www.quartermile.ws Forum
October 14, 2024, 09:03:48 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: e-mail: forum{et}quartermile.ws
 
   Home   Help Search Login Register Chat  
Pages: [1] 2   Go Down
  Send this topic  |  Print  
Author Topic: MegaSquirt - Wasted spark bobina  (Read 6007 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
DaviiD
Global Moderator
Tuner
*****
Offline Offline

Posts: 627



« on: November 07, 2006, 08:45:15 PM »

Eto. Uspijo sam nabaviti neku bobinu da ju okidam sa MegaSquirtom:



E sad kolko sam mjerijo ovi kontakti ne idu direktno na bobinu nego izgleda da ima neki modul paljenja. Bobina je iz AR 145 1.6 8v boxer. Jer zna mozda neko dal ima modul paljenja ili ne ? Jer ako ima izbacit cu ga, ako sam vec napravio direktno okidanje sa MS...
Logged

Alfa 33 Q4
Bartol
Guest
« Reply #1 on: November 07, 2006, 09:22:21 PM »

Sramota, alfa ima GM-ovu bobinu:rip:
Logged
DaviiD
Global Moderator
Tuner
*****
Offline Offline

Posts: 627



« Reply #2 on: November 07, 2006, 09:56:43 PM »

Malo sam gledao i ta bobina ima napajanje 12V i masu i onda jos dva pina za okidanje. Razgovarao sam sa Nenadom i kaze da moze ona dva VR cipa na MS da ostanu ali da svejedno koristim ovaj modul u bobini i da netrebam onda Dwell da posesavam. Jel tako (bubba ?) ? Znaci dovedem napajanje na bobinu i na druga dva pina zvezem modul iz MSa (okidaju masu) ?
Logged

Alfa 33 Q4
DaviiD
Global Moderator
Tuner
*****
Offline Offline

Posts: 627



« Reply #3 on: November 07, 2006, 10:21:57 PM »

Evo, sad sam rucno probao i sa njegovim modulom baca mi iskru. Dao sam mu napajanje i okidao ona druga dva pina i stvar radi. Samo je jedna stvar. Kod ovoga modula trebas na pin za okidanje da dovedes +12V a ne masu, kao sto to pravi MS. Moze se kako MS podesiti da okida +12V umjesto mase ?
Logged

Alfa 33 Q4
Robi
Mestar
*
Offline Offline

Posts: 1681


Tipo 16v


« Reply #4 on: November 07, 2006, 10:25:57 PM »

tranzistorska sklopka.
Logged

Lampredi twin cam
DaviiD
Global Moderator
Tuner
*****
Offline Offline

Posts: 627



« Reply #5 on: November 07, 2006, 10:31:40 PM »

Znam to napravit. Ali mislim da se i u MSu da to podesit. Mislim da ako Spark Output postavis na going low (normal) umjesto inverted da je to to. Nadam se da je to to obican
Logged

Alfa 33 Q4
DaviiD
Global Moderator
Tuner
*****
Offline Offline

Posts: 627



« Reply #6 on: November 07, 2006, 10:32:53 PM »

Quote
Originally posted by Bartol
Sramota, alfa ima GM-ovu bobinu:rip:


Bolje to neko bosch ili sagem obican
Logged

Alfa 33 Q4
Bubba Zanetti
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 461



WWW
« Reply #7 on: November 07, 2006, 10:56:05 PM »

2 Daviid:

Ne smiješ koristiti non-inverted output  sa VB921 - spržit ćeš ih, čitaj manual ako već nisi :milicija2:

P.S.

Pazi na dwell , inače ćeš ih također spržiti - opet ponavljam - čitaj manual nekoliko puta, tamo je praktički  sve objašnjeno.
Logged

************************************
"Never argue with an "misinformed person".
 He will just drag you down to his level and beat you with experience."

*************************************
DaviiD
Global Moderator
Tuner
*****
Offline Offline

Posts: 627



« Reply #8 on: November 07, 2006, 11:26:59 PM »

Hvala.

Procitao sam onoga za toothed wheel decoder i sve mi je jasno. Ali tamo rade direktno sa bobinom i okidaju masu na njoj. To mi je sve jasno. A ja imam bobinu koja ima neku elektroniku i pali se dajanjem +12V na pin. Koji bi onda setup ja trebao da koristim ? Trebao bi da izbacim VB ?
Logged

Alfa 33 Q4
Zeljko
Administrator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 8577


AGA


WWW
« Reply #9 on: November 07, 2006, 11:41:44 PM »

Pa koliko ja znam ove bobine koriste BOSCH modul slican onome kao u zastava vozilima... kod uparenih bobini imas modul koji moze okidati obadvije takve.. isti slucaj je kao i na motorima OPEL calibra 2.0 16V, ti motori koriste ovakeve bobine i dvostruko okidacki modul....
Na bobine ide 12V a mase se okida preko modula koeg pobudjuje signal iz MSQ ili nekog drugog efi sustava.
Logged

The First, DASTEK UNICHIP TECHNICALLY THE BEST; If you need more POWER, you need more AIR(cmf)
DaviiD
Global Moderator
Tuner
*****
Offline Offline

Posts: 627



« Reply #10 on: November 07, 2006, 11:57:36 PM »

Ova bobina sa modulom ima 4 pine:
+12V
GND
BOBINA1
BOBINA2

Sad sam ja probao tako, da sam doveo 12V i masu a onda probao zicom dajat +12V na BOBINA 1 i BOBINA 2 i stvar baca iskru.

