www.quartermile.ws Forum
October 14, 2024, 10:28:39 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: e-mail: forum{et}quartermile.ws
 
   Home   Help Search Login Register Chat  
Pages: 1 [2] 3 4 5   Go Down
  Send this topic  |  Print  
Author Topic: MegaSquirt Open-Source ubrizgavanje  (Read 17287 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Zeljko
Administrator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 8577


AGA


WWW
« Reply #15 on: November 28, 2004, 06:56:03 PM »

Samo se vi zezajte i mlatite praznu slamu...
Iz nesuzbenih izvora doznajemo da ce clanovi QM - T medju prvima imati ov ubrizgavenje u nekoliko primjerka.
Kompletan kit dolazi iz SAD-a. sto je ispalo najisplativije..
Ako tko zeli naruciti mislim da ce tja problem rijesiti Zanetti... :devil:::
Logged

The First, DASTEK UNICHIP TECHNICALLY THE BEST; If you need more POWER, you need more AIR(cmf)
The Green Beast
Guest
« Reply #16 on: November 28, 2004, 09:07:53 PM »

ok, sve je to lijepo i fino...  ali ako se radi za neku normalnu primjenu sta nije lakse iscupati cijeli fi sistem iz nekog auta, sa centralinom koja uci sama i ravna se prema lambdi?

u svakom slucaju jeftinije rjesenje ako se ne trazi kompletna programabilnost..  a i bio bi zabrinut koliko ce trajati dijelovi koji se ugraduju u ovu DIY centralinu..?   posto tesko da se daju naci chipovi, kondenzatori  i ostalo namijenjeno za upotrebu u takvim uvjetima... temperatura... vibracije... itd.
Logged
Bubba Zanetti
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 461



WWW
« Reply #17 on: November 29, 2004, 04:54:36 PM »

Quote
Originally posted by The Green Beast
ok, sve je to lijepo i fino...  ali ako se radi za neku normalnu primjenu sta nije lakse iscupati cijeli fi sistem iz nekog auta, sa centralinom koja uci sama i ravna se prema lambdi?

u svakom slucaju jeftinije rjesenje ako se ne trazi kompletna programabilnost..  a i bio bi zabrinut koliko ce trajati dijelovi koji se ugraduju u ovu DIY centralinu..?   posto tesko da se daju naci chipovi, kondenzatori  i ostalo namijenjeno za upotrebu u takvim uvjetima... temperatura... vibracije... itd.


Ne, ta  centarlina  sa  "self-learning" softwerom  ima  dosta  ograničenja  u  usporedbi  sa  Megasquirtom - Megasquirt  je  potpuno  programabilni injection u  real-time  vremenu,sa  mogućnošću  data-logginga , može  se  upotrijebiti  praktički  za  bilo  koju  aplikaciju  bez  obzira  na  broj  cilindara , sistem  paljenja, vrstu  goriva , sa  ili  bez  prednabijanja .  

A  što  se  samih  elektroničkih komponenti  tiče, onaj  koji  radi  takvo  nešto  sam  će  izabrati  koje  će  komponente  uzeti  i  kako  će  napraviti  kompletnu  EFI  instalaciju.
Uostalom  na  netu  ima  bezbroj   DIY  Megasquirt  primjera koji  voze  bez  ikakvih  problema, postoji  Megasquirt  forum  gdje  se  može  raspraviti  o  bilo  kakvom  problemu  vezanim  uz  Megasquirt.
Logged

************************************
"Never argue with an "misinformed person".
 He will just drag you down to his level and beat you with experience."

*************************************
The Green Beast
Guest
« Reply #18 on: November 30, 2004, 09:10:31 AM »

ma ja ti to vise za sebe pricam, jer mi je ovaj karb pomalo poceo vec izlaziti znas kamo...  nikada kraja sa stimanjem....  zapravo.. sto ja zelim postici je dobar odaziv od samog dna, a da opet vrti glatko do 8 000, sto je sa karbom jednostavno nemoguce...  mogu dobiti moment ....  ili snagu.

pa sam gledao iz tog kuta, posto mi je cilj da je auto sto krace izvan upotrebe, jer ga vozim svaki dan, a i da nemam poslije puno petljanja po stimanju...  jer znas i sam da sam svjestan koja je muka mapirati fi dok se ne dogura do tocno svrsenih postavki... mislim muka jer treba vremena... i vremena...

a za komponente...  pa da, vidio sam da se obicno megasquirt instalira u kabinu, dalje od motora i topline, bas zbog toga...
Logged
Zeljko
Administrator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 8577


