www.quartermile.ws Forum
September 25, 2017, 04:17:22 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: e-mail: forum{et}quartermile.ws
 
   Home   Help Search Login Register Chat  
Pages: [1]   Go Down
  Send this topic  |  Print  
Author Topic: Pozdrav  (Read 2280 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Integer
Wotcher nark
*
Offline Offline

Posts: 8



« on: May 16, 2013, 04:26:16 PM »

Bok svima,

zovem se Josip, živim u Splitu, trenutno student računarstva, a i isto tako auto moto frik. Trenutno radim na studentskom bolidu sa kojim ćemo se natjecati u Italiji u 9. mjesecu.

Nadam se ugodnom druženju i razmjeni znanja.

« Last Edit: May 17, 2013, 02:51:16 PM by Integer » Logged
dr.Maljak
Global Moderator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 2117



WWW
« Reply #1 on: May 16, 2013, 07:07:25 PM »

Pozdrav!!!
Logged

more booost
sasa67
Cuccetta
*
Offline Offline

Posts: 72



« Reply #2 on: May 16, 2013, 10:52:32 PM »

dobrodošao ....
Logged
Zeljko
Administrator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 8572


AGA


WWW
« Reply #3 on: September 10, 2013, 11:43:11 PM »

ima li novosti  Integer ?
Logged

The First, DASTEK UNICHIP TECHNICALLY THE BEST; If you need more POWER, you need more AIR(cmf)
Integer
Wotcher nark
*
Offline Offline

Posts: 8



« Reply #4 on: September 18, 2013, 06:51:54 PM »

Evo taman se jučer vratio iz It. sa natjecanja, pošto nam je ovo prva formula, bili smo 30 od 54, s tim da nismo završili glavnu trku jer smo imali problema sa upravljanjem i kvačilom. Ugl. na kraju smo ispali najbolji od timova kojima je ovo prvi event jer ih većina nije prošla ni tehnički pregled.

Sada točno znamo šta trebamo popravit, i lista je podugam, a prva stvar koju ću ja napravit je zamijenit VEMS nekim ozbiljnijim ECU-om

Jedino šta neće proći neke veće izmjene je motor(honda cb600f) sa kojim smo jako zadovoljni i koji je na motornoj kočnici izbacio 85ks sa restriktorom na usisu od 20mm. Možda se malo poigramo sa povećanjem kompresijskog omjera jer pošto imamo restriktor od 20mm na usisu i dizajnom auspuha kako bi izvukli momenta na niskima.

Evo ovo je snimka sa akceleracije gdje je poprilično kišilo, i problem sa kvačilom je što je pedala sporo vraćala, pa bi ostajalo pritisnuto a ipak smo uspili ostvarit 5.4 vrijeme:
<a href="http://www.youtube.com/v/m-mV87Y3zxM&rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/m-mV87Y3zxM&rel=0</a>

Logged
fire
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 379


« Reply #5 on: September 19, 2013, 09:03:29 PM »

Sto je tolko bilo problematicno s vemsom?
Logged
Integer
Wotcher nark
*
Offline Offline

Posts: 8



« Reply #6 on: September 21, 2013, 06:03:23 PM »

Najveći problem je dakako dokumentacija, onda šlampavo izvedena pločica, gdje neki čipovi nemaju nikakve zaštite na sebi, čak ni sama Atmega, najbolji primjer je P259, ili A/D konvertor, koji nama nije do sada riknuo, ali uvijek se mora paziti na masu, pa onda FET-ovi i IGBT-ovi koji vole otić tu i tamo.

Što se tiče FET-ova, kod nas je stara pločica di su se ugrađivali slabiji FET-ovi pa smo ih zamijenili sa jačima i sada nema problema, ili npr. neke čudne pojave tipa sve radi neko vrijeme i odjednom pri dodavanju kontakta se upali prvi injektor, ili kao što je sad da nam ne radi serijska komunikacija sa lapotpom i ekranom a kad stavimo drugi VEMS sve bude normalno.  

