www.quartermile.ws Forum
April 25, 2018, 03:26:14 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: e-mail: forum{et}quartermile.ws
 
   Home   Help Search Login Register Chat  
Pages: 1 2 3 [4] 5   Go Down
  Send this topic  |  Print  
Author Topic: MegaSquirt Open-Source ubrizgavanje  (Read 12825 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Stealth
Titanium
Tuner
*
Offline Offline

Posts: 680


« Reply #45 on: April 08, 2005, 10:29:40 AM »

I ja sam dobio demonstraciju pa ono ima pun kurac i jos toliko gluposti i postavki...ludo stvarno...a ja mislim da ces i ti velibor spalit na nerve dok to ustelas
Logged
ALFALUDjAK
Guest
« Reply #46 on: July 18, 2005, 03:42:22 PM »

Jel bi to radilo na mom tipu? Zheljko jel to ono kaj si mi napiso u mailu?

na to mogu poruktat paljenje i sve? ajmo malo objashnjenja
Logged
Zeljko
Administrator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 8572


AGA


WWW
« Reply #47 on: July 18, 2005, 06:19:06 PM »

Quote
Originally posted by
Jel bi to radilo na mom tipu? Zheljko jel to ono kaj si mi napiso u mailu?

na to mogu poruktat paljenje i sve? ajmo malo objashnjenja


DA da  ::

www.megasquirt.info

www.bgsoflex.com/megasquirt.html
Logged

The First, DASTEK UNICHIP TECHNICALLY THE BEST; If you need more POWER, you need more AIR(cmf)
ALFALUDjAK
Guest
« Reply #48 on: July 19, 2005, 03:45:41 PM »

malo mi je 3000 kuna previshe para ali ko zna... u blizini se otvorila kladionica pa bi mogao navuchi babinu charapu i opljachkat to... :flush:

[Edited on 19-7-2005 by ]
Logged
Zeljko
Administrator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 8572


AGA


WWW
« Reply #49 on: July 20, 2005, 08:19:17 AM »

Quote
Originally posted by
malo mi je 3000 kuna previshe para ali ko zna... u blizini se otvorila kladionica pa bi mogao navuchi babinu charapu i opljachkat to... :flush:

[Edited on 19-7-2005 by ]


U, pa zalemljena plocica s elementima je 170$ a slanje do nas je cca 35$  sam si napravish kutiju ili iskorstis postojecu s instalacijom i senzorima!
Logged

The First, DASTEK UNICHIP TECHNICALLY THE BEST; If you need more POWER, you need more AIR(cmf)
Bubba Zanetti
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 461



WWW
« Reply #50 on: July 20, 2005, 09:58:33 AM »

Quote
Originally posted by Zeljko
Quote
Originally posted by
malo mi je 3000 kuna previshe para ali ko zna... u blizini se otvorila kladionica pa bi mogao navuchi babinu charapu i opljachkat to... :flush:

[Edited on 19-7-2005 by ]


U, pa zalemljena plocica s elementima je 170$ a slanje do nas je cca 35$  sam si napravish kutiju ili iskorstis postojecu s instalacijom i senzorima!


Trebalo  bi  još  računati  na   carinske  troškove, ali  cijena  je  manje-više ta.

Međutim  problem  nije  toliko u  cijeni - problem  je  što  MS  nije  "plug & play"  ubrizgavanje , recimo ja  godinama  pratim  razvoj  MS-a pa  ne znam  ni  50% stvari - pretpostavljam  da  bi  netko tko  nije  dobro  upoznat  s  tim  imao  velikih  problema  kod  sastavljanja  &  tuninga.

Što se  tiče  senzora: svaki  senzor  ima  svoju  karakterističnu  krivulju otpora & temperature, za  svaki  senzor  treba  prelemiti  par  elemenata  i  naštimati  krivulju  u  softwareu  koji  služi  samo  za  kalibraciju  senzora - bilo  koji  senzor  ne  radi  dobro  sa  MS-om.

Paljenje  je  sasvim  druga  priča: ima par  kombinacija  modula  paljenja i VR  senzora  koje  rade  100%  besprijekorno,ali  se  nažalost  teško  nabavljaju  u  HR  a  za  sve  ostale  kombinacije  treba  biti  jako  dobro  informiran  da  bi  sve  radilo  besprijekorno.
Logged

************************************
"Never argue with an "misinformed person".
 He will just drag you down to his level and beat you with experience."

