Zeljko
|
|
« Reply #15 on: November 28, 2004, 06:56:03 PM » |
|
Samo se vi zezajte i mlatite praznu slamu... Iz nesuzbenih izvora doznajemo da ce clanovi QM - T medju prvima imati ov ubrizgavenje u nekoliko primjerka. Kompletan kit dolazi iz SAD-a. sto je ispalo najisplativije.. Ako tko zeli naruciti mislim da ce tja problem rijesiti Zanetti... :devil:: :
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The Green Beast
Guest
|
|
« Reply #16 on: November 28, 2004, 09:07:53 PM » |
|
ok, sve je to lijepo i fino... ali ako se radi za neku normalnu primjenu sta nije lakse iscupati cijeli fi sistem iz nekog auta, sa centralinom koja uci sama i ravna se prema lambdi?
u svakom slucaju jeftinije rjesenje ako se ne trazi kompletna programabilnost.. a i bio bi zabrinut koliko ce trajati dijelovi koji se ugraduju u ovu DIY centralinu..? posto tesko da se daju naci chipovi, kondenzatori i ostalo namijenjeno za upotrebu u takvim uvjetima... temperatura... vibracije... itd.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Bubba Zanetti
Apprendista
Offline
Posts: 461
|
|
« Reply #17 on: November 29, 2004, 04:54:36 PM » |
|
Originally posted by The Green Beast ok, sve je to lijepo i fino... ali ako se radi za neku normalnu primjenu sta nije lakse iscupati cijeli fi sistem iz nekog auta, sa centralinom koja uci sama i ravna se prema lambdi?
u svakom slucaju jeftinije rjesenje ako se ne trazi kompletna programabilnost.. a i bio bi zabrinut koliko ce trajati dijelovi koji se ugraduju u ovu DIY centralinu..? posto tesko da se daju naci chipovi, kondenzatori i ostalo namijenjeno za upotrebu u takvim uvjetima... temperatura... vibracije... itd. Ne, ta centarlina sa "self-learning" softwerom ima dosta ograničenja u usporedbi sa Megasquirtom - Megasquirt je potpuno programabilni injection u real-time vremenu,sa mogućnošću data-logginga , može se upotrijebiti praktički za bilo koju aplikaciju bez obzira na broj cilindara , sistem paljenja, vrstu goriva , sa ili bez prednabijanja . A što se samih elektroničkih komponenti tiče, onaj koji radi takvo nešto sam će izabrati koje će komponente uzeti i kako će napraviti kompletnu EFI instalaciju. Uostalom na netu ima bezbroj DIY Megasquirt primjera koji voze bez ikakvih problema, postoji Megasquirt forum gdje se može raspraviti o bilo kakvom problemu vezanim uz Megasquirt.
|
|
|
Logged
|
************************************ "Never argue with an "misinformed person". He will just drag you down to his level and beat you with experience."
*************************************
|
|
|
The Green Beast
Guest
|
|
« Reply #18 on: November 30, 2004, 09:10:31 AM » |
|
ma ja ti to vise za sebe pricam, jer mi je ovaj karb pomalo poceo vec izlaziti znas kamo... nikada kraja sa stimanjem.... zapravo.. sto ja zelim postici je dobar odaziv od samog dna, a da opet vrti glatko do 8 000, sto je sa karbom jednostavno nemoguce... mogu dobiti moment .... ili snagu.
pa sam gledao iz tog kuta, posto mi je cilj da je auto sto krace izvan upotrebe, jer ga vozim svaki dan, a i da nemam poslije puno petljanja po stimanju... jer znas i sam da sam svjestan koja je muka mapirati fi dok se ne dogura do tocno svrsenih postavki... mislim muka jer treba vremena... i vremena...