AGA


WWW
« Reply #19 on: November 30, 2004, 03:31:48 PM »

Nabavi usisnu granu od ZASTAVA - TEMPO ili uno turbo pa si postavi mega squirt LOLLOLLOLLOL
Logged

The First, DASTEK UNICHIP TECHNICALLY THE BEST; If you need more POWER, you need more AIR(cmf)
The Green Beast
Guest
« Reply #20 on: December 01, 2004, 12:22:18 AM »

nije losa ideja... uvijek se lupam po glavi kada se sjetim da sam mogao kompletni uno turbo fi, centralina, injektori, pumpa, railovi, cak i rezervar!!! dobiti za 800 kn. onda sam mislio da mi nece trebati....  e dovraga sad!


ali to i nije losa ideja.... jedino me malo muci to sa tim sra***** sa programiranjem, prvenstveno zbog vremena.. ali s druge strane, ako sam vec ovoliko to izpreradivao....  moze jos malo.... ne... :devil:


a onda ima da pali :skuteras::anbaa::shpaner:
Logged
Anonymous
Guest
« Reply #21 on: December 07, 2004, 02:18:51 AM »

Eto plocice su gotove (6 komada za sada). Malo je duze potrajalo nego sto sam mislio ali tu su samo za vas ::
Profesionalne su izrade sa kositrenim kontakrima i zelenim lakom.
Uskoro sljedi testiranje pa cemo vam Kris i ja javiti kako funkiconira.
Jel ima zainteresiranih za plocice i programirani procesor ili mozda kit za samogradnju ili gotov uredjaj?

p.s. prije sam imao nick ZEN al zaboravih password :rip:

[Edited on 7-12-2004 by Igor-BKR]

[Edited on 7-12-2004 by Igor-BKR]
Logged
Anonymous
Guest
« Reply #22 on: December 15, 2004, 07:07:21 PM »

Prototip Megasquirta je sastavljen (na slicinema procesora) :shpaner:
Logged
Zeljko
Administrator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 8577


AGA


WWW
« Reply #23 on: December 15, 2004, 09:18:18 PM »

Super ovdje ima zainteresiranih... kandidata obican


SALE - KEI  obican

Daj molim te slikaj to kako spada ima digitlaca skoro na svakom kantunu....
Logged

The First, DASTEK UNICHIP TECHNICALLY THE BEST; If you need more POWER, you need more AIR(cmf)
Sale
Cuccetta
*
Offline Offline

Posts: 89


« Reply #24 on: December 15, 2004, 10:38:01 PM »

naravno da ima zainteresiranih i to jako..užas jako zainteresiranih...daj to čim prije isprobaj i onda ako radi budemo se dogovorili oko suradnje..
Logged
Zeljko
Administrator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 8577


AGA


WWW
« Reply #25 on: December 16, 2004, 04:23:56 PM »

Ovaj projekt je vrlo pogodan  za "plitke" djepove koji si nemogu izdvojiti za najjeftinije profesionalo ubrizgavenje na trzistu kao sto je I.A.W. . RP TUNING SPORT Labs
Naravno jedan dio nedostataka koje cu spomenuti veznao za ovaj projekt naravno ne nedostaje spomenutom I.A.W. -u.
MegaSquirt nije full performance ubrizgavnje...  za razliku od dobro poznatog i spomenutog...
Pa da krenemo...
Svejedno, mane:

1) nije sekvencijalan, pojedinacne brizgaljke nisu sinhronizirane sa taktom usisa odgovarajuceg cilindra.. tako da gorivo lezi u kanalima odredjeno vrijeme i formira kapljice po stjenkama kanala...

2) ne kontrolira paljenje

3) ne kontrolira ler - prazan hod

4) ne kontrolira overboost

ukratko o tome.... ne zelim da se nadje bilo tko uvredjenim ali to su potvrdjene cinjenice....
Zakljucak PRVA POMOC da se odmakente od "KARBURATORA" pol stepenice dalje....
dosta zavrzlama  oko instlacije, slabe karakteristike za performanse, oduzima vrijeme ijako toliko malo kosta...
Sretno svima "SAM SVOJ MAJSTOR" koji maju vremena na pretek...
Logged

The First, DASTEK UNICHIP TECHNICALLY THE BEST; If you need more POWER, you need more AIR(cmf)
Bubba Zanetti
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 461



WWW
« Reply #26 on: December 17, 2004, 10:56:28 AM »