U svakom slučaju najveća mana je dokumentacija i podrška, ali VEMS kada se jednom osposobi bude isto ko i bilo koji drugi ECU ali proces dok se to postigne je nešto dugotrajniji nego kod ostalih, ali od tu i razlika u cijeni.

Trenutno će se ova formula i dalje nastaviti voziti na VEMS, ali za sljedeću formulu ćemo ipak uzeti nešto ozbiljnije šta ima CAN podršku jer ćemo raditi kompletnu telemetriju samostalno, ride by wire jer će to za sljedeću sezonu najvjerojatnije bit dozvoljeno, knock sensing, i nešto što nema onoliko žica za masu :D

« Last Edit: September 22, 2013, 08:59:51 AM by Integer » Logged
fire
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 379


« Reply #7 on: September 22, 2013, 11:44:54 AM »

Knock senzor ti je beskorisan na formuli s restriktorom.
A sto se tice ulaza, izgore jedino ako se krivo koriste. A tako je kod svakog ecu-a.
Logged
Integer
Wotcher nark
*
Offline Offline

Posts: 8



« Reply #8 on: September 22, 2013, 05:05:47 PM »

Knock senzor ti je beskorisan na formuli s restriktorom.
A sto se tice ulaza, izgore jedino ako se krivo koriste. A tako je kod svakog ecu-a.

Slažem se, ali moraš priznat da su neki ECU-i otporniji na greške, a što se tiče knock senzora, sada nam ne treba, ali ako se bude igralo sa kompresijom, jer je to trenutno jedini način bez prednabijanja kako bi mogli izvuć još nešto momenta na nižima neće biti naodmet, iako kada se mapira na mot. kočnici preko egt-a se samo prati temp. i nema bojazni da će se dogodit detonacija.

Ugl. knock podrška je zadnja stvar zbog koje smo se odlučili za novi ECU.
Logged
fire
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 379


« Reply #9 on: September 23, 2013, 12:37:24 PM »

Inace vems ima jedan od najnaprednijih sustava za detekciju knocka,
http://vems.hu/vt/help/v3/v3_knock_control.html
ali na motorima s restriktorom je to beskorisno. Mozes ici i po 15 stupnjeva paljenja poslije MBT-a i nece knockati.

Ja do sada ugradio preko 100vems-ova i niti jednom nisam spalio p259, atmega ili nesto. A na popravak sam ih dobio par komada, ali sve je to nestrucna ugradnja. Isto tako imam sada motec m880 na popravku, isto izgorio ulaz za temp zraka(razlog doslo +14V direktno zbog pozara u instalaciji).
Logged
Integer
Wotcher nark
*
Offline Offline

Posts: 8



« Reply #10 on: September 23, 2013, 03:47:15 PM »

Inace vems ima jedan od najnaprednijih sustava za detekciju knocka,
http://vems.hu/vt/help/v3/v3_knock_control.html
ali na motorima s restriktorom je to beskorisno. Mozes ici i po 15 stupnjeva paljenja poslije MBT-a i nece knockati.

Ja do sada ugradio preko 100vems-ova i niti jednom nisam spalio p259, atmega ili nesto. A na popravak sam ih dobio par komada, ali sve je to nestrucna ugradnja. Isto tako imam sada motec m880 na popravku, isto izgorio ulaz za temp zraka(razlog doslo +14V direktno zbog pozara u instalaciji).


Ma u pravu si što se toga tiče, ali zbog nekih drugih važnijih nedostataka koje sam gori naveo mislim da je za novu formulu prikladniji neki drugi ECU. A na ovoj ostaje VEMS jer za trenutnu konfig. radi isto kao što bi i neki drugi ECU. Jedino ćemo još možda zalemit još jedno pojačalo za egt kako bi mogli pratiti temp. ispuha vanjskog i unut. cilindra, jer nam svi cilindri nemaju skroz isto punjenje.

