www.quartermile.ws Forum
September 25, 2017, 04:21:45 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: e-mail: forum{et}quartermile.ws
 
   Home   Help Search Login Register Chat  
Pages: [1] 2   Go Down
  Send this topic  |  Print  
Author Topic: NIRA Injection motor management  (Read 5784 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Zeljko
Administrator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 8572


AGA


WWW
« on: February 02, 2008, 08:58:57 PM »

NIRA MotorSport





« Last Edit: November 25, 2008, 11:09:26 PM by Zeljko » Logged

The First, DASTEK UNICHIP TECHNICALLY THE BEST; If you need more POWER, you need more AIR(cmf)
Dominik
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 220


« Reply #1 on: February 02, 2008, 10:00:20 PM »

Hic ima u ponudi
Logged
Zeljko
Administrator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 8572


AGA


WWW
« Reply #2 on: February 02, 2008, 10:04:53 PM »

Ovo nije ponuda vec info i da drugih EFI sistem ima osim svete krave autronica.

Kupite sto cekate bicete ovog puta brzi s rakunom 
Logged

The First, DASTEK UNICHIP TECHNICALLY THE BEST; If you need more POWER, you need more AIR(cmf)
Stealth
Titanium
Tuner
*
Offline Offline

Posts: 680


« Reply #3 on: February 02, 2008, 10:13:14 PM »

Ima i Pectel...
Logged
Zeljko
Administrator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 8572


AGA


WWW
« Reply #4 on: February 02, 2008, 10:17:43 PM »

daj link da stavimo novi topic
Logged

The First, DASTEK UNICHIP TECHNICALLY THE BEST; If you need more POWER, you need more AIR(cmf)
Dominik
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 220


« Reply #5 on: February 03, 2008, 12:52:23 AM »

ne kuzim, tak mi svejedno koja elektronika, sve rade isto, nisu u ECU ima konji

motor pali i radi i na autorinic, i na efi i na DTA .... i na Niru i na Motec i .......

i svaku mos kupiti gde ti je volja, e sad tko ce ti mapirati je vec stvar rezije
Logged
komer
Cuccetta
*
Offline Offline

Posts: 45



« Reply #6 on: March 06, 2008, 10:18:25 PM »

mene zanima da li su ikad napravili kakav usporedni test tih stanalone ECU-a,sa istim autom sa promjenjenim elektronikama,da se ustvari moze vidjet koja standalone elektronika je najbolja itd.....mozda sma malo zadrtog misljenja,ali me zanima sta moze naprimjer elektronika za 3000€ i za 1000€na istom autu,da li to vrijedi tih novaca itd....mene to stvarno zanima,pa ako ima ko kakav link ili bilo sta neka posta,jer me to jako interesira!
Logged
fire
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 379


« Reply #7 on: March 07, 2008, 05:16:10 AM »

Mislim da se u finalnom proizvodu bas i nemogu nesto razlikovati elektronike. Skoro sve rade na isti pricip, imaju mape, malo se korigiraju po senzorima(npr lambda)... Postoje razlike, ali one se vise vide na radu u leru(npr neki efi imaju problem ako su injektori 1000cc ili vise) i finesama(kako pali auto...), ali na full gasu sve to dolazi na slicno. Sad dok dode ion senzor u neki efi, onda ce to biti druga stvar.
Logged
Zeljko
Administrator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 8572


AGA


WWW
« Reply #8 on: March 07, 2008, 07:54:02 AM »

2 Fire Istina,
Jedina razlika je samo kod real time sequential injecting.
Ali ne vjerujem da je veca max 7-10%

ION ce biti prava stvar... jos 10% bolje..

