www.quartermile.ws Forum
September 22, 2017, 09:49:19 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: e-mail: forum{et}quartermile.ws
 
   Home   Help Search Login Register Chat  
Pages: [1]   Go Down
  Send this topic  |  Print  
Author Topic: Knock detekcija i EGT na Megasquirtu  (Read 2843 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
gixer
Privilege
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 224



« on: July 09, 2010, 08:11:50 AM »

Ima li tko složen knock detekciju na Megasquirtu i kako to radi u praksi jer sam negdje dobio informaciju da to na MS-u baš i ne šljaka naj bolje, a volio bi si to složiti jer mašina po kojoj šarafim je poprilično skupa i rijetka pa bi bilo poželjno i to riješiti.
Ista je stvar i sa EGT-om, kako to šlajak na MS-u i oma li negdje sheme za spajanje odnosno izradu dodatnog sklopa jer koliko vidim, ne može se spojiti direktno na MS. ?

Hvala.
Logged
fire
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 379


« Reply #1 on: July 10, 2010, 10:41:06 AM »

Ima li tko složen knock detekciju na Megasquirtu i kako to radi u praksi jer sam negdje dobio informaciju da to na MS-u baš i ne šljaka naj bolje, a volio bi si to složiti jer mašina po kojoj šarafim je poprilično skupa i rijetka pa bi bilo poželjno i to riješiti.
Ista je stvar i sa EGT-om, kako to šlajak na MS-u i oma li negdje sheme za spajanje odnosno izradu dodatnog sklopa jer koliko vidim, ne može se spojiti direktno na MS. ?

Hvala.


za knock se ne isplati na MS spajati, jer on ima samo ulaz po naponu koji bas i nije koristan.
Puno bolje je slusati s slusalicama dali cujes knock ili posuditi phormula ili tako nesto.
A za egt mi se cini da sam cuo da ga mozes spojiti na neki kanal za logiranje, ali samo logiranje. A sad se vise ne sjecam gdje.
Logged
gixer
Privilege
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 224



« Reply #2 on: July 11, 2010, 03:41:30 PM »

Znam za to sa slušalicama, ali neznam kako će to ići na motoru, ali probat ću kad dođem do toga.
Logged
fire
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 379


« Reply #3 on: July 11, 2010, 04:16:05 PM »

Znam za to sa slušalicama, ali neznam kako će to ići na motoru, ali probat ću kad dođem do toga.


Mozes koristiti nesto za snimanje zvuka(laptop npr). Ili dodes s motor na valjke pa imas mjesta.
Logged
gixer
Privilege
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 224



« Reply #4 on: July 11, 2010, 10:21:43 PM »

Ma sa valjcima je naj bezbolnije i naj jeftinije jer koliko goriva potrošiš dok testiraš pa staneš, pa onda malo popraviš mapu i tako u beskonačnost.
Nisam još probao sa AFR targetom, kakva su tvoja iskustva sa time, teoretski bi to trebalo puno skratiti muke !?
Logged
fire
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 379


« Reply #5 on: July 12, 2010, 12:40:39 PM »

Ma sa valjcima je naj bezbolnije i naj jeftinije jer koliko goriva potrošiš dok testiraš pa staneš, pa onda malo popraviš mapu i tako u beskonačnost.
Nisam još probao sa AFR targetom, kakva su tvoja iskustva sa time, teoretski bi to trebalo puno skratiti muke !?

afr target mozes koristiti samo na laganom gasu a u tom slucaju je onda ms ugasen pa je to kita. Presporo to regira pa je sigurnije na punom gasu to ugasiti.
Jer moze ti se dogoditi da ti je na 8000rpm mapa prebogata na na 10000rpm dobra. Ali korekcija ce ti vidjet da je na 8000rpm bilo prebogato, skinuti gorivo a ti ces vec biti na 10000rpm i imati siromasnu smijesu i ode motor.
Logged
gixer
Privilege
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 224



« Reply #6 on: July 13, 2010, 10:15:35 PM »

Aha, znači "autotuning" je još uvijek utopija jer to bi stvarno bilo ludo, postaviš targete i gass :-)
Logged
fire
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 379


« Reply #7 on: July 13, 2010, 10:49:00 PM »

ona iz megalogviewra radi ok. Ali moras imati logove u visim brzinam,a gdje promjene okretaja nisu brze. Ali to zna biti recept za unistiti motor. Ipak trebas imati mapera da ti slozi mape.
Logged
gixer
Privilege
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 224



« Reply #8 on: July 14, 2010, 11:24:29 PM »

Budem probao to, čisto da dobijem nekakve smjernice, da baš ne idem od nule.
Ali sad sam se vratio opet korak unazad jer imam problem sa prebogatom smjesom na "off boostu", pa kad to riješim, budem naletio do tebe da vidim što je sa onim smetnjama u signalu.
Ne mogu vjerovati da ću morati spustiti tlak goriva ispod 2,5 bara da bi mi AFR došao u neke normalne okvire.
Logged
Pages: [1]   Go Up
  Send this topic  |  Print  
  Set topic sticky  
Jump to:  

Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006-2011, Simple Machines LLC