Originally posted by Zeljko
dobro jutro... izrazeno je kod alfi a gotovo kod 4 vrntilske izvedbe
Pa znam, zato i koristim AlphaN. Kad mi je vakum na leru 84 kPa...
Originally posted by Zeljko
AlfaN jedini ljek za to...
TPS polozaj na RPM
Paljenje isto preporucujem... ako ne onda moz i map; nus pojava je pucanje iz auspuha i to poprilicno...
Kod AlphaN za paljenje neznas kad dodze vakum da zakrenes, pa onda puca i puca... Trenutno koristim map sa Nenadovom tablicom. Imas mozda kakvu tablicu za hybrid alphaN za paljenje? Dok jos nisam napravijo onaj patch za MS da koristim Nenadovu tablicu imao sam samo po RPMu.
Originally posted by Zeljko
Svi novi motori koji koriste vise ventilsku tehnologiju prisiljni su koristi MAF senzore... s kojim u kombinaciji sve mocnijih efi sistema mogu zadovoljiti eco normative.
Postoje i neka druga rijesenja ali ona naravno nosu eksplataciski povoljna za economsku klasu ljudi :lol2:
Ajde objasni malo sta si mislijo sa ta druga rjesenja....
Evo, da dodam jedni stvar...sa 1.5 ms opening time nije dobro, pa cu sad da probam drugi pristop:
Probao sam na 2 SQUIRTS i za 13:1 mi treba 3.5 ms. Onda sam probao na 4 SQUIRTS i za cca isto 13:1 treba mi 2 ms.
A sad malo matematike: Ako ugotovim koliki je opening time trebalo bi da bude na 2 squirts tacno duplo vece od 4 squirts.
Pa onda trebalo bi da drzi
3.5ms - OT = (2 * 2ms) - 2*OT
3.5ms = (2*2ms)-2*OT+OT
3.5ms = (2*2ms)-OT
3.5ms - 4ms = -OT
-0.5ms = -OT
OT = 0.5ms
Znaci kad bi opening time bijo 0.5 ms tad bi na 2 squirts imao PW duplo veci od onog na 4 squirts.
Danas se mi neda al sutra probam u praksi...