,overboost  protection, launch &  traction  control, rev  limiter, dual  fuel  maps, i  puno  toga  još...)
 
Sad  mi  je  najgore  od  svega  što  moram  čekati  da  zgotovim  motor: screams:

Uskoro  slike...
Logged

************************************
"Never argue with an "misinformed person".
 He will just drag you down to his level and beat you with experience."

*************************************
Bubba Zanetti
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 461



WWW
« Reply #36 on: January 27, 2005, 11:47:41 PM »

Evo  slika:

Prije  lemljenja:





Ovo  su  elementi  potrebni  da  se  dobije  komunikacija  preko  Hyperterminala:





Mega  stimulator  na  univerzalnoj  pločici  u  kutiji:





Ovo  je  ECU  koji  će  poslužiti  za  malu  transplataciju:


Logged

************************************
"Never argue with an "misinformed person".
 He will just drag you down to his level and beat you with experience."

*************************************
Bubba Zanetti
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 461



WWW
« Reply #37 on: February 05, 2005, 02:03:25 AM »

Dok  ne  završim  novi  motor, igram  se  malo  sa  MS-om, raznim  kodovima ,VE  tablicama  i  konfiguracijama, evo  2  screenshota:

12x12 VE  tablica  u  Megatune 2.25:





Evo  malo  "copy/paste"  kompilacije  prozorčića  o  mogućnostima  Megasquirt 'N' Spark-extra  firmwarea-moćna  stvarčica, iako  je  dosta  stvari  u  experimentalnoj  fazi (nažalost  ne  vide  se  dobro svi detalji  u 640x480  rezoluciji) :







[Edited on 13-2-2005 by Bubba Zanetti]
Logged

************************************
"Never argue with an "misinformed person".
 He will just drag you down to his level and beat you with experience."

*************************************
Bubba Zanetti
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 461



WWW
« Reply #38 on: February 14, 2005, 12:22:15 AM »

I na  kraju  Megatunix  koji  je  u  biti  namijenjen  za  Linux  ali novije  verzije  rade  i  na  windowsima, odličan  dizajn  i  vrlo  dobre  3D  mape:


Logged

************************************
"Never argue with an "misinformed person".
 He will just drag you down to his level and beat you with experience."

*************************************
jura
Titanium
Rokie
*
Offline Offline

Posts: 113



WWW
« Reply #39 on: February 26, 2005, 08:48:47 PM »

Evo jos jedan megasquirt je gotov ja i Buba smo danas sve zavrsili. Na stimulatoru je sve uredu a dalje ce se vidjet kad se spoji na motor.
Logged
Bubba Zanetti
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 461



WWW
« Reply #40 on: March 06, 2005, 11:17:54 PM »

Nakon  malo  komplikacija, uspio  sam  konačno ubaciti  MS u  kućište  od  IAW-a: mjesta  ima  dovoljno , ali  treba  isplanirati  dosta  toga, prvenstveno  raspored  priključaka  te  fiting  za  MAP  senzor.
Kućište  je  kompletno  aluminijsko  i  ima  dovoljno rashladne  površine  za  hlađenje  izlaznih  HEX-fetova.  

Iskoristio  sam  originalni  IAW  35-pinski  konektor  jer  tako  mogu  iskoristiti  kompletno   ožičenje  sa  IAW-a  koje  ima  sve  priključke  koji  trebaju  za  MS:
- 4  za  injektore,
- 1 za  senzor  temperature  zraka,
- 1 za  senzor  temperature  vode,
- 1  za  TPS,
- 1  za  O2  senzor +  dodatno  ožičenje  za  releje  i  ulaz /izlaz  signala  za  paljenje, te  dodatne uređaje/senzore po  potrebi.

Jučer  je  proradila  i  kontrola  paljenja (konačno!) - flešao  sam  jedan  od  novijih MSnS-extra  kodova   koji između  ostalog  kontroliraju  i paljenje, zatim  na  izlazu  sam  koristio  perverznu  kombinaciju nekog  Iskrinog  starog  modula  i  bobine  sa  Microplexa.
 :devil:

Koristeći  stimulator  ga  generator  impulsa, bobina  je  davala  prilično  stabilnu  iskru  na  cijelom  području.
Kad  je  izlazni  dio  bio  riješen, ostao  mi  je  "samo"  ulazni - trebalo je  signal  od  razvodnika  prilagoditi  za  MS - razvodnik  je sa  Fiatovog 1.4 motora , ima  pickup  sa  externim  modulom (sadrži  sklop za  oblikovanje  impulsa +izlazni    za  bobinu).

Nakon  bezbroj  neuspješnih  kombinacija, te  uz  savjete  Željka & Green Beasta (tnx!) uspio  sam  dobiti  prilično  stabilni  signal  sa  razvodnika  koji  je  bio  dovoljan  za  okidanje  bobine...uglavnom  sve  je  gotovo, ostaje  još  završno  ispitivanje  na  stolu, proračuni mapa  goriva& paljenja  i  ugradnja  naravno...a  onda...nadam  se  da  će  biti  nešto  bolje  od  karbića
 :karate:
Logged

************************************
"Never argue with an "misinformed person".
 He will just drag you down to his level and beat you with experience."

*************************************
Zeljko
Administrator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 8577


AGA


WWW
« Reply #41 on: March 07, 2005, 12:05:43 AM »

Bubba Zanetti  TNX to You :rock:

p.s.
Nemoj zaribati do 15..... Daliboru treba auto....

[Edited on 6-3-2005 by Zeljko]
Logged

The First, DASTEK UNICHIP TECHNICALLY THE BEST; If you need more POWER, you need more AIR(cmf)
Bubba Zanetti
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 461



WWW
« Reply #42 on: March 08, 2005, 12:44:22 AM »

Slike...











Logged

************************************
"Never argue with an "misinformed person".
 He will just drag you down to his level and beat you with experience."

*************************************
Stealth
Titanium
Tuner
*
Offline Offline

Posts: 680


« Reply #43 on: March 08, 2005, 06:18:41 PM »

Mene taj megasquirt zanima ful
 ljepo izgleda svaka cast::
Logged
Anonymous
Guest
« Reply #44 on: April 07, 2005, 03:45:39 PM »

Evo i autora na dijelu Care :smiley_abuv:
Logged
Pages: 1 2 [3] 4 5   Go Up
  Send this topic  |  Print  
  Set topic non-sticky  
Jump to:  

Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006-2011, Simple Machines LLC