www.quartermile.ws Forum
August 14, 2022, 05:03:24 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: e-mail: forum{et}quartermile.ws
 
   Home   Help Search Login Register Chat  
Pages: [1]   Go Down
  Send this topic  |  Print  
Author Topic: NA Cams  (Read 2101 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
gonzohr
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 323



« on: July 11, 2009, 09:33:04 PM »

nabavio sam NA bregaste za svog turbaka(s60 T5) i planirao sam kao i na S40 T4 kojeg sam nekad imao stavit samo NA usisnu bregastu.
e sad problem je sljedeći,nakon pregledavanja bregastih utvrdio sam da je usisna ona koju trebam oštećena
e sad pitanje,dali je moguće stavit NA ispušnu bregstu na mjesto usisne.??
na oko i koliko sam mogao izmjerit izgledaju 99% isto, osim onog mjesta gdje dolazi senzor bregaste,al pošto je ja koristim za usis to mi ne smeta.
imam čak i neke mjere ovih NA bregastih:
Intake:250dr duration 8,45mm lift
Exhaust:252,6dr duration 8,45mm lift

svaki savjet dobrodošao
Logged
Zeljko
Administrator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 8577


AGA


WWW
« Reply #1 on: July 11, 2009, 10:13:53 PM »

DA li mozes proveriti otvaranje prije BTDC i poslje ADTC.
Mozes staviti. nabolje bi bilo kada ufaziras da postavis kutomjere i provjeris tajming i sve na papir.. razvodni diagram.

Sto ne pitas nekom s volvo foruma.
Znam da stavljaju na VW 16V KR i druge ispusne bregaste na usis... veci lift..
Logged

The First, DASTEK UNICHIP TECHNICALLY THE BEST; If you need more POWER, you need more AIR(cmf)
gonzohr
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 323



« Reply #2 on: July 12, 2009, 06:03:57 PM »

ma slabo ti to na forumima znaju,jedini koji znaju su swedi a od njih izvući koju riječ

evo i slika bregastih.


« Last Edit: July 12, 2009, 06:16:42 PM by gonzohr » Logged
gonzohr
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 323



« Reply #3 on: July 12, 2009, 06:08:32 PM »

evo neš zanimljivoga,;
http://books.google.at/books?id=1ypb-BIm90sC&pg=PA19&lpg=PA19&dq=cam+duration+time&source=bl&ots=lZN_yWV6RC&sig=mzFATx0ua2Lsu3daOuU9eAWz-IU&hl=de&ei=7hVaStXlLYmd_Ab0x-ioBA&sa=X&oi=book_result&ct=result&resnum=4
Logged
Zeljko
Administrator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 8577


AGA


WWW
« Reply #4 on: July 12, 2009, 07:51:33 PM »

uzmi komparator i kutomjer stavi u glavu i izmjeri sve. onda ces zanati kako fazirati

Dobar linik. to smo vec prlazili. tu vidis diagrame, sve sto i kako.
« Last Edit: July 12, 2009, 07:55:23 PM by Zeljko » Logged

The First, DASTEK UNICHIP TECHNICALLY THE BEST; If you need more POWER, you need more AIR(cmf)
gonzohr
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 323



« Reply #5 on: July 12, 2009, 09:03:59 PM »

stavit ću u fazu onak kak je propisano a bregastu mogu svejedno zakrećat plus minus 7 stupnjeva.

malo sam tražio po netu i vidio da dečki sa mazdama i nissanima mahom stavljaju ispušne bregase na mjesto usisnih.
« Last Edit: July 12, 2009, 09:08:44 PM by gonzohr » Logged
fire
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 379


« Reply #6 on: July 12, 2009, 09:31:51 PM »



btw ako oces imam ti tu cijelu knjigu.
Logged
gonzohr
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 323



« Reply #7 on: July 12, 2009, 09:52:28 PM »

hvala fire al ide i ovako ;)nego pripremi ti etanola 
Logged
dr.Maljak
Global Moderator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 2117



WWW
« Reply #8 on: July 13, 2009, 10:22:11 AM »

Za turbo motor je odlicno staviti jacu bregastu na usis, bila ona sa atma, turba, usisna ili ispusna, ja Shemsiu govorim, da stavimo 2 usisne od tipa (koliko mi je poznato da su najace), ali nevjerni toma kaze kako drugi to nerade...boli me k...sta drugi rade ili nerade! e da...pogotovo ako se dize tlak, guras hrpu u motor, a nemas gdje rasteretiti, brzine ispusnih plinova tek onda ima, izmedu ostalog povecava se backpreasure tako da ga ste strane ima i vise nego dovoljno, a natlak je u vecoj ili manjoj kolicini uvijek prisutan...cak sam u ponudi nekih proizvodaca vidio da imaju ponudu sa istim timingom usisa i ispuha!
« Last Edit: July 13, 2009, 10:25:42 AM by dr.Maljak » Logged

more booost
gonzohr
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 323



« Reply #9 on: July 13, 2009, 09:29:48 PM »

  šta drugi pričaju,ja sam jednom probao samo sa NA bregom na usisu i razlika je bila nevjerovatna, a bila je razlika samo u deset -dvanest gradi između turbo i te NA bregaste.
po nekoj logici bolje je da usisni ventili ostanu što duže otvoreni koliko je to moguće jer s ovim nježnim bregastima koje stavljam mislim da nemože biti pogrešno.
uglavno bilo kako bilo stavim graf poslje ramapa pa će se vidjet šta i kako.

za one koji neznaju ide se na K24 7400 turbo najveći ikad napravljen u k24 obitelji(portana grana i turbo),NA bregasta samo usis,dizne 540ccm na 3,8bara(5 komada) IC je cca 700x500x5,100 cell kat sa 3" ispuhom,ubrizgavanje vodurine 50/50 da ne nabrajam više..
uglavnom gađa se na 350-380ks pa šta bude a mapu će raditi RSR kao i uvjek do sada.

Logged
Pages: [1]   Go Up
  Send this topic  |  Print  
 
Jump to:  

Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006-2011, Simple Machines LLC