|
Zeljko
|
 |
« on: April 05, 2008, 11:40:22 PM » |
|
Motor koji je bio u vlasnistuv MarkaVD sada je postavljen u karoseriju 146 i sjecemo se dobre voznje toga motora.
gaf prvi: Pri samom paljenju (ne prvo); pokretenje s elektropokretecem promjenio se zvuk motora pri pokretenju... od tada mokre svjecice i prelagano vrti... Prije ovog dogadjaja gdje sam bio prisutan motor je radio dobro cak smo se priedhodno provezli.
Dok se ne otvori motor tj u prvom mahu skine glava te i pregleda razvod distribucije zupcastog remena tek mozemo ustanoviti stupanj ostecenja kao i uzroke.
Uspjeli smo skinuti poklopac bregatih, vidjeti koje jesu u fazi ali ne i s klipovima..
p.s. Vladex javi se trbamo te
|
|
|
« Last Edit: April 05, 2008, 11:56:25 PM by Zeljko »
|
Logged
|
|
|
|
|
Zeljko
|
 |
« Reply #1 on: April 06, 2008, 08:33:24 AM » |
|
Dragi Josipe ja sam toliko motora stavio u fazu bez priprema i komparatora da ti nikada neces dosegnuti taj broj i da sad prestanem raditi zauvjek. Iskreno meni ne trba niti za jedan automobil seriski priprema osim za bosch pumpe koje to traze radi paljenja.. recimo 5 cilindara kombi dizel gdje se stima iz kabine i fazira. naravno i faziranje motora za natjecanje gdje se trazi lift nekog ventila ili nacin faziranja GMT 105° u smjeru vrtnje i max otvoren usisni venti.... STO u vecini slucjeva nas pravi debilima. Recimo na jednu vrstu bregaste i ovo posljednje navodjenje kakao stelati tj fazirati motor ispostavlja se da je to CISTA vaga ventili podignuti 50-50%. debilizma do bola..
p.s. Mazda je ufazirana ne osvrcuci se na postojece repere ( tko bude poslje mjenjao remen mogao bi se zaje.... ne ukljuci li mozak)
|
|
|
|
« Last Edit: April 06, 2008, 08:42:36 AM by Zeljko »
|
Logged
|
|
|
|
|
Zeljko
|
 |
« Reply #2 on: April 06, 2008, 12:24:57 PM » |
|
jel mozda zato mazda mrtva nakon 5000?
cini se da ti mozak nikada nece biti ukljucen.. stavi seriski auspuh i onda pitaj.
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
abarthson
Apprendista
Offline
Posts: 300
|
 |
« Reply #3 on: April 06, 2008, 09:34:28 PM » |
|
ja sam nedavno imao zaje... sa ozubljivanjem opel corse 1.0 12v sa lancem....budući da sam motor dobio u dijelovima,nemam alat za ozubljivanje(blokade bregastih) gurnio sam prvi klip skroz u gmt,usisnu bregastu pred otvaranje,a ispušnu u odma zatvoren položaj,nabacio sam lanac, posastavljo sve i auto još uvjek vozi,sve po starom , malo uključit efi u glavi i sve se može,tako sam bio i ozubio 1.9 citroenov motor i još neke, pa još uvijek voze
pozdrav !
|
|
|
|
|
Logged
|
bez obzira na sve.........uvijek je majstor kriv
|
|
|
|
Zeljko
|
 |
« Reply #4 on: April 06, 2008, 09:41:46 PM » |
|
Bez blokatora NIKAD neces pogodit 100% a ti pametuj i dalje
kladim se da se moze bez blokatora, poslje moze bilo tko provjeriti bez pametovanja. Nekome fali maste...
|
|
|
|
« Last Edit: April 06, 2008, 09:58:44 PM by Zeljko »
|
Logged
|
|
|
|
|
Zeljko
|
 |
« Reply #5 on: April 13, 2008, 10:29:35 PM » |
|
Ocekujemo slike motora kojem od samog pocetka nije bilo sudjeno.. motor je bio vec otpisan jos u doba dasteka; mnogi se mogu prisjetiti upozorenja.
