www.quartermile.ws Forum
April 13, 2021, 07:38:14 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: e-mail: forum{et}quartermile.ws
 
   Home   Help Search Login Register Chat  
Pages: [1]   Go Down
  Send this topic  |  Print  
Author Topic: Za ljubitelje malo većih motora  (Read 5950 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Bubba Zanetti
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 461



WWW
« on: September 10, 2009, 10:55:24 PM »

Evo nešto za ljubitelje 10MW+ motora - nisu doduše trkaći, ali imaju stvarno sve što možeš poželjeti:

- turbo i mehaničko prednabijanje sa 3 bara+ boosta i chargecoolerom,
- pneumatske opruge ispušnih ventila,
- hidrauličko aktiviranje ventila,
- varijabilni timing ubrizgavanja,
- 2 injektora po cilindru, 
- datalogging svih parametara sa apsolutno svim mogućim zaštitama & alarmima, itd, itd...

Sulzer 8 RTA 62 U in all its glory:



Inspekcija ležaja na B&W motoru:



Glavni pick-up za signalizaciju broja okretaja (broji zube zamašnjaka) te odmah pored njega safety pick-up - osim njih postoje još dva extra:



Jedan mali segment automatike:



Elastični svornjaci za zatezanje košuljica:



Sjedišta ventila te ispušni ventili:



Screenshot ispušnih temperatura glavnog motora:



Nagoreno čelo 560mm klipa:



Kućište ispušnog ventila:



Glava Sulzerovog motora:



Rezervna stapajica:



Svaka turbina ima svoj usis vanjskog hladnog zraka - pravi CAI:



Ovo je po mom ukusu - kontrole boosta nema - wastegatea nema, turbina je proračunata za jedan režim (max.snagu) - s obzirom da je inercija rotora prilična, a radi se o 2-taknom motoru, odmah na startu samog motora dva el. blowera od 50-ak KW počinju ispiranje cilindara do cca 0.4 bara boosta tad se automatski isključuju bloweri te ispiranje preuzima Mitsu turbopunjač (ovaj je čak malo veći nego portani Mitsu TD05H-16G):





Chargecooler je poveći i teško bi se mogao negdje pričvrstiti sa duct tapeom & vezicama s obzirom da sama jezgra ima oko 1 tonu, dobra je stvar što je gotovo svugdje instaliran U-manometar za mjerenje pada tlaka prije & poslije chargecoolera:





Jedan od dva električna blowera (el. supercharger):



Kompletan motor - 3 razine:



Inspekcijski otvori na karteru:



17.7 MW na 113 RPM :-)



Brojač okretaja sa 2 skale(naprijed/nazad), s obzirom da se ovdje radi o motoru sa prekretom:



"Chris-marine", odnosno alat za brušenje ispušnih ventila - uobičajena  alat na praktički svim brodovima:



« Last Edit: September 23, 2009, 05:19:07 PM by Bubba Zanetti » Logged

************************************
"Never argue with an "misinformed person".
 He will just drag you down to his level and beat you with experience."

*************************************
dr.Maljak
Global Moderator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 2117



WWW
« Reply #1 on: September 10, 2009, 11:21:35 PM »

Jel to remenica 60-2 hehehehhee!!!

ti bas saras, s visokoturaznih japanaca, pa na ove sto tuku u blokadu na 150rpm! hehehee
Logged

more booost
DaviiD
Global Moderator
Tuner
*****
Offline Offline

Posts: 627



« Reply #2 on: September 10, 2009, 11:26:29 PM »

Nego vidi brusenje ventila i cuku koja broji okretaje obican
Logged

Alfa 33 Q4
Bubba Zanetti
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 461



WWW
« Reply #3 on: September 11, 2009, 06:32:45 AM »

Jel to remenica 60-2 hehehehhee!!!

ti bas saras, s visokoturaznih japanaca, pa na ove sto tuku u blokadu na 150rpm! hehehee


Sad mi se svi vioskoturažni automobilski čine kao nekakvi modelarski - recimo sad kad zatežem maticu 36 na autu, bojim se da je ne slomim, ha, ha 

Tebi bi trebali ovakvi ventili na Una   


Evo malo specifikacija:

Znači imamo 8 cilindara, provrt 560mm, hod oko 2500mm, te snagu od 17760 KW...okretni moment mu je bijednih 1 411 661.84 Nm  - znači cca. 1.5 MNm 
Logged

************************************
"Never argue with an "misinformed person".
 He will just drag you down to his level and beat you with experience."

*************************************
fire
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 379


« Reply #4 on: September 11, 2009, 08:19:14 AM »

Bas jucer slagao jednog kamijona, ima 6cly i 12litra. Turbina velicine kao gt60r. I iz zajebancije stavim 4bara map senzor, kad ono on bez ikakvog problema prolazi 2bara boosta i to dosta. Gledam i nije mi jasno. Ima oko 2500Nm na 1000rpm obican
Ludi su ti veci dizelasi.
Logged
a112_abarth
develompment tuning
Rokie
*
Offline Offline

Posts: 135



WWW
« Reply #5 on: September 11, 2009, 03:22:45 PM »

Tu ima mjesta olakšavanju rotacionih dijelova 
Logged

Everything You Know Is Wrong.
dr.Maljak
Global Moderator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 2117



WWW
« Reply #6 on: September 12, 2009, 12:05:20 AM »

daj metar da mu izracunamo rod/stroke ratio hehehehehe...cekaj milijun i pol njutna???!!! ma daj s cim ste to mjerili, koja je to kocnica hehehehehhe, to kod nas neki valjci ili? hehehehe salim se
Logged

more booost
zvrle
discount approved
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 212



« Reply #7 on: September 12, 2009, 08:15:10 AM »

ma isli kod SM-a da im on premjeri ipak ima najsavremenije valjke ahahahahahaaha
Logged

ONLY TURBO!!!
Bubba Zanetti
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 461



WWW
« Reply #8 on: September 20, 2009, 07:41:26 PM »

Ništa bolje nego kad slažeš hibrida pomoću dizalice - a mislili ste da vam je trim 60 prevelik   Cool



Logged

************************************
"Never argue with an "misinformed person".
 He will just drag you down to his level and beat you with experience."

*************************************
Zeljko
Administrator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 8575


AGA


WWW
« Reply #9 on: September 20, 2009, 10:36:51 PM »

mozda ce ova da guta nesto vece obejkte od "male djece" koji ton proizvode ivice ove turbone dok sjeku zrak na punom spinu?
Logged

The First, DASTEK UNICHIP TECHNICALLY THE BEST; If you need more POWER, you need more AIR(cmf)
Pages: [1]   Go Up
  Send this topic  |  Print  
 
Jump to:  

Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006-2011, Simple Machines LLC