www.quartermile.ws Forum
December 17, 2018, 05:41:48 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: e-mail: forum{et}quartermile.ws
 
   Home   Help Search Login Register Chat  
Pages: [1]   Go Down
  Send this topic  |  Print  
Author Topic: celicni zamsnjak od XTD -a  (Read 2757 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
davor
Guest
« on: August 24, 2007, 09:53:39 AM »

malo suplje zgleda pa me zanima... nije kemija kupljeno je ovako kako je... ?

ima cca 4.1kg



« Last Edit: November 29, 2008, 03:04:00 PM by Zeljko » Logged
Zeljko
Administrator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 8572


AGA


WWW
« Reply #1 on: August 24, 2007, 05:17:39 PM »

Namjena za turbo.... hm...
ja velim sredina upitna.. sto kazu drugi?

Koji je to materijal??? jako je bitno
Logged

The First, DASTEK UNICHIP TECHNICALLY THE BEST; If you need more POWER, you need more AIR(cmf)
Robi
Mestar
*
Offline Offline

Posts: 1681


Tipo 16v


« Reply #2 on: August 24, 2007, 06:36:37 PM »

i ja bih se usudio reci da nema smisla ovako oslabljivati sredinu.

vanjski dio je krasan :devil:
Logged

Lampredi twin cam
davor
Guest
« Reply #3 on: August 24, 2007, 08:04:26 PM »

u medjuvremenu malo uhvatio vremena i googlo, uglavnom u kombinaciji sa stage3 6pak lamelom odlicno radi, drzi do 300ks, nikakvih problema sa pucanjem samo pokoji sa druk lezajem i potrosnjom materijala, sto je normalno sa pak stayl lamelom...

a materijal je:
 XTD Flywheels are made using the highest quality, most modern materials available. All of these materials are tempered Chrome-Moly Steel which are very strong yet very lightweight. The friction surface is very special. XTD uses a high carbon, Chrome-Moly Steel. This Chrome-Moly is perfect for this use. It is incredibly durable allowing the user to use just about any clutch disc material available from Stock organic to Kevlar,Cooper Ceramic and even sintered iron.
Logged
Dominik
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 220


« Reply #4 on: August 25, 2007, 02:30:36 AM »

to Neno izmodelira u catia-i i napregne , cas posla, pa bus znao na cemu si :cool: virtulano

zamasnjak ne drzi konje vec moment, tj. konja mos imati koliko zavrtis motor,

moras probati, racunaj si da ti poboljsani 25CrMo4 je cca. duplo cvrsci od konstrukcijskog st.37 u staticnom vlacnom naprezanju
sad kod istosmjenog dinamicnog naprezanja stvari nisu tak proporcijonalne, al trebalo bi drzati, budes nas izvijestio

moj glas ZA DRZI
Logged
davor
Guest
« Reply #5 on: August 27, 2007, 04:24:49 PM »

ma drzat ce, cak je i Zeljko promjenio misljenje kad ga je vidio... uostalom zivi bili pa vidili:pizza:
Logged
Bubba Zanetti
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 461



WWW
« Reply #6 on: August 27, 2007, 07:31:44 PM »

2 davor:

Kod tebe nikad nije sigurno ni da li će neki dijelovi izdržati i naprezanje na vlastitu težinu, a kamoli nešto više ...ali  mora i tome jednom doći kraj ... inače ni meni se nikako  ne sviđa što su dirali "zabranjeno" područje oko centra zamašnjaka , ali valjda su to dobro izračunali...ako je ovaj zamašnjak od XTD-a  dobar kao i njihova lamela & korpa onda će  biti OK.


P.S.
Hm , kad malo bolje pogledam zamašnjak, i sjetim se za koji auto ide   ni ovo bilo loše da uzmeš u bliskoj budućnosti :

http://www.machv.com/stainsteelsc.html

To kombiniraš sa 100-njak kvadratnih metara  kevlara  omotanih čvrsto  oko mjenjača , pokojom zečjom šapicom na sicu &  krunicom na unutarnjem retrovizoru  i off you go,  moći ćeš ići i u dućan bezbrižno .:lol2:
Logged

************************************
"Never argue with an "misinformed person".
 He will just drag you down to his level and beat you with experience."

*************************************
davor
Guest
« Reply #7 on: August 27, 2007, 08:59:44 PM »

fala bogu necu ja bit prvi koji ce sjest u taj auto:P
Logged
Zeljko
Administrator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 8572


AGA


WWW
« Reply #8 on: August 27, 2007, 09:48:23 PM »

LOLLOL

PAZI STO PRICAS :bich:

Evo to bi trebali svi imati na SR-u-.--- vec je bilo izljetanja ali srecom sretnih...
Logged

The First, DASTEK UNICHIP TECHNICALLY THE BEST; If you need more POWER, you need more AIR(cmf)
kutija
Global Moderator
Tuner
*****
Offline Offline

Posts: 994



« Reply #9 on: August 27, 2007, 11:32:57 PM »

Pa ako je izliven ovakav i od kvalitetnog celika onda ne bi trebalo bit problema...
Evo izlivenih koje koriste na Peugeotima...
Ima malo manje od 4 kg...


Logged

Peugeot 405 T16
Bubba Zanetti
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 461



WWW
« Reply #10 on: August 28, 2007, 06:48:15 PM »

2 kutija:

Ali koliko vidim na ovom zamašnjaku centar nije diran što je vrlo, vrlo bitno - jer to je ipak najopterećenije područje + ne smijem zaboraviti napomenuti da zamašnjak ide  za Davorovu  Mazda , za koju je Murphyjev zakon i napisan  
Logged

************************************
"Never argue with an "misinformed person".
 He will just drag you down to his level and beat you with experience."

*************************************
kutija
Global Moderator
Tuner
*****
Offline Offline

Posts: 994



« Reply #11 on: August 28, 2007, 09:58:05 PM »

Ma jasno mi je....i meni isto ne ulijeva povjerenje ,ali ako je izliven ovako i jos najvaznije ako se voze na njima tj. ako su provjereni onda OK.
Ja ne bi bio testni kunic...
Logged

Peugeot 405 T16
davor
Guest
« Reply #12 on: August 28, 2007, 10:37:07 PM »

ni ja, al fala bogu nisam:devil:

bez brige, malo prosurfo i nema beda... ak ima javit ce nam Bubba:lol2:
Logged
Pages: [1]   Go Up
  Send this topic  |  Print  
 
Jump to:  

Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006-2011, Simple Machines LLC