www.quartermile.ws Forum
April 25, 2018, 03:26:47 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: e-mail: forum{et}quartermile.ws
 
   Home   Help Search Login Register Chat  
Pages: [1]   Go Down
  Send this topic  |  Print  
Author Topic: Injector opening time  (Read 1882 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
DaviiD
Global Moderator
Tuner
*****
Offline Offline

Posts: 627



« on: August 06, 2007, 10:40:34 AM »

Koliki je injector opening time za bosch zute 185 cc high impedance ?
Logged

Alfa 33 Q4
Bubba Zanetti
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 461



WWW
« Reply #1 on: August 06, 2007, 03:43:31 PM »

2 Daviid:

Možeš to i  sam ispitati - izvadi injektore dok su još na railu , spoji pumpu goriva da radi konstantno, spoji stimulator na MS , zatim  smanji Injector opening time na minimum, onda  povećavaj postepeno injector opening time za 0.1 mS dok ne vidiš da počinje lagano curiti gorivo kroz vrh injektora.
Logged

************************************
"Never argue with an "misinformed person".
 He will just drag you down to his level and beat you with experience."

*************************************
DaviiD
Global Moderator
Tuner
*****
Offline Offline

Posts: 627



« Reply #2 on: August 06, 2007, 05:03:24 PM »

Stvarno dobra ideja, ali nemogu da skidam jer nemam one klipsne sto drze injectore u railu i kad odsrafim rail sa TBja injektori lako ispadaju (a kad bi ukljucijo pumpu ispali bi sigurno).

Mislijo sam ako je ko vec mjerijo takve ili slicne injektore ?

Kolko sam trazijo po internetu kazu da oko 1.75 ms.

Znaci da peak and hold imaju negde oko 1 ms, a saturated oko 1.75-2.
Logged

Alfa 33 Q4
Bubba Zanetti
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 461



WWW
« Reply #3 on: August 06, 2007, 07:55:39 PM »

2 Daviid :

Onda bolje nemoj ništa drastično mjenjati ako nisi siguran, pogotovo  ako nemaš neke extremno velike injektore koji imaju širinu impulsa na minimumu skoro kao opening time onda niti nema smisla to previše dirati.
Logged

************************************
"Never argue with an "misinformed person".
 He will just drag you down to his level and beat you with experience."

*************************************
DaviiD
Global Moderator
Tuner
*****
Offline Offline

Posts: 627



« Reply #4 on: August 06, 2007, 09:07:17 PM »

Evo, napravijo sam u excelu preracun VE tabele za isti AFR nakon mjenjanja Injector opening time, ako ce slucajno kome zatrebat:
IOC.xls

2buba: meni je to problem jer koristim Hybrid Alpha N. Znaci meni se PW izracuna: PW=(REQ_FUEL/100)*VE*map (bez enrichmenta). Znaci kad ja dođem na jedan vertex u mapi kod ubrzavanja (MAP = 98 kPa) i kad dođem kod kocenja sa motorom (MAP = ~60 kPa) sa 10% gasa isti mi vertex producira razliciti AFR.  A trebao bi AFR biti priblizno isti. Probat cu sad sa 1.5 ms (nasao negde podatak), pa javim kako bude...
Logged

Alfa 33 Q4
Zeljko
Administrator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 8572


AGA


WWW
« Reply #5 on: August 06, 2007, 09:42:53 PM »

dobro jutro... izrazeno je kod alfi a gotovo kod 4 vrntilske izvedbe


AlfaN jedini ljek za to...
TPS polozaj na RPM

Paljenje isto preporucujem...  ako ne onda moz i map; nus pojava je pucanje iz auspuha i to poprilicno...


Svi novi motori koji koriste vise ventilsku tehnologiju prisiljni su koristi MAF senzore...  s kojim u kombinaciji sve mocnijih efi sistema mogu zadovoljiti eco normative.
Postoje i neka druga rijesenja ali ona naravno nosu eksplataciski povoljna za economsku klasu ljudi :lol2:
Logged

The First, DASTEK UNICHIP TECHNICALLY THE BEST; If you need more POWER, you need more AIR(cmf)
DaviiD
Global Moderator
Tuner
*****
Offline Offline

Posts: 627



« Reply #6 on: August 06, 2007, 10:25:19 PM »

Quote
Originally posted by Zeljko
dobro jutro... izrazeno je kod alfi a gotovo kod 4 vrntilske izvedbe


Pa znam, zato i koristim AlphaN. Kad mi je vakum na leru 84 kPa...

Quote
Originally posted by Zeljko
AlfaN jedini ljek za to...
TPS polozaj na RPM

Paljenje isto preporucujem...  ako ne onda moz i map; nus pojava je pucanje iz auspuha i to poprilicno...


Kod AlphaN za paljenje neznas kad dodze vakum da zakrenes, pa onda puca i puca... Trenutno koristim map sa Nenadovom tablicom. Imas mozda kakvu tablicu za hybrid alphaN za paljenje? Dok jos nisam napravijo onaj patch za MS da koristim Nenadovu tablicu imao sam samo po RPMu.

Quote
Originally posted by Zeljko
Svi novi motori koji koriste vise ventilsku tehnologiju prisiljni su koristi MAF senzore...  s kojim u kombinaciji sve mocnijih efi sistema mogu zadovoljiti eco normative.
Postoje i neka druga rijesenja ali ona naravno nosu eksplataciski povoljna za economsku klasu ljudi :lol2:


Ajde objasni malo sta si mislijo sa ta druga rjesenja....

Evo, da dodam jedni stvar...sa 1.5 ms opening time nije dobro, pa cu sad da probam drugi pristop:
Probao sam na 2 SQUIRTS i za 13:1 mi treba 3.5 ms. Onda sam probao na 4 SQUIRTS i za cca isto 13:1 treba mi 2 ms.

A sad malo matematike: Ako ugotovim koliki je opening time trebalo bi da bude na 2 squirts tacno duplo vece od 4 squirts.
Pa onda trebalo bi da drzi
3.5ms - OT = (2 * 2ms) - 2*OT
3.5ms = (2*2ms)-2*OT+OT
3.5ms = (2*2ms)-OT
3.5ms - 4ms = -OT
-0.5ms = -OT
OT = 0.5ms

Znaci kad bi opening time bijo 0.5 ms tad bi na 2 squirts imao PW duplo veci od onog na 4 squirts.

Danas se mi neda al sutra probam u praksi...
Logged

Alfa 33 Q4
Zeljko
Administrator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 8572


AGA


WWW
« Reply #7 on: August 06, 2007, 10:36:37 PM »

Evo ti vec gotove start tablice  za MPI TBije, 16v i jake bregaste



Neka ti to bude referenca
Logged

The First, DASTEK UNICHIP TECHNICALLY THE BEST; If you need more POWER, you need more AIR(cmf)
Pages: [1]   Go Up
  Send this topic  |  Print  
  Set topic non-sticky  
Jump to:  

Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006-2011, Simple Machines LLC