www.quartermile.ws Forum
August 14, 2022, 10:33:48 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: e-mail: forum{et}quartermile.ws
 
   Home   Help Search Login Register Chat  
Pages: [1] 2 3 4   Go Down
  Send this topic  |  Print  
Author Topic: Turbo + nitro shot  (Read 5379 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
DaviiD
Global Moderator
Tuner
*****
Offline Offline

Posts: 627



« on: August 27, 2010, 02:10:03 PM »

Radi se o Lancia 2.0 16V turbo motoru (iz Lancie Delte Integrale). Mapa paljenja je za sad taka:


Max boost je bijo 1.7 bara a max RPM 7000.

Znam da ljudi zakrecu paljenje kad stave nitro (na atmosferskim motorima), ali neznam kako je sa turbo aplikacijom. Da tih 9 jos zakrenem za neke 3-4 ili kako ?
Logged

Alfa 33 Q4
Zeljko
Administrator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 8577


AGA


WWW
« Reply #1 on: August 27, 2010, 10:23:14 PM »

to je preresterktivno paljenje da tak ostavis 99% nista se nece dogoditi
Logged

The First, DASTEK UNICHIP TECHNICALLY THE BEST; If you need more POWER, you need more AIR(cmf)
fire
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 379


« Reply #2 on: August 27, 2010, 10:49:26 PM »

tocno to, tu fali paljenje iznad 1bar ohoho. genralno tablica u kurcu.
A inace skidas cca 2-2.5 stupnja po 50 konja nitra.
Logged
DaviiD
Global Moderator
Tuner
*****
Offline Offline

Posts: 627



« Reply #3 on: August 27, 2010, 10:55:06 PM »

Namjerno sam ostavijo malo restriktivnu. To sam napravijo po serijskoj tablici od IAWa. Zasad vozi 12.6 na 1/4.

Hvala Zeljko i fire. Zasad cu malo da dodam paljenja na boostu, a kad se pali nitro da bude kao to sad.
Logged

Alfa 33 Q4
DaviiD
Global Moderator
Tuner
*****
Offline Offline

Posts: 627



« Reply #4 on: August 27, 2010, 11:00:07 PM »

Koliko pretpaljenja max. moze biti na tom motoru na recimo 1.9 bara, a da je jos sigurno ?
Logged

Alfa 33 Q4
fire
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 379


« Reply #5 on: August 27, 2010, 11:03:00 PM »

uvjek moras gledati kolko paljena imas ovisno o elektronici. MS IAW autronic i ti shitovi imaju paljenje razlicito prema boostu. Tj hocu reci, niti jedna od tih elektronika kada zadas 10 stupnjeva nece baciti iskru na 10 stupnjeva na boostu.
Tak da prepisivanje tablica iz tih elektronika obicno vodi unistenju motora.
Ako imas neku pravu elektroniku, obicno taj motor zahtjeva cca 18-20deg na 2bara boosta na 7000rpm. Ali ako to stavis u MS skupljas ces klipnjacu u roku 1s.
Logged
fire
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 379


« Reply #6 on: August 27, 2010, 11:03:30 PM »

i 3600 211kPa nebre biti ok, kak god pogledas.
Logged
DaviiD
Global Moderator
Tuner
*****
Offline Offline

Posts: 627



« Reply #7 on: August 27, 2010, 11:21:20 PM »

Daj ako imas vremena molio bi te da mi objasnis to:
Znaci zasto ako ja postavim, da mi na 6000 RPM i 1.8 bara bude paljenje na 10, zasto nece biti ? U cemu je problem da ne baci iskru na 10 ?

Dali je problem u triggeru ili bas sa boostim ?
Logged

Alfa 33 Q4
fire
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 379


« Reply #8 on: August 28, 2010, 09:52:04 AM »

problem je los trigger wheel i losa elektronika koja nezna iskoristiti bolji trigger wheel(npr 60-2).
Stvar je da je pretpostvka da se radilica vrti konstatno brzo, a to nije istina.
Logged
dr.Maljak
Global Moderator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 2117



WWW
« Reply #9 on: August 28, 2010, 02:45:29 PM »

2 bara i 20 stupnjeva (tocnih), na ovom motoru ce te puno kostati, kad probas javi rezultat, ili iznesi cijenik!

imam mapu na 1bar na tom motoru koju sam napravio na dastekovim valjcima!

skoro je ista kao ova sto tice 1.2 bara, kod mene na 1bar!

