Ma moram opet nazad, sad me zvali da su oni to mjerili izgleda na 2000rpm, a max je na 10000, pa onda bi taj podatak trebao biti na 100% duty cycle!
Kakvi rpm, pa to nema veze s vezom.
Ako potpuno se ne otvore injektori na dulje vrijeme jako je tesko dobiti staticki flow.
Jer injektoru treba cca 0.3-0.5ms tek da pocne sliniti, onda oko jos 0.5ms da postepeno povecava mlaz do pune snage. Onda mu treba oko 0.2-1ms(ovisno o flyback naponu) da se ugasi. Pogledaj kolko je tu nepoznanica(tri). Sada ako ti otvaras taj injektor 100put u sekundi na 5ms dobit ces dosta manji protok od realnog.
Za sigurno mjerenje injektore do kraja otvoriti i mjeriti npr pola minute(spojis jedna pin na + od aku, drugi na - od aku). Onda se jos mogu izmjeriti ona tri gore spomenuta vremena ako ecu podrzava te podatke.
BTW kaj to znaci gorivo je na 4V?
BTW2 100% duty cycle znaci da se injektor uopce ne gasi, znaci stalno je otvoren. 10000rpm meni ne izgleda tako.