www.quartermile.ws Forum
November 17, 2025, 03:45:41 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: e-mail: forum{et}quartermile.ws
 
   Home   Help Search Login Register Chat  
Pages: 1 [2] 3   Go Down
  Send this topic  |  Print  
Author Topic: Dvije STODJE na mjerenju  (Read 13135 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Robi
Mestar
*
Offline Offline

Posts: 1681


Tipo 16v


« Reply #15 on: April 24, 2006, 05:22:09 PM »

Quote
Originally posted by mzic
Ti vjerujes da se ti stojadini vrte, a na papiru ti pise da se jedan vrti do 6500 a drugi do 7!


nisam mislio na to do koliko se vrte,nego kako se vrte :lol2:
Logged

Lampredi twin cam
GaD
Guest
« Reply #16 on: April 24, 2006, 08:27:34 PM »

nije bitno koliko se vrte ali mogu samo reci da obadva idu jako lijepo....:bilder:
Logged
Dominik
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 220


« Reply #17 on: April 24, 2006, 10:00:09 PM »

Quote
Originally posted by Neno
Quote
Originally posted by Dominik
Quote
Originally posted by Neno
Quote
Originally posted by robi_ri
to je na kotacima?

mislim da je bitnije kolko brzo razviju tu snagu od toga kolka je,a vjerujem da se stoleti vrteeee :anbaa: :karate:


Zato služi moment! Moment=ubrzanje snage

to Željko: jel se mogu vidjeti krivulje momenta?




to je nesto novo......moment = ubrzanje snage....odakle ti to?

iz prijenosnika snage



znaci formula ubrzava sporije od radnih strojeva sa 500Nm....

tu se ne govori o ubrzanju motora nego o ubrzanju snage. I da stroj sa puno momenta brže razvije snagu od formule u slučaju da formula ima manje momenta.




koliko ja mehaniku razumijem brzina razvijanja snage ovisi samo o inerciji gibajucih masa i velicini pripadajucih otpora.....

o tome ovisi ubrzanje stroja odnosno motora, a ne snage. U ovom slučaju snagu ne zanimaju otpori.

Shvati to da je snaga posljedica okretnog momenta i broja okretaja motora.


a sta je ubrzanje stroja nego promjena brzine vrtnje motora u vremenskom intervalu....

snagu kao velicinu ne zanimaju otpori voznje tocno , samo da su unutarnji mehanicki i toplinski gubici sto manji i snaga je veca....

a snagu ne zanimaju otpori....:studos::studos:...a ti u leru nabijes 1,5 boosta bez problema ....super......

brzina razvijanja snage ovisi ponovo...o masama u gibanju i o otporima cijelog vozila....i za svaku brzinu je razlicita

jel mozete na kocnici simulirati real time acceleration power run ?...ajmo tuneri ?
Logged
Robi
Mestar
*
Offline Offline

Posts: 1681


Tipo 16v


« Reply #18 on: April 24, 2006, 10:10:08 PM »

ne kuzim se ja u te vase spike Tongue

nego,logicki gledano,sta nije moment produkt snage?

mislim,snaga je snaga,energija u vremenu,a auto se krece zbog momenta na kotacima, njutn metri...dakle nekakva sila koja je produkt snage motora i nekakav krak sile ( getriba itd... ) ?
Logged

Lampredi twin cam
Zeljko
Administrator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 8577


AGA


WWW
« Reply #19 on: April 24, 2006, 10:18:55 PM »

opes te prosvikali...-
znam da je out... ali kako ce vas rakun biti mapiran.. uz bocu pive??
Logged

The First, DASTEK UNICHIP TECHNICALLY THE BEST; If you need more POWER, you need more AIR(cmf)
Neno
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 232



WWW
« Reply #20 on: April 24, 2006, 10:29:37 PM »

Quote
Originally posted by Dominik
Quote
Originally posted by Neno
Quote
Originally posted by Dominik
Quote
Originally posted by Neno
Quote
Originally posted by robi_ri
to je na kotacima?

mislim da je bitnije kolko brzo razviju tu snagu od toga kolka je,a vjerujem da se stoleti vrteeee :anbaa: :karate:


Zato služi moment! Moment=ubrzanje snage

to Željko: jel se mogu vidjeti krivulje momenta?




to je nesto novo......moment = ubrzanje snage....odakle ti to?

iz prijenosnika snage



znaci formula ubrzava sporije od radnih strojeva sa 500Nm....

tu se ne govori o ubrzanju motora nego o ubrzanju snage. I da stroj sa puno momenta brže razvije snagu od formule u slučaju da formula ima manje momenta.




koliko ja mehaniku razumijem brzina razvijanja snage ovisi samo o inerciji gibajucih masa i velicini pripadajucih otpora.....

o tome ovisi ubrzanje stroja odnosno motora, a ne snage. U ovom slučaju snagu ne zanimaju otpori.