Što se tiče knocka, znam da to odavno posoji implementirano u hardveru, ali da li to zaista radi, jer po riječima nekih ljudi to još ne radi?

Motor možda izmapiramo bez restriktora sa tvorničkim klapnama za utrke tipa "Buzet" i sl.

Po tebi, do kolike temp. ispuha bi ti išao sa ovim agregatom na punom opterećenju na 11k rpm? Agregat ima titanijske ventile.
Logged
fire
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 379


« Reply #11 on: September 23, 2013, 09:03:19 PM »

Na atmosvercima s kompresijom nikad nije problem temperatura ispusnih plinova. Po mome je glupo mapirait po temp ispusnih plinova, jer ona uvijek pada s dodavanjem paljenja. I kada motor pocne knockati jos ce pasti.
Treba mapirati samo po snazi, znaci dodavati paljenje dok ima koristi.
A motori ce izdrzati egt od 980stupnejv aako imaju obicne ventile bez problema i 1050C ako imaju punjene ventile. Ali atmosverac se tim brojkama uopce nece pribliziti.

Jedinu stvar pazite kod odabira ecu-a, a to je tocnost paljenja. Svi oni po papiru su tocni, ali u stvarnosti nisu.
Logged
Integer
Wotcher nark
*
Offline Offline

Posts: 8



« Reply #12 on: September 25, 2013, 08:57:15 AM »

Na atmosvercima s kompresijom nikad nije problem temperatura ispusnih plinova. Po mome je glupo mapirait po temp ispusnih plinova, jer ona uvijek pada s dodavanjem paljenja. I kada motor pocne knockati jos ce pasti.
Treba mapirati samo po snazi, znaci dodavati paljenje dok ima koristi.
A motori ce izdrzati egt od 980stupnejv aako imaju obicne ventile bez problema i 1050C ako imaju punjene ventile. Ali atmosverac se tim brojkama uopce nece pribliziti.

Jedinu stvar pazite kod odabira ecu-a, a to je tocnost paljenja. Svi oni po papiru su tocni, ali u stvarnosti nisu.

Kada smo mapirali imali smo motornu kočnicu te je motor izmapiran na max. snagu, znači mjenjali kut dok je se moment povećavao, i onda kada smo dobili max. moment vratili par stupnjeva radi sigurnosti.

Hvala ti na pomoći!

Logged
fire
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 379


« Reply #13 on: September 25, 2013, 10:14:53 AM »

Na atmosvercima s kompresijom nikad nije problem temperatura ispusnih plinova. Po mome je glupo mapirait po temp ispusnih plinova, jer ona uvijek pada s dodavanjem paljenja. I kada motor pocne knockati jos ce pasti.
Treba mapirati samo po snazi, znaci dodavati paljenje dok ima koristi.
A motori ce izdrzati egt od 980stupnejv aako imaju obicne ventile bez problema i 1050C ako imaju punjene ventile. Ali atmosverac se tim brojkama uopce nece pribliziti.

Jedinu stvar pazite kod odabira ecu-a, a to je tocnost paljenja. Svi oni po papiru su tocni, ali u stvarnosti nisu.

Kada smo mapirali imali smo motornu kočnicu te je motor izmapiran na max. snagu, znači mjenjali kut dok je se moment povećavao, i onda kada smo dobili max. moment vratili par stupnjeva radi sigurnosti.

Hvala ti na pomoći!



Niste trebali vraciti. Ovu od fsb dok sam mapirao, nista nisam vracao. Znaci dizao paljenje dok god dobio i 0.3HP gore.
Logged
Integer
Wotcher nark
*
Offline Offline

Posts: 8



« Reply #14 on: September 25, 2013, 11:55:44 AM »

Aha, ma nema veze ionako se nije puno izgubilo, ali kada budemo sljedeći put mapirali nije loše za znat. 
Logged
Pages: [1]   Go Up
  Send this topic  |  Print  
 
Jump to:  

Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006-2011, Simple Machines LLC