www.quartermile.ws Forum
November 17, 2025, 01:41:10 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: e-mail: forum{et}quartermile.ws
 
   Home   Help Search Login Register Chat  
Pages: [1]   Go Down
  Send this topic  |  Print  
Author Topic: molim podatak za Bosch injektore  (Read 9236 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Mario_RC
Guest
« on: May 13, 2008, 12:11:22 PM »

Evo ovako, za ove Bosch injektore, 0280156139, molim da mi nađe netko podatak o kubikaži tj protočnosti jer nigdje nije moguće pronaći taj podatak. To su injektori sa mog puga.

Hvala!

(fali opako benzina već na 4400 nakon ugradnje bregastih, smjesa je na 15 a mora dolje na 13, a ne može se više normalnim putem dizati gorivo jer je već na 4V)

« Last Edit: May 13, 2008, 12:26:07 PM by Mario_RC » Logged
Zeljko
Administrator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 8577


AGA


WWW
« Reply #1 on: May 13, 2008, 06:38:39 PM »

Skini i izmjeri
Logged

The First, DASTEK UNICHIP TECHNICALLY THE BEST; If you need more POWER, you need more AIR(cmf)
Tcode
Rokie
*
Offline Offline

Posts: 125



« Reply #2 on: May 15, 2008, 12:40:52 PM »

Evo izmjereni injektori i Binguli na Bosch aparatu, ali malo mi je to čudno, 69 mL / 30 sec na 3bara, ovaj tamo ne zna pri koliko je to ms otvorenosti, valjda će me zvati, mislim s ovim opet ništa nemam...
To bi trebao biti static flow, znači pri 100% otvorenosti.
Logged
Tcode
Rokie
*
Offline Offline

Posts: 125



« Reply #3 on: May 15, 2008, 02:26:38 PM »

Ma moram opet nazad, sad me zvali da su oni to mjerili izgleda na 2000rpm, a max je na 10000, pa onda bi taj podatak trebao biti na 100% duty cycle!
Pa šta ih ne spoje direktno, bez ECU-a, prebrikat pumpu goriva da radi non-stop i injectore napajat konstantno pol minute.
Logged
Zeljko
Administrator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 8577


AGA


WWW
« Reply #4 on: May 15, 2008, 02:40:20 PM »

Ma moram opet nazad, sad me zvali da su oni to mjerili izgleda na 2000rpm, a max je na 10000, pa onda bi taj podatak trebao biti na 100% duty cycle!
Pa šta ih ne spoje direktno, bez ECU-a, prebrikat pumpu goriva da radi non-stop i injectore napajat konstantno pol minute.
ma moze i minutu pokazace tocan flow - 17% oduzmes
Logged

The First, DASTEK UNICHIP TECHNICALLY THE BEST; If you need more POWER, you need more AIR(cmf)
fire
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 379


« Reply #5 on: May 15, 2008, 03:39:54 PM »

Ma moram opet nazad, sad me zvali da su oni to mjerili izgleda na 2000rpm, a max je na 10000, pa onda bi taj podatak trebao biti na 100% duty cycle!
Kakvi rpm, pa to nema veze s vezom.
Ako potpuno se ne otvore injektori na dulje vrijeme jako je tesko dobiti staticki flow.
Jer injektoru treba cca 0.3-0.5ms tek da pocne sliniti, onda oko jos 0.5ms da postepeno povecava mlaz do pune snage. Onda mu treba oko 0.2-1ms(ovisno o flyback naponu) da se ugasi. Pogledaj kolko je tu nepoznanica(tri). Sada ako ti otvaras taj injektor 100put u sekundi na 5ms dobit ces dosta manji protok od realnog.
Za sigurno mjerenje injektore do kraja otvoriti i mjeriti npr pola minute(spojis jedna pin na + od aku, drugi na - od aku). Onda se jos mogu izmjeriti ona tri gore spomenuta vremena ako ecu podrzava te podatke.

BTW kaj to znaci gorivo je na 4V?

BTW2 100% duty cycle znaci da se injektor uopce ne gasi, znaci stalno je otvoren. 10000rpm meni ne izgleda tako.
Logged
fire
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 379


« Reply #6 on: May 15, 2008, 03:53:23 PM »

Pa mores im reci da tak naprave. Pa reci im da ti zmjere staticki protok injektora. Ako neznaju koristiti stroj onda im reci da naprave na najednostavniji nacin. Jer ovaj podatak kaj su ti sad dali da pri 2000rpm je 138ml/min ti bas i ne znaci nesto(da su bar dali duljinu impulsa, onda bi se u par pretpostavki moglo otprilike izracunati protok).
Logged
Tcode
Rokie
*
Offline Offline

Posts: 125



« Reply #7 on: May 15, 2008, 04:29:39 PM »

Možeš si i sam izmjeriti. Spoji injektor direktno na napajanje kako ti je fire rekao, prebrikaj pumpu goriva (digni relej i kratko spoji napajanje pumpe) uzmi štopericu, menzuru i mjeri.
Logged
gonzohr
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 323



« Reply #8 on: May 18, 2008, 08:34:27 PM »

za 500 konja neće bit dosta al za jedno 350 vjerovatno da.
stalni tlak ti je na pumpi oko 5-6 bara a u railu smanjuješ tlak regulatorom pritiska goriva.
Logged
Tcode
Rokie
*
Offline Offline

Posts: 125



« Reply #9 on: May 18, 2008, 08:50:32 PM »

Bilo je već govora o tim pumpama. Guraju i preko 500KS, ali slabo podnose tlak preko 5 bara. Obzirom na tvoj tlak od 3bara, bit će i više nego dobra.
Logged
Robi
Mestar
*
Offline Offline

Posts: 1681


Tipo 16v


« Reply #10 on: May 19, 2008, 07:42:49 AM »

to je to. 
Logged

Lampredi twin cam
Pages: [1]   Go Up
  Send this topic  |  Print  
 
Jump to:  

Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006-2011, Simple Machines LLC