Znaci tu stvar ne mogu da okidam sa VR drajverom jer taj okida masu a to mi ne koristi (osim ako povezem +12, BOBINA1&2 na napajanje pa onda okidam masu, ali neznam bas dal je tako misljeno).

Kolko sad razumjem i ono sta sam procitao mogu da napravim 2 stvari:
- otvotim bobine i izbacim onaj modul te navezem bobine direktno na pine i normalno na VR na MSQ
- prepravim MSQ da okida sa +12V umjesto masom?

Koje je sad bolje ? Sta napraviti.
Za pocetak cu ionako ici na obicnu bobinu sa razvodnom kapom, samo da vidim sta treba da uradim...

EDIT1: Video sam sad kako si ti napravio na Hyundaju. Uzeo si +5V direktno iz ledica za spark A i B i vezao si jih na std modul paljenja a taj na bobine. Jel tako ? Mogu to i ja da napravim ? Samo mi reci kako onda podesis software? Vjerojatno non inverted a za dwell ?
Logged

Alfa 33 Q4
Zeljko
Administrator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 8577


AGA


WWW
« Reply #11 on: November 08, 2006, 12:18:34 AM »

NE! masa je s druge strane aluminiski dio...

Dva pina su 12V(15-napon dnevni potrosaci-kontakt) a dva pina kraj primara, znaci minus(1-okidanje) bobina 1 i 2

p.s.
koliko znam ove bobine nemaju modul! potrban je externi.. s kojeg je to vozila?

drugacije se isprobava da li okoda ovo je totalno lrivi nacin..
u ovo slucaju i vecini slucajeva uvijek se okoda minus... vjerujem da mozes okidati s istim izlaznim svicerima...
Logged

The First, DASTEK UNICHIP TECHNICALLY THE BEST; If you need more POWER, you need more AIR(cmf)
DaviiD
Global Moderator
Tuner
*****
Offline Offline

Posts: 627



« Reply #12 on: November 08, 2006, 12:34:35 AM »

Quote
Originally posted by Zeljko
NE! masa je s druge strane aluminiski dio...

Dva pina su 12V(15-napon dnevni potrosaci-kontakt) a dva pina kraj primara, znaci minus(1-okidanje) bobina 1 i 2

p.s.
koliko znam ove bobine nemaju modul! potrban je externi.. s kojeg je to vozila?

drugacije se isprobava da li okoda ovo je totalno lrivi nacin..
u ovo slucaju i vecini slucajeva uvijek se okoda minus... vjerujem da mozes okidati s istim izlaznim svicerima...


To govoris za moju bobinu ? Ili za onu iz accenta ? Na mojoj je jedan 12V a drugi masa, te dva za okidanje (ali sa +). To je prema manualu od elektronike tog auta (alfa 145 1.6 boxer (GM elektronika)). Ova bobina koju ja imam 100% ima neki ku**c od modula (nisam kopirao cjelu sliku, ali prvi pin ide na rele pumpe za gorivo):



Ja mislim da je isto kao na accentu, samo sto po slikama vidim da accent ima eksterni taj modul sto je kod mene integriran...

Ili je tako da vezem 12V na 1, GND na 2 pa onda okidam masu na 4 ? Ali sta ide onda na 3 ?
Logged

Alfa 33 Q4
ALFALUDjAK
Guest
« Reply #13 on: November 08, 2006, 11:11:30 AM »

ja sam isto imao 1.6 boxera i imao sam slichnu bobinu ali imao sam i ovo...

Logged
DaviiD
Global Moderator
Tuner
*****
Offline Offline

Posts: 627



« Reply #14 on: November 08, 2006, 12:55:27 PM »

Probat cu dobiti jos to parce. Kako se onda to pospaja ? Onda se MS spoji na onaj modul ? Ili je onda onaj modul nesto kao EDIS ili slicno ?

Jer bolje stavit ovo originalno ili iz bobine izbacit ono :govno: ? Koje bolje radi ?
Logged

Alfa 33 Q4
Pages: [1] 2   Go Up
  Send this topic  |  Print  
  Set topic sticky  
Jump to:  

Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006-2011, Simple Machines LLC