www.quartermile.ws Forum
November 14, 2018, 08:42:24 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: e-mail: forum{et}quartermile.ws
 
   Home   Help Search Login Register Chat  
Pages: [1]   Go Down
  Send this topic  |  Print  
Author Topic: računanje kuta i lifta brege  (Read 1392 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
gonzohr
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 323



« on: January 03, 2007, 08:46:54 PM »

zanima me dali se može izračunati kut(stupnjevi) lift i duracija bregaste ako je brijeg(špic) 42mm a dol 30mm jer imam u planu stavljati atmo brege na mog turbaka..hvala
Logged
crank
Guest
« Reply #1 on: January 03, 2007, 09:58:50 PM »

...
Logged
ALFALUDjAK
Guest
« Reply #2 on: January 04, 2007, 08:17:58 AM »

ako ti glava i ventili dopushtaju, stavi bregaste i probaj samo pazi jer sa atmosferskom bregastim che puno puno vishe zraka uchi u motor i smjesa che ti postati presiromashna!

a i overlap ventila je puno drugachiji, pa se to najbolje mozhe nariktati samo na valjcima
Logged
gonzohr
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 323



« Reply #3 on: January 04, 2007, 05:34:36 PM »

alfa zar nebi  trebao ecu preko MAFa sam smjesu podesit jer će naravno ECU prepoznat da je usisana veća količina zraka
Logged
davor
Guest
« Reply #4 on: January 04, 2007, 05:42:10 PM »

trebao bi, preko mafa i lambde... sad kolko tocno, il se poigras sa regulatorom pritiska goriva
Logged
detroit
Rokie
*
Offline Offline

Posts: 162


« Reply #5 on: January 04, 2007, 06:47:25 PM »

Quote
Originally posted by gonzohr
alfa zar nebi  trebao ecu preko MAFa sam smjesu podesit jer će naravno ECU prepoznat da je usisana veća količina zraka



...po toj teoriji ja mogu stavit turbinu na auto i stavit vece injektore i jacu pumpu goriva i ecu ce sam riktat smjesu.....jea rajt.....kolko ja znam ako maf dobija druge parametre kao npr.vise zraka sto nije u odstupanjima u njegovoj mapi onda baca u sejf mod....
Logged
ALFALUDjAK
Guest
« Reply #6 on: January 04, 2007, 08:13:42 PM »

upravo sam htio napisati ovo shta je DETROIT napisao, mozhda ti radi, a mozhda ne, probaj, to je jedini nachin, a na volvoforumu je netko sigurno i to isprobao, pa vidi kako su oni rijeshili
Logged
gonzohr
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 323



« Reply #7 on: January 05, 2007, 01:31:00 PM »

probano je to i paše od 2,0 16v atmo motora ali nitko nije nikad spominjao kakva će smjesa poslje biti a što se tiče dizanja tlaka turbine na volvo T4 motorima znam samo da ako digneš tlak do nekih 10-15% da će  ECU sam podesit i smjesu goriva jer postoji TCV iliti
solenoid koji to sve mjeri a ako pretjeraš onda se upali cel control sa greškom overboost
pa isto tako mislim al nisam siguran da bi se ECU isto tako ponašao sa drugim bregama jer ne ulazi sad baš neka pretjerano veća količina zraka sa atmo bregama al opet neznam i zato pitaam pa tko zna nek nabaci kakav komentar:karate:
Logged
gonzohr
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 323



« Reply #8 on: January 05, 2007, 08:07:03 PM »

da to je i razlog zašto ih stavljam jer je frend isto stavio na svog (isto T4) i auto do blokade vuče ko mutav(moj već zastane na 5400 RPM)stvarno nevjerovatno puno je snažniji nego moj gore ali dole je moj je puno jači na malim obrtajima ali to nije tako bitno jer tih svih 410Nm koje imam na kotačima okrenu se na prazno jer je stvarno auto pre jak na malim obrtajima pogotovo na ispoliranom asfaltu ili po mokrom tako da
bi i sa atmo bregastima lakše  startao
Logged
gonzohr
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 323



« Reply #9 on: January 05, 2007, 09:28:59 PM »

to ću svakako radit kad nabavim drugi MAF jer ovaj radi na limitu i na -stupnjevima pali mi se lampica a i poznato je da taj maf podržava samo nekih 270ks a i veći turbo sam bio našao (mitsu 16T ) koji je na svu moju žalost neispravan
dali možda znaš koliko mogu dizne od 470ccm podnest na 3,5 bara jer frend i ja smo našli neki kakulator koji kaže da bi za +-300KS trebao oko 600ccm na 3 bara meni se to malo čini previše
Logged
Pages: [1]   Go Up
  Send this topic  |  Print  
 
Jump to:  

Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006-2011, Simple Machines LLC