www.quartermile.ws Forum
July 24, 2017, 07:30:51 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: e-mail: forum{et}quartermile.ws
 
   Home   Help Search Login Register Chat  
Pages: [1]   Go Down
  Send this topic  |  Print  
Author Topic: GT28R-pomoć oko podmazivanja  (Read 6186 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
seb
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 344



« on: August 17, 2009, 09:36:08 AM »

kupio sam Garrett GT28R i imam problem,jer neznam,oko podmazivanja tog turba...
naime neki govore da treba ugradit restriktor od 0,8 mm na rupu za dovod ulja u turbo za podmazivanje...neki vele da ne treba da ima u sebi...dobio sam sa turbom vijak (holender) koji učvrščuje cijev za dotok ulja i na njemu je normalna rupa od nekih 2-2,5 mm...neznam dali možda turbo ima u sebi več restrikciju tj smanjenu rupu
molio bi ako neko sa sigurnošću zna da mi kaže...
Logged

fire
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 379


« Reply #1 on: August 17, 2009, 10:33:12 AM »

treba restrikcija ako je ballbearing turbina.
Logged
seb
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 344



« Reply #2 on: August 17, 2009, 12:59:49 PM »

ok...navodno je 0,8 mm...jel to točno???
di je bila onda ta restrikcija na autu sa kojeg je skinuta???navodno je sa Nissan Skylinea R34 GT-R
Logged

kutija
Global Moderator
Tuner
*****
Offline Offline

Posts: 994



« Reply #3 on: August 17, 2009, 02:13:51 PM »

http://www.atpturbo.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=tp&Product_Code=ATP-OIL-036&Category_Code=BCS

0.9 je restriktor..........uglavnom kako sam ti vec rekao znaju imat u sebi taj restriktor ,ali svi jos stave dodatni da su mirni.
Takoder taj restriktor je na r34 mogao bit u crijevu ili negdje drugdje....
Logged

Peugeot 405 T16
seb
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 344



« Reply #4 on: August 18, 2009, 05:54:52 AM »

tnx kutija ali šta mu znači ovo: 3 Oil inlet fitting for GT Ball Bearing turbos. For GT28/GT28RS/GT30/GT35R with built-in oil restrictor (0.035 hole size). Custom machined part. Output is -3 AN male flare. Use with any of our -3 oil feed line assemblies

 
Logged

kutija
Global Moderator
Tuner
*****
Offline Offline

Posts: 994



« Reply #5 on: August 18, 2009, 05:22:48 PM »

ma to su oni njihovi navoji americanski...-3an i -4an itd...
Logged

Peugeot 405 T16
Pages: [1]   Go Up
  Send this topic  |  Print  
 
Jump to:  

Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006-2011, Simple Machines LLC