Shvati to da je snaga posljedica okretnog momenta i broja okretaja motora.


a sta je ubrzanje stroja nego promjena brzine vrtnje motora u vremenskom intervalu....

točno to, ali mi govorimo o ubrzanju snage



snagu kao velicinu ne zanimaju otpori voznje tocno , samo da su unutarnji mehanicki i toplinski gubici sto manji i snaga je veca....

to je točno.


a snagu ne zanimaju otpori....:studos::studos:...a ti u leru nabijes 1,5 boosta bez problema ....super......

to nema veze sa snagom.
Nemoj mješat pojmove. I btw. ako imas blokadu motora koja radi na način da iskljucuje iskru, a imaš solidno topal motor, boost ode i u leru na 1 bar bez problema. Čisto jer se digne temperatura plinova u turbini.

brzina razvijanja snage ovisi ponovo...o masama u gibanju i o otporima cijelog vozila....i za svaku brzinu je razlicita

To je iz razloga što moment nije isti u svim tim uvjetima rada.

jel mozete na kocnici simulirati real time acceleration power run ?...ajmo tuneri ?
jako jako teško
Logged
crank
Guest
« Reply #21 on: April 24, 2006, 10:42:32 PM »

@ zeljko
1,3 = 90 Nm
1,5=115Nm
fabricki podaci
Logged
Dominik
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 220


« Reply #22 on: April 24, 2006, 11:09:41 PM »

slazem se ja da snagu ti mozes "izracunati" za svaku tocku.....ali bez otpora ne mozes fizicki izmapirati motor......

a brzina razvijanja snage opet...

svakako ti nije isti moment.....ali otpori ne rastu linearno...koliko ti je snage za povrsinu od 2m2 s koeficijentom otpora 0,3 potrebano za 100, a koliko za 200km/h samo da savladas otpor zraka.....pa tako i ubrzanje snage jako ovis o tome

kad ti auto stane i ne ide dalje na max. brzini....sta se dogadja u toj tocki sa vucnom silom i otporom?

e vidis ovo jakoooo...je bas jakoooo tesko na kocnici koje koriste F1, a na valjcima ti je uzaludno pokusavati, ne mozes biti ni blizu.......

2 Z. koji rakun, kuna mislis...pa uz bocu pive ako treba .....

ali i uz aparaturu potrebu za mjerenje svega......i provjere svega...i goriva i kuta paljenje a i knocka, EGT, CHT......mozemo i na kocnicu i na valjke i na stazu s telemetrijom.....nije problem uopce.....

a imamo jos jedan motor koji ide na noz.......da vidimo gdje je taj faktor sigurnosti 1,01.....
Logged
sira
Sirko from Japirko
Super Moderator
Tuner
*****
Offline Offline

Posts: 926



« Reply #23 on: April 25, 2006, 12:51:41 AM »

Pa kako je cranku tako ispeglan moment a stoletu je totalno rascjepan???
Logged

Bubba Zanetti
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 461



WWW
« Reply #24 on: April 25, 2006, 02:12:30 AM »

2 Dominik:

Real time acceleration power run - to možeš dovoljno precizno za 99 % potreba ljudi na ovom forumu (ne i za laboratorijske)  izmjeriti u vožnji pomoću laptopa, malo DIY elektronike  priključene između bobine i ulaza zvučne kartice te jednostavnog shareware softwarea koji mjeri kutno ubrzanje motora kod stvarnog opterećenja - u vožnji.

Točnost ovisi samo o ubačenim parametrima mjenjača, guma, koeficijenta trenja, te težine vozila.

[Edited on 25-4-0606 by Bubba Zanetti]
Logged

************************************
"Never argue with an "misinformed person".
 He will just drag you down to his level and beat you with experience."

*************************************
Neno
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 232



WWW
« Reply #25 on: April 25, 2006, 10:09:45 PM »

Quote
Originally posted by Dominik
slazem se ja da snagu ti mozes "izracunati" za svaku tocku.....ali bez otpora ne mozes fizicki izmapirati motor......

naravno da nemožeš





svakako ti nije isti moment.....ali otpori ne rastu linearno...koliko ti je snage za povrsinu od 2m2 s koeficijentom otpora 0,3 potrebano za 100, a koliko za 200km/h samo da savladas otpor zraka.....pa tako i ubrzanje snage jako ovis o tome

ne ovisi ubrzanje snage, već ubrzanje vozila. Gledaj to kao da imaš istu količinu snage, a otpori se povečavaju s porastom brzine. Tako da se snaga troši na savladavanje otpora, pa ono što ostane ide na ubrzanje vozila.


kad ti auto stane i ne ide dalje na max. brzini....sta se dogadja u toj tocki sa vucnom silom i otporom?

izjednačile su se


e vidis ovo jakoooo...je bas jakoooo tesko na kocnici koje koriste F1, a na valjcima ti je uzaludno pokusavati, ne mozes biti ni blizu.......

Logged
dodo-128
Guest
« Reply #26 on: April 26, 2006, 08:06:52 AM »

evo ovako je to izgledalo ::
Logged
The Green Beast
Guest
« Reply #27 on: April 26, 2006, 12:39:09 PM »

Quote

jel mozete na kocnici simulirati real time acceleration power run ?...ajmo tuneri ?


Pa ako imas zracni tunel, + dobre valjke + simulaciju g sila bocnih i sl... ne znam kako bi to ni poceo izvoditi.....  

Onda pretpostavljam da bi mogao 99% simulirati to....

Ali cemu izvoditi takve bolestine, ne znam.....  lakse je testirati na stazi....  sta nije mozda?
Logged
Merlin
Guest
« Reply #28 on: April 26, 2006, 05:05:15 PM »

AGREED....::
Logged
Zeljko
Administrator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 8577


AGA


WWW
« Reply #29 on: April 26, 2006, 09:01:25 PM »

jako dobra slika.. tnx dado sto si ovjekovjecio ovaj dogadjaj...
Logged

The First, DASTEK UNICHIP TECHNICALLY THE BEST; If you need more POWER, you need more AIR(cmf)
Pages: 1 [2] 3   Go Up
  Send this topic  |  Print  
  Set topic non-sticky  
Jump to:  

Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006-2011, Simple Machines LLC