Neznam zasto se toliko zamarati oko EFI-a jer ako nema predhodnog sto je najvaznije za KS a ato je CMF....
Logged

The First, DASTEK UNICHIP TECHNICALLY THE BEST; If you need more POWER, you need more AIR(cmf)
fire
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 379


« Reply #9 on: March 07, 2008, 11:17:46 AM »

kolko sam proucavao sekvencijalno ubrizgavanje moze smanjiti oko 3-4% potrosnju, ali za snagu bas i nije bitno(tak i onak onda injektori spricaju nom stop).
Logged
Zeljko
Administrator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 8572


AGA


WWW
« Reply #10 on: March 07, 2008, 01:39:13 PM »

_Ne ne
potpuno sekvencijalni ne spricaju non stop.-.. to rade kvazi sekvencijali nili polu sekvencijalni...
sekvencijani spricaju samo u vrijeme dok je ventil otvoren... tj vrijeme otvorenosti...
Logged

The First, DASTEK UNICHIP TECHNICALLY THE BEST; If you need more POWER, you need more AIR(cmf)
fire
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 379


« Reply #11 on: March 07, 2008, 02:48:09 PM »

Ali onda treba imati preko 1000cc injektore za 300konja. Jer ventil je otvoreni oko 250-270 stupnjeva od 720. Ja si bas slazem full sekvencijalu, ona ce na malim opterecenjima spricati samo kad je ventil otvoreni, ali na full gasu tamo preko 6000rpm su mi injektori otvoreni 95% vremena. Znaci da bi na tim orketajima spricali samo kad su ventili otvoreni trebao bi oko 550-600cc injektore za moj motor koji bas i nije nesto jaki.
Logged
DaviiD
Global Moderator
Tuner
*****
Offline Offline

Posts: 627



« Reply #12 on: March 07, 2008, 03:04:59 PM »

_Ne ne
potpuno sekvencijalni ne spricaju non stop.-.. to rade kvazi sekvencijali nili polu sekvencijalni...
sekvencijani spricaju samo u vrijeme dok je ventil otvoren... tj vrijeme otvorenosti...

Zeljko, kako mogu spricati samo na otvoren ventil ? Kakvi ti onda injektori trebaju za 7000 RPM i full gas ?
Logged

Alfa 33 Q4
Zeljko
Administrator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 8572


AGA


WWW
« Reply #13 on: March 07, 2008, 03:24:41 PM »

2 fire... pa svaki injctio koji ima u tablici za prikaz ili se to vidi da je naprimejr na djuti sajklu recimo 85% otvoren injktor moze se raci i nekih karikiram 700°radilcie da je to cisti predict inection bio on mono, polu i potpuno sekvencijalni.
Recimo da takav sistem stavis na motor gdej su injktori iznad trubica iznad usisa... znas sto bi se dogodilo.... povracao bi gorivo nazad zbog  pulseva u samom usisu..
kod istinskog sekvecialnog real time to se ne moze dogoditi...

Pa o tome i pricam to je predict inection sto na trzistu ima barem 99% ima dva tipa.
sekvencijelni i polu sekvencijalini (u paru)
Tako je daviid i fire..  to su injktori po 1000ccm. i stvar radi 100%
U tom slucaju ako ima problema s radom na leru onda se mogu pogoniti drugi par injektora...

Prva centrala koja znam da je sekvencijalna i nije predict style, ona to radi ekstra i na moje svjedocenje.
Skynam Sybele Commander44.

p.s.
Zbog potpuno sekvencijanog ubrizgavanja uvecene su performanse motora za 10% (koliko ja znam) jer se gorvo ne skuplja u kaplicama te na raspon snage uveliek utijece..
Pod ovim ne mislim da ce biti na spici vise KS za 10%
bit ce na cijelom podrucju osjetno vise pomaka - do spice ( max rpm max torqe max HP)
Da li se sada razumijemo?

znamo sto je snaga  CMF
 
« Last Edit: March 07, 2008, 03:35:33 PM by Zeljko » Logged

The First, DASTEK UNICHIP TECHNICALLY THE BEST; If you need more POWER, you need more AIR(cmf)
fire
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 379


« Reply #14 on: March 07, 2008, 03:46:44 PM »

Ovaj moj sustav bi radio kao takva sekevencija samo da imam dosta velke injektore(sto je poprilicno skupo, pogotovo ako je jaci motor). Meni se cini bolja solucija imati npr neke 300cc injektore dole kod ventila koji rade na niskim okretajima i jos dodati pri vrhu trubice neke 600cc injektore koji se pale na visokim okretajima. Normalno sve to staviti u sekvencijalu(znaci i senzor bregaste staviti).
Logged
Pages: [1] 2   Go Up
  Send this topic  |  Print  
  Set topic sticky  
Jump to:  

Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006-2011, Simple Machines LLC