*************************************
Bubba Zanetti
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 461



WWW
« Reply #51 on: August 04, 2005, 10:36:49 PM »

Što  se  tiče Megasquirta  sjetio  sam  se  još  jedne  stvari  koje  bi  bilo  korisno  napraviti a  to  je prilično  sofisticirani Knock  detection  iliti ga  Detektor  detonacije.

Za  to  bi  trebalo  zalemiti  još  jednu  dodatnu  pločicu  sa  elementima, spojiti nekakvim  konektorom  na  MS i  to  je  to, najbolje  je  sve  ugraditi  u posebnu  kutiju  na  kojoj  će  biti  LED  dioda  koja  će  signalizirati  početak  detonacije, dok  potenciometrom  možemo  regulirati  osjetljivost  senzora  tako  da  senzor  ne  registrira  svaki  šum  motora  kao  potencijalnu  detonaciju.


Primjer kako  radi  Knock  Detection  na  Megasquirtu:

Ako  se  detonacija  pojavi, paljenje se  vraća  unazad 2 stupnja. Tada  unutarnji  timer  odbrojava  kratki  vremenski interval  i  čeka  sljedeću  pojavu  detonacije. Ako  se i  tad  pojavi  detonacija, tada  se  paljenje  vraća  unazad još  1  stupanj  i  opet  se  čeka odbrojavanje  timera.
Ako  tada  detonacija  prestane, paljenje  se  vraća  1 stupanj  unaprijed, i  opet  se  čeka  timer. U  tom  procesu  dok  se  paljenje  vraća  unaprijed  ako  se slučajno  naglo  pojavi  detonacija  odmah  se  paljenje  vraća  unazad  i  timer  se  resetira.

Kod  turbo  motora, postoji  varijanta  da se automatski  smanji  tlak  turba  npr. 0.2  bara  svaki  put  kad  senzor  detonacije  signalizira  opasnost , timer  se  uključi i  ako  detonacija  prestane  tlak  se  automatski  vraća  nazad.

Sve  gore  navedene  postavke  se  mogu  mijenjati  u  software-u pa  to  izgleda  ovako  nekako:






Algoritam  koji  sam  gore  naveo  izgledao  bi  ovako:





Što  se  tiče toga   kako  to  radi  u  praksi  najbolje  pokazuje  primjer  jednog  DIY-EFI entuzijasta   iz  Engleske  koji  na  svojoj  replici supercharged  AC  Cobre  sa  4.2 V8  motorom  pogonjenim  Megasquirtom  može  voziti  na  92-93  oktana  sa  0.5  bara  i  kompresijom  9.75 .

::
Logged

************************************
"Never argue with an "misinformed person".
 He will just drag you down to his level and beat you with experience."

*************************************
Rio_Cyber
Cuccetta
*
Offline Offline

Posts: 97



WWW
« Reply #52 on: August 05, 2005, 04:31:22 PM »

bubba jel se moze isvesti zamjena afm sa map systemom sa Megasquirtom i koliko bi cca doslo to ?, i da jeli treba mjenjati senzore sa gm-ovima ili kao sta velis se daju prekalibrirati toyotini recimo. A i ova kontrola paljena to radi samo sa fordovim edisom (ako nisam fulo) cini mi se. :Crash:
Logged
Zeljko
Administrator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 8572


AGA


WWW
« Reply #53 on: August 05, 2005, 11:15:55 PM »

Prije BABE obican

Naravno da moze... cak vise od toga svega ::
Logged

The First, DASTEK UNICHIP TECHNICALLY THE BEST; If you need more POWER, you need more AIR(cmf)
Bubba Zanetti
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 461



WWW
« Reply #54 on: August 06, 2005, 12:04:54 AM »

Quote
Originally posted by Rio_Cyber
bubba jel se moze isvesti zamjena afm sa map systemom sa Megasquirtom i koliko bi cca doslo to ?, i da jeli treba mjenjati senzore sa gm-ovima ili kao sta velis se daju prekalibrirati toyotini recimo. A i ova kontrola paljena to radi samo sa fordovim edisom (ako nisam fulo) cini mi se. :Crash:


Megasquirt  se  može  ugraditi  u  praktički  bilo  kakav  auto  sa  bilo  kakvim  motorom  uključujući wankel   - jedini  problem  je  u  tome što za  neke aplikacije  gotovo  da  ništa  ne  treba  mijenjati  dok  za  neke  se  mora  mijenjati  svaki  senzor  i  kompletno  paljenje.