20 st je 20 st, problem se desava ako senzor na radilici nije postavljen tocno, kod mene kod prelaska sa IAW na Sybele, tocno u stupanj bilo paljenje, istu mapu sam dobio oba puta na valjcima! A brzina ecu potpuno razlicita, broj zubi na remenici Iawa je 4 a na sybele mi je sad 30-2!

Sto se tice nitra i paljenja neznam, mislim da sam na Nos stranici da je bila tablica stupnjeva u odnosu na kolicinu snage, a neki opet kazu da se nista nemijenja!

Logged

more booost
fire
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 379


« Reply #10 on: August 29, 2010, 05:14:56 PM »

probano vise od 20deg na 2bara, i auto isao jebeno. 11.0x s vrijeme. I nije detonirao. I to su valjci pokazali da treba.
Ali pravih 20deg, ne ono sto elektronika misli da bi htjela baciti.
Logged
Zeljko
Administrator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 8577


AGA


WWW
« Reply #11 on: August 29, 2010, 05:43:21 PM »

Pusti tablice u mapi paljenja.
Treba provjeriti realni final advance izvrsni na svjecici.
Provjerava se sa Strobo lampom, mjeriti na radili i usporediti s tablicom mapi predpaljenja. Korkcija se moze izvrsiti barem kod mene, za koliko je GMT.
Stupanj predpaljnja ovisi i o miksanju goriva pocevsi od injktora pa prema obliku komore i stupnju sabijanja gorive smjese i temparaturi upuhanog zraka. itd.

Markeri za GMT strogo postavljeni prema komparatoru kada je 1 cilindar u apsolutnoj GMT. Tek tada moze biti mjerodavno provjeravanja i korigiranje predpaljenja.
« Last Edit: August 29, 2010, 05:47:37 PM by Zeljko » Logged

The First, DASTEK UNICHIP TECHNICALLY THE BEST; If you need more POWER, you need more AIR(cmf)
fire
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 379


« Reply #12 on: August 29, 2010, 05:54:03 PM »

provjereno s stroboskopom, stvarno motor treba 20deg.
Ovo je ms1 driftanje kada paljenje zakljucano na 0 deg.
<a href="http://www.youtube.com/v/p8_kZX3dqpI&rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/p8_kZX3dqpI&rel=0</a>
drifta preko 8 stupnjeva.
U advance.
Logged
DaviiD
Global Moderator
Tuner
*****
Offline Offline

Posts: 627



« Reply #13 on: August 29, 2010, 06:04:38 PM »

Neznam sad za tih 20 posto, ali:

- MS1 (2 vec ima bolji algoritam za toothed wheel) i IAW (za ostale neznam) pretpostavlja, da se radilica, kad mu dodje trigger (na MS1 na tom motoru za kojeg pitam) za 90, da je od tad pa do GMT brzina radilice konstantna. Ma da svi znamo da to nije, jer motor ubrzava.

- taj na videu imao je nesto spojeno ili je mozda imao firmware na MS neki problem, jer ja kad stavim paljenje na 0 i gledam sa stroboskopom paljenje mi je po markeru 0 (ajde, mozda cima vamo tamo za manje on 0,5) od 1000 RPM pa do 6000 RPM. To driftanje za 8 nije normalno ni na MS, kako god okrenes. Jer da je, svi bi se turbo auti pogonjeni MSom vec raspali. Nekazem i znam da MS nije neki vrh, ali to na videu stvarno nije nesto OK.
Logged

Alfa 33 Q4
fire
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 379


« Reply #14 on: August 29, 2010, 06:13:45 PM »

radio dosta testova. evo ms1 s  ms extra najnovjim firmware(zapravo stari cca 3godine obican
http://img696.imageshack.us/i/msdriftramp.jpg/
Znaci to je raspodijal iskre i uzas zivi je. Sece po svuda.
Znaci to je kada motor ubrzava od 5000 do 7000rpm .
Pitao na ms forumu ako mogu sto popraviti i priznali da je to jednsotavno do loseg procesora koji ne stigne to tocnije obratiti i zbrisali mi post.
ms1 je vani poznati ubojica motora zbog toga.
ms2 je nesto bolji, ali dalje los.
Logged
Pages: [1] 2 3 4   Go Up
  Send this topic  |  Print  
 
Jump to:  

Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006-2011, Simple Machines LLC