www.quartermile.ws Forum
August 14, 2022, 11:37:18 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: e-mail: forum{et}quartermile.ws
 
   Home   Help Search Login Register Chat  
Pages: [1]   Go Down
  Send this topic  |  Print  
Author Topic: alfa 155 2.0ts 8v wannabe turbo  (Read 1733 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
cuoresportivo
Wotcher nark
*
Offline Offline

Posts: 19



« on: February 20, 2010, 08:34:30 PM »

eh ovako imam gore navedenu alfu sa 145ks.palo mi je na pamet da mogu sa nekog fiata ili lancie da prebacim turbo.
eh posto se nikad nisam ozbiljnije bavio takvim preradama.najlakse mi je da citavu tu turbo instalaciju prebacim iz odredjenog modela.za sad me interesuje sta sve treba da trazim(plan je taj da u inostranstvu nadjem odgovarajuci auto i kupim ga samo radi toga)
ono sto ja mislim(ligicki)mi treba komplet usisna grana izduvna sa turbom naravno elektronika i prateci senzori ,dizne vjerovatno i karter radi izvoda za ulje.
 odmah da kazem da ja uopste neocekujem neke extremne konje i kobile tipa 500 konja.prezadovoljan bih bio kad bi se ta snaga podigla za nekih 30-40 konja.
znaci interesuje me koje modele da trazim i ako ima nekih sitnih cavrlama koje ti mogu mnogo muka zadat da ih podjelite samnom
unaprijed hvala
Logged
dr.Maljak
Global Moderator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 2117



WWW
« Reply #1 on: February 20, 2010, 09:32:23 PM »

mislim da je jeftinija, stabilnija, i sigurnija solucija da nabavis 2.0 8vt sa instalacijom i ubacis.

Logged

more booost
zvrle
discount approved
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 212



« Reply #2 on: February 21, 2010, 02:08:59 AM »

maljak je u pravu kod nas nadzes od crome turbo motor i sve te to nece kostat vise od 1000 km naravno plus ruke
Logged

ONLY TURBO!!!
STOLE_ABARTH
Guest
« Reply #3 on: February 21, 2010, 08:43:52 AM »

http://www.hotatuning.ba/1.swf
Logged
cuoresportivo
Wotcher nark
*
Offline Offline

Posts: 19



« Reply #4 on: February 21, 2010, 11:45:20 AM »

problem je kod nas naci taj motor da je sve u dobrom stanju.
zato idem na varijantu da kupim u inostranstvu.ali bi me zajebavali na granici pa bih ja samo dovukao ove dijelove od turba i nakacio na svoj motor.zato me interesuje koliki je sve to fin upakovati da radi
Logged
crank
BARBA
*
Offline Offline

Posts: 2560


lovački pas


WWW
« Reply #5 on: February 21, 2010, 07:58:17 PM »

ima kod brace u zenici 
Logged

cuoresportivo
Wotcher nark
*
Offline Offline

Posts: 19



« Reply #6 on: February 22, 2010, 12:07:47 AM »

e nema.
kod njega ima alfa 2.5 V6.i od lancie theme 832 dva motora.ali ovaj turbo koji meni treba neeeema
Logged
cuoresportivo
Wotcher nark
*
Offline Offline

Posts: 19



« Reply #7 on: February 22, 2010, 12:09:46 AM »

i dajte ba sto ste skrti na rijecima.
ja postavio na ugledni forum pitanje.a meni samo ovi moji bosancerosi odgovaraju i podjebaju
Logged
zvrle
discount approved
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 212



« Reply #8 on: February 22, 2010, 02:25:08 AM »





ahhha oplakah nisam ovo do sad vidio

brzi od aviona,jaci od lokomotive ,moze sta i chuck norins ne moze jedan jedini hota ahahahahah
Logged

ONLY TURBO!!!
dr.Maljak
Global Moderator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 2117



WWW
« Reply #9 on: February 22, 2010, 09:56:01 AM »

Pa malo je problem, treba pripremiti motor, izbusit na toleranciju klip/cilindar za turbo (posto je stariji motor vjerojatno se sam pripremio za turbo hehehe), preslozit motor, vodice bronza barem na ispuhu, slozit remenicu za ecu koji ide gore, slozit instalaciju, cijevi, fpr za turbo, dizne, injectori, slozit ispuh, cijevi za ic, -off...ima svasta, neznam sta te tocno zanima, uglavnom svaki detalj je obraden na forumu vise manje!
Logged

more booost
Pages: [1]   Go Up
  Send this topic  |  Print  
 
Jump to:  

Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006-2011, Simple Machines LLC