Uglavnom sve  ovisi  o  kojem  je  motoru  riječ. Ako  se  radi  o  Toyotinom  4age  motoru ( a pretpostavljam da  je  to  u  pitanju)  imaš  sreće  jer  na  MS-EFI  forumu  ima  brdo  obožavatelja  tog  kultnog  motora  koji  su  razvili  brdo  izvrsnih  riješenja što  se  tiče  ful  konverzije  na  MS, te rado  razmijenjuju  međusobno   mape  za  gorivo & paljenje  za  praktički  svaku  verziju  tog  motora : turbo/supercharged, nitro, N/A , drag  race -  you  name  it...

Za  ostale  verzije  recimo  3sgte, 2jz-ge  također  postoji  dosta  informacija  ali  daleko  manje  od  legendarnog  gore  navedenog  naravno...Initial  D je  ipak još  uvijek najpopularniji  crtić  među  tunerima :bowdown:

Fordov  EDIS  sistem  paljenja  je samo  jedan  od  3  detaljno  razrađenih  sistema koji  uspješno rade  sa  MS-om :
1. MSnS-E - podržava  Hall Effect, GM HEI, MSD, optical crank trigger, VR  pickup  sensor
2. MegaSquirt 'n EDIS - podržava  Fordov  EDIS
3. MegaSquirt 'n TFI - podržava Ford TFI modul

Ako  ne  spadaš  u  gore  navedene  skupine, onda  možeš  imati  problema  sa  paljenjem - ali  realno gledajući  MSnS-E  pokriva  99% OEM  & aftermarket  verzija  paljenja.
Logged

************************************
"Never argue with an "misinformed person".
 He will just drag you down to his level and beat you with experience."

*************************************
Rio_Cyber
Cuccetta
*
Offline Offline

Posts: 97



WWW
« Reply #55 on: August 06, 2005, 08:56:15 AM »

nije 4a-ge nego 3s-ge, ali u principu malo sam prosnjofao jucer i vidio da ekipa uspjeva rjesiti sve sta stock senzorima sta je meni interesatno jer imam 3 seta svih obican, jedino je mala igra sa razvodnikom ali i on se da koristiti u stock (24-zubnoj varijanti) ili se moze lagano izmodificirati na 2x12 i onda nema problema.


komentar zdrava razuma:
(aha to si samo tak mislis, problema ko u prici Tongue ) :drink:
Logged
Bubba Zanetti
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 461



WWW
« Reply #56 on: October 07, 2005, 11:02:16 PM »

Evo  konačno  malo  filmića:

Prvi  filmić  pokazuje  screenshot  MS  tuning softwarea  gdje  su  prikazane  analogne  urice  koje  mjere   nekoliko  različitih  parametara  u  vožnji : okretaji, širina  impulsa, dutycycle itd...btw  display se  može programirati  da  pokazuje  bilo  kakvu  kombinaciju  od  128  mogućih  ulaznih  parametara::

Injektori  su  niskoomski  Boschovi  330cc , širina  impulsa  oko  6ms , tlak  benzina  nepoznat  ali  prilično  velik  s  obzirom  da  je  benzina  bilo  posvuda  što  se  može   vidjeti  iz  priloženog :rolleyes:

Testing_DIY_EFI_1


Drugi  filmić  je  lošije  kvalitete - tu se  može  na  ekranu  laptopa vidjeti kako  se  mjenjaju  svi  parametri u  tzv. Realtime  displayu.
Na  kraju smo  injektore  zavrtili  na  7krpm+  na  što  su  oni  reagirali  veselim  zujanjem  :anbaa:


Testing_DIY_EFI_2
Logged

************************************
"Never argue with an "misinformed person".
 He will just drag you down to his level and beat you with experience."

*************************************
Zeljko
Administrator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 8572


AGA


WWW
« Reply #57 on: October 08, 2005, 07:11:17 AM »

Bravo Vele ::
Logged

The First, DASTEK UNICHIP TECHNICALLY THE BEST; If you need more POWER, you need more AIR(cmf)
Zeljko
Administrator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 8572


AGA


WWW
« Reply #58 on: October 09, 2005, 11:08:33 AM »

Vidim da JURA ima pokusni LABORATORIJ :lol2::lol2::lol2: JEL ? :kinez:
Logged

The First, DASTEK UNICHIP TECHNICALLY THE BEST; If you need more POWER, you need more AIR(cmf)
The Green Beast
Guest
« Reply #59 on: October 09, 2005, 11:19:04 AM »

it sure looks that way.... dizu se oblaci benze u podrumu hehehehe :devil:

ozbiljno, ako tako bude radilo u autu, biti ce to super...
Logged
Pages: 1 2 3 [4] 5   Go Up
  Send this topic  |  Print  
  Set topic non-sticky  
Jump to:  

Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006-2011, Simple Machines LLC