Quote
Originally posted by ZELJKO
Ovaj projekt je vrlo pogodan  za "plitke" djepove koji si nemogu izdvojiti za najjeftinije profesionalo ubrizgavenje na trzistu kao sto je I.A.W. . RP TUNING SPORT Labs
Naravno jedan dio nedostataka koje cu spomenuti veznao za ovaj projekt naravno ne nedostaje spomenutom I.A.W. -u.
MegaSquirt nije full performance ubrizgavnje...  za razliku od dobro poznatog i spomenutog...
Pa da krenemo...
Svejedno, mane:

1) nije sekvencijalan, pojedinacne brizgaljke nisu sinhronizirane sa taktom usisa odgovarajuceg cilindra.. tako da gorivo lezi u kanalima odredjeno vrijeme i formira kapljice po stjenkama kanala...

2) ne kontrolira paljenje

3) ne kontrolira ler - prazan hod

4) ne kontrolira overboost

ukratko o tome.... ne zelim da se nadje bilo tko uvredjenim ali to su potvrdjene cinjenice....
Zakljucak PRVA POMOC da se odmakente od "KARBURATORA" pol stepenice dalje....
dosta zavrzlama  oko instlacije, slabe karakteristike za performanse, oduzima vrijeme ijako toliko malo kosta...
Sretno svima "SAM SVOJ MAJSTOR" koji maju vremena na pretek...


Većina  ovih  gore  nedostataka  je  otklonjeno  u  Megasquirt  II  projektu, a  u  planu  je  i  Ultra Megasquirt  koji  bi  trebao  imati  zanimljive  performanse, jer  koristi  vrlo  moćan  MCF5234  procesor.
Za  usporedbu  između  Megasquirt I i  Ultra Megasquirt  procesora:

                Megasquirt I    /   Ultra Megasquirt
 
CPU core     8 bit           /          32 bit

Speed             8 MHz          /         100 MHz

Flash         32 Kbytes         /    2 bank SDRAM

User RAM   512 bytes      /        64K SRAM    

Ma  kakvi  karbići...:devil:
Logged

************************************
"Never argue with an "misinformed person".
 He will just drag you down to his level and beat you with experience."

*************************************
Zeljko
Administrator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 8577


AGA


WWW
« Reply #27 on: December 17, 2004, 07:15:58 PM »

Iskreno zabolii me za MegaSquirt 1, 2,
Ultra ili koji drugi
Prvo sto za ovo fali je kvaliteno ozicenje koje se moze naci na autima marke FIAT...
konktori spojevi...  itd...
gotov proizvod u samom startu!

Provejreno  je uvijek najbolje...  MS previse kasni!!!!!!
Logged

The First, DASTEK UNICHIP TECHNICALLY THE BEST; If you need more POWER, you need more AIR(cmf)
Anonymous
Guest
« Reply #28 on: December 18, 2004, 12:39:38 AM »

Al ipak je gust kad nesto sam slozis pa to radi i MS se podesava lakse nego 2 dvostruka Dellorta DRLA, a i postoji firmware sa kontrolom paljenja.
I tako ne mislim vozit GP Europe ::

p.s. Zeljko ne planiram ti uzet posao(zasada) ::

[Edited on 17-12-2004 by Igor-BKR]

[Edited on 18-12-2004 by Igor-BKR]
Logged
Zeljko
Administrator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 8577


AGA


WWW
« Reply #29 on: December 18, 2004, 10:53:14 AM »

Quote
Originally posted by Igor-BKR
 MS se podesava lakse nego 2 dvostruka Dellorta DRLA, a i postoji firmware sa kontrolom paljenja.
I tako ne mislim vozit GP Europe ::

p.s. Zeljko ne planiram ti uzet posao(zasada) ::
 


Da se nisi usudio obican
Pa sto se tice tog paljenja mozes koju rijec vise reci ovdje o tome....

Sto se tice karbova nebi se kladio... lako ih je ustelati problem 2 je sto nitko nece potrositi 100e jos da se dovedu u red sto se tice dizni jer znamo da svaki karb moze raditi skoro svugdje ali i iznamo da nemaju zbog odgovarajucih dizni adekvatno volumetricko punjnj tj rezoniranje s trnutnim cilindrim... protokom zraka  itd....
da skratim znaci moze biti previse goriva premalo pa tako nem0oze ni raditi i davati max performanse....
Logged

The First, DASTEK UNICHIP TECHNICALLY THE BEST; If you need more POWER, you need more AIR(cmf)
Pages: 1 [2] 3 4 5   Go Up
  Send this topic  |  Print  
  Set topic non-sticky  
Jump to:  

Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006-2011, Simple Machines LLC