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
alfa_vd
Tuner
Offline
Posts: 726
asshole
|
 |
« Reply #6 on: April 14, 2008, 02:20:53 PM » |
|
Da ali taj motor je kod mene proša 15000km,radija ko sat i trošija 1l ulja na 3-4000km,ono u dasteka je bilo zbog prejakog tlaka ulja na turbo! ja se ograđujen od tog motora,proda san ga ima godinu i par miseci,i da me sad neko napada da motor ne valja,ma daj! isti gospodin koji je uzeja motor(a dobija ga je po jako maloj cijeni)me je zajebava par miseci za lovu,i dan danas osta dužan 2000kn,i sad on meni da ja moran platiti motor,ma jel on  šta je bilo s motoron u ovo vrime ja neznan,ali ja san ga ispravnog izvadija iz auta,i dobija je cili kompletan turbo kit,grana(znamo kako je jebena bila),trbina,ic,s getribom,sinter lamelon,olakšanim zamašnjakon,unichipon,tako da mu je motor bija na poklon kad pogledan za koju lovu san mu sve da,i sad nakon godinu ipo dana on me napada,ma okanime se radi šta znaš,mene ostavi na miru!
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Zeljko
|
 |
« Reply #7 on: April 14, 2008, 04:52:01 PM » |
|
Tko uopce tebe proziva! Da osvjezim dogadjaje iz dasteka. puhanje na iber na kocnici nema veze s turbom to ti jamcim.
Motor nije bio ispravan od prog dana. Ti nemas veze s time. A isto ti jamcim da taj isti motor do dana dok ja nisam bio dosao da spojim unicip nije radio. Jer se bavio drugim poslovima auto je stajao. Riejsaalo se cijvei za IC, ventilator ispred kilera i druge sitnice kada se je imalo vremena. Bez obzira proteklo jedan dan ili jedna godina.
|
|
|
|
« Last Edit: April 14, 2008, 04:55:19 PM by Zeljko »
|
Logged
|
|
|
|
alfa_vd
Tuner
Offline
Posts: 726
asshole
|
 |
« Reply #8 on: April 14, 2008, 07:38:17 PM » |
|
ali kako je auto vozija do zadnjeg dana ako on meni kaže da su klipovi puknuti bili?  neke mi stvari nisu jasne,ajde da su leteći u kurcu ja to mogu progutati,da su potrošeni prsteni(meni je trošija 1l.ulja na 3000km) jebo te pa nebi ga prodava da mi nije do zadnjeg dana radija,proda bi samo turbo kit! nikako mi nije jasno da su klipovi pukli a da je auto kod mene normalno radija,uostalom sićate se grobnika prije 2 god kad san s istin auton namaza robija,
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Robi_ck1
Rokie
Offline
Posts: 147
|
 |
« Reply #9 on: April 14, 2008, 09:05:41 PM » |
|
Istina, obojica vozili klasu 14, izgubio sam od Marka za pola auta
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Zeljko
|
 |
« Reply #10 on: April 14, 2008, 10:35:54 PM » |
|
Da, tako je pukli su u djelu gdje nije karika... ispod. Pa ako se bude dalo izucu te klipove kod sebe.. Iskreno ja sam svjedocio slucaju kada je klip na mjestu povaren jos u bloku, po sredini pukotina. aute se vozio i prodan je! koliko dugo bog zna..
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
alfa_vd
Tuner
Offline
Posts: 726
asshole
|
 |
« Reply #11 on: April 15, 2008, 12:02:41 AM » |
|
jel to moglo radi detonacija puknuti?
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Zeljko
|
 |
« Reply #12 on: April 15, 2008, 03:40:47 PM » |
|
Evo jedine istine kao takve, nisam bio pri otvaranju motora.
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Zeljko
|
 |
« Reply #13 on: April 15, 2008, 10:12:42 PM » |
|
Zadnje upozorenje tebi alfaludjace! iznosis nepottrebne i van svih osnova stvari kojima tu nije mjesto. kazem ti auto nije bio paljen niti vozen cak nisu bile ni spojene cijevi od tuba! Niti je bio unichip spojen... Sto su klipovi pukli od grada do grada na paleti? Nisam strazario pored auta. Ali vjeruj mi cesto sam prolazio tim krajem i auto je tamo stajao dugo dugo.. pomalo su radili na njemu. A ovo sto kaze tvrdim jer sam dva puta dolazio dolje iskljucivo radi paljenja i spajanja unicipa. Dalje ne ulazim. Toliko o tome.
|
|
|
|
« Last Edit: April 15, 2008, 10:28:07 PM by Zeljko »
|
Logged
|
|
|
|
adi
Rokie
Offline
Posts: 162
|
 |
« Reply #14 on: April 16, 2008, 01:41:35 PM » |
|
Detonacije definitivno......u mom kraju cest slucaj zbog gazolina 
|
|
|
|
|
Logged
|
Bartol ima curu :-) juuuupiiii...mala je cvece
|
|
|
|