a za komponente... pa da, vidio sam da se obicno megasquirt instalira u kabinu, dalje od motora i topline, bas zbog toga...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Zeljko
|
|
« Reply #19 on: November 30, 2004, 03:31:48 PM » |
|
Nabavi usisnu granu od ZASTAVA - TEMPO ili uno turbo pa si postavi mega squirt LOLLOLLOLLOL
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The Green Beast
Guest
|
|
« Reply #20 on: December 01, 2004, 12:22:18 AM » |
|
nije losa ideja... uvijek se lupam po glavi kada se sjetim da sam mogao kompletni uno turbo fi, centralina, injektori, pumpa, railovi, cak i rezervar!!! dobiti za 800 kn. onda sam mislio da mi nece trebati.... e dovraga sad!
ali to i nije losa ideja.... jedino me malo muci to sa tim sra***** sa programiranjem, prvenstveno zbog vremena.. ali s druge strane, ako sam vec ovoliko to izpreradivao.... moze jos malo.... ne... :devil:
a onda ima da pali :skuteras::anbaa::shpaner:
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Anonymous
Guest
|
|
« Reply #21 on: December 07, 2004, 02:18:51 AM » |
|
Eto plocice su gotove (6 komada za sada). Malo je duze potrajalo nego sto sam mislio ali tu su samo za vas : : Profesionalne su izrade sa kositrenim kontakrima i zelenim lakom. Uskoro sljedi testiranje pa cemo vam Kris i ja javiti kako funkiconira. Jel ima zainteresiranih za plocice i programirani procesor ili mozda kit za samogradnju ili gotov uredjaj? p.s. prije sam imao nick ZEN al zaboravih password :rip: [Edited on 7-12-2004 by Igor-BKR] [Edited on 7-12-2004 by Igor-BKR]
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Anonymous
Guest
|
|
« Reply #22 on: December 15, 2004, 07:07:21 PM » |
|
Prototip Megasquirta je sastavljen (na slicinema procesora) :shpaner:
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Zeljko
|
|
« Reply #23 on: December 15, 2004, 09:18:18 PM » |
|
Super ovdje ima zainteresiranih... kandidata SALE - KEI Daj molim te slikaj to kako spada ima digitlaca skoro na svakom kantunu....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Sale
Cuccetta
Offline
Posts: 89
|
|
« Reply #24 on: December 15, 2004, 10:38:01 PM » |
|
naravno da ima zainteresiranih i to jako..užas jako zainteresiranih...daj to čim prije isprobaj i onda ako radi budemo se dogovorili oko suradnje..
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Zeljko
|
|
« Reply #25 on: December 16, 2004, 04:23:56 PM » |
|
Ovaj projekt je vrlo pogodan za "plitke" djepove koji si nemogu izdvojiti za najjeftinije profesionalo ubrizgavenje na trzistu kao sto je I.A.W. . RP TUNING SPORT Labs Naravno jedan dio nedostataka koje cu spomenuti veznao za ovaj projekt naravno ne nedostaje spomenutom I.A.W. -u. MegaSquirt nije full performance ubrizgavnje... za razliku od dobro poznatog i spomenutog... Pa da krenemo... Svejedno, mane:
1) nije sekvencijalan, pojedinacne brizgaljke nisu sinhronizirane sa taktom usisa odgovarajuceg cilindra.. tako da gorivo lezi u kanalima odredjeno vrijeme i formira kapljice po stjenkama kanala...
2) ne kontrolira paljenje
3) ne kontrolira ler - prazan hod
4) ne kontrolira overboost
ukratko o tome.... ne zelim da se nadje bilo tko uvredjenim ali to su potvrdjene cinjenice.... Zakljucak PRVA POMOC da se odmakente od "KARBURATORA" pol stepenice dalje.... dosta zavrzlama oko instlacije, slabe karakteristike za performanse, oduzima vrijeme ijako toliko malo kosta... Sretno svima "SAM SVOJ MAJSTOR" koji maju vremena na pretek...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Bubba Zanetti
Apprendista
Offline
Posts: 461
|
|
« Reply #26 on: December 17, 2004, 10:56:28 AM » |
|
Originally posted by ZELJKO Ovaj projekt je vrlo pogodan za "plitke" djepove koji si nemogu izdvojiti za najjeftinije profesionalo ubrizgavenje na trzistu kao sto je I.A.W. . RP TUNING SPORT Labs Naravno jedan dio nedostataka koje cu spomenuti veznao za ovaj projekt naravno ne nedostaje spomenutom I.A.W. -u. MegaSquirt nije full performance ubrizgavnje... za razliku od dobro poznatog i spomenutog... Pa da krenemo... Svejedno, mane:
1) nije sekvencijalan, pojedinacne brizgaljke nisu sinhronizirane sa taktom usisa odgovarajuceg cilindra.. tako da gorivo lezi u kanalima odredjeno vrijeme i formira kapljice po stjenkama kanala...
