www.quartermile.ws Forum
August 14, 2022, 10:40:03 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: e-mail: forum{et}quartermile.ws
 
   Home   Help Search Login Register Chat  
Pages: [1]   Go Down
  Send this topic  |  Print  
Author Topic: Vakum za overboost ventil  (Read 3533 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
moco1abarth
Rokie
*
Offline Offline

Posts: 165


« on: April 17, 2010, 02:54:40 PM »

Treba mi jedan savjet, po ovoj shemi od kuda bi bilo najbolje uzeti vakum za overboost ventil jer ova cijev koja ide po shemi na vantil kod mene je spojena na WG, dali mogu to rijesiti s jednim T splitterom pa da vakum ide za overboost ventil i za WG?
Radi se o lanciji delti integrale 8V.

Logged
moco1abarth
Rokie
*
Offline Offline

Posts: 165


« Reply #1 on: April 17, 2010, 08:12:58 PM »



Dali je ispravo izvedeno ovako prikazano na shemi tj. da je jedan izlaz iz WG-a zacepljen?
Logged
moco1abarth
Rokie
*
Offline Offline

Posts: 165


« Reply #2 on: April 18, 2010, 02:49:41 PM »

Danas sam sve spojio ali i dalje je boost 0,7, overboosta nema?
Logged
dr.Maljak
Global Moderator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 2117



WWW
« Reply #3 on: April 18, 2010, 06:20:04 PM »

a si ga zakomplicirao...cekaj ti trebas spojiti manual boost controler? Mehanicki?

ako da, onda spajas ulaz u mbc sa kompresora turbina, a iz mbc, u Wg!
Logged

more booost
moco1abarth
Rokie
*
Offline Offline

Posts: 165


« Reply #4 on: April 18, 2010, 07:35:01 PM »

Ne, naprotiv, htio bi vratiti sve kako je bilo tvorniciki i kako je prikazano na shemi. Danas sam sve pospajao, ali i dalje nema overboosta tj. tlak je 0,7 bara. Kad ukopcam napajanje 12v na pierburg ventil ne primjecujem da on trzne, u biti neznam dali bi i trebao ikako reagirati?
U overboostu bi tlak trebao biti 1 - 1,1 i onda lagano pasti na 0,8, a meni dize samo do 0,7 onoliko koliko WG dozvoljava.
Logged
dr.Maljak
Global Moderator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 2117



WWW
« Reply #5 on: April 18, 2010, 09:02:42 PM »

o kojem autu se radi?

znaci ti zelis ispravno spojiti pierburg ventil odnosno original EBC?

isto ga spajas, kao i Mbc!

 cijev iz kompresora ide u ebc (moras viditi u shemi koja u sredini ili sa strane) dok iz pierburga (EBC) ide u wg, a treca ide u filter!

moguce da je Ebc riknuo!

« Last Edit: April 18, 2010, 09:07:33 PM by dr.Maljak » Logged

more booost
moco1abarth
Rokie
*
Offline Offline

Posts: 165


« Reply #6 on: April 18, 2010, 09:24:47 PM »

Radi se o lanciji delti integrale 8v.
I ja sam posumnjao na kvar EBC-a ali nisam siguran, kako da provjerim? Dali bi EBC trebao trznuti ili nesto slicno kad ga spojim na napajanje od 12v?
Logged
dr.Maljak
Global Moderator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 2117



WWW
« Reply #7 on: April 19, 2010, 12:26:22 AM »

to nezanam, dali je onaj mali okrugli?

probaj posuditi od nekoga kome radi, to nije problem za prebaciti!
Logged

more booost
moco1abarth
Rokie
*
Offline Offline

Posts: 165


« Reply #8 on: April 19, 2010, 03:42:01 PM »

Ok, probati cu  Wink
Na nekim forumima sam vidio da se taj ventil moze i eliminirati, dali mogu osim sa MBC-om dobiti veci boost preko chipa ako tog ventila nema?
Logged
moco1abarth
Rokie
*
Offline Offline

Posts: 165


« Reply #9 on: April 25, 2010, 12:49:28 PM »

Danas sam probao pierburg ventil spojiti na akumulator i cim ga spojim pocinje trzati, na uticnicu koja dode na pierburg pokazuje mi da ima napona, neznam u cemu bi mogao onda biti problem jer u voznji se ne aktivira i nema overboosta, dali je moguce da je nesto do ECU-a jer kad stisnem papucicu gasa do kraja ECU bi trebao dati signal pierburgu da se otvori?
Logged
Pages: [1]   Go Up
  Send this topic  |  Print  
 
Jump to:  

Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006-2011, Simple Machines LLC