2) ne kontrolira paljenje
3) ne kontrolira ler - prazan hod
4) ne kontrolira overboost
ukratko o tome.... ne zelim da se nadje bilo tko uvredjenim ali to su potvrdjene cinjenice.... Zakljucak PRVA POMOC da se odmakente od "KARBURATORA" pol stepenice dalje.... dosta zavrzlama oko instlacije, slabe karakteristike za performanse, oduzima vrijeme ijako toliko malo kosta... Sretno svima "SAM SVOJ MAJSTOR" koji maju vremena na pretek... Većina ovih gore nedostataka je otklonjeno u Megasquirt II projektu, a u planu je i Ultra Megasquirt koji bi trebao imati zanimljive performanse, jer koristi vrlo moćan MCF5234 procesor. Za usporedbu između Megasquirt I i Ultra Megasquirt procesora: Megasquirt I / Ultra Megasquirt CPU core 8 bit / 32 bit Speed 8 MHz / 100 MHz Flash 32 Kbytes / 2 bank SDRAM User RAM 512 bytes / 64K SRAM Ma kakvi karbići...:devil:
|
|
|
Logged
|
************************************ "Never argue with an "misinformed person". He will just drag you down to his level and beat you with experience."
*************************************
|
|
|
Zeljko
|
|
« Reply #27 on: December 17, 2004, 07:15:58 PM » |
|
Iskreno zabolii me za MegaSquirt 1, 2, Ultra ili koji drugi Prvo sto za ovo fali je kvaliteno ozicenje koje se moze naci na autima marke FIAT... konktori spojevi... itd... gotov proizvod u samom startu!
Provejreno je uvijek najbolje... MS previse kasni!!!!!!
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Anonymous
Guest
|
|
« Reply #28 on: December 18, 2004, 12:39:38 AM » |
|
Al ipak je gust kad nesto sam slozis pa to radi i MS se podesava lakse nego 2 dvostruka Dellorta DRLA, a i postoji firmware sa kontrolom paljenja. I tako ne mislim vozit GP Europe : : p.s. Zeljko ne planiram ti uzet posao(zasada) : : [Edited on 17-12-2004 by Igor-BKR] [Edited on 18-12-2004 by Igor-BKR]
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Zeljko
|
|
« Reply #29 on: December 18, 2004, 10:53:14 AM » |
|
Originally posted by Igor-BKR MS se podesava lakse nego 2 dvostruka Dellorta DRLA, a i postoji firmware sa kontrolom paljenja. I tako ne mislim vozit GP Europe : : p.s. Zeljko ne planiram ti uzet posao(zasada) : : Da se nisi usudio Pa sto se tice tog paljenja mozes koju rijec vise reci ovdje o tome.... Sto se tice karbova nebi se kladio... lako ih je ustelati problem 2 je sto nitko nece potrositi 100e jos da se dovedu u red sto se tice dizni jer znamo da svaki karb moze raditi skoro svugdje ali i iznamo da nemaju zbog odgovarajucih dizni adekvatno volumetricko punjnj tj rezoniranje s trnutnim cilindrim... protokom zraka itd.... da skratim znaci moze biti previse goriva premalo pa tako nem0oze ni raditi i davati max performanse....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|