www.quartermile.ws Forum
November 17, 2025, 12:14:52 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: e-mail: forum{et}quartermile.ws
 
   Home   Help Search Login Register Chat  
Pages: [1] 2   Go Down
  Send this topic  |  Print  
Author Topic: Reload Alfa 146 2.0TS turbo unichip  (Read 13730 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Zeljko
Administrator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 8577


AGA


WWW
« on: April 05, 2008, 11:40:22 PM »

Motor koji je bio u vlasnistuv MarkaVD sada je postavljen u karoseriju 146 i sjecemo se dobre voznje toga motora.

gaf prvi:
Pri samom paljenju (ne prvo); pokretenje s elektropokretecem promjenio se zvuk motora pri pokretenju... od tada mokre svjecice i prelagano vrti...
Prije ovog dogadjaja gdje sam bio prisutan motor je radio dobro cak smo se priedhodno provezli.

Dok se ne otvori motor tj u prvom mahu skine glava te i pregleda razvod distribucije zupcastog remena tek mozemo ustanoviti stupanj ostecenja kao i uzroke.

Uspjeli smo skinuti poklopac bregatih, vidjeti koje jesu u fazi ali ne i s klipovima..


p.s.
Vladex javi se trbamo te



* bosanka.JPG (76.02 KB, 698x524 - viewed 406 times.)

* bosanke.JPG (82.71 KB, 698x524 - viewed 434 times.)

* unichip.JPG (52.38 KB, 698x524 - viewed 386 times.)
« Last Edit: April 05, 2008, 11:56:25 PM by Zeljko » Logged

The First, DASTEK UNICHIP TECHNICALLY THE BEST; If you need more POWER, you need more AIR(cmf)
Zeljko
Administrator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 8577


AGA


WWW
« Reply #1 on: April 06, 2008, 08:33:24 AM »

Dragi Josipe ja sam toliko motora stavio u fazu bez priprema i komparatora da ti nikada neces dosegnuti taj broj i da sad prestanem raditi zauvjek.
Iskreno meni ne trba niti za jedan automobil seriski priprema osim za bosch pumpe koje to traze radi paljenja.. recimo 5 cilindara kombi dizel gdje se stima iz kabine i fazira.
naravno i faziranje motora za natjecanje gdje se trazi lift nekog ventila ili nacin faziranja GMT 105° u smjeru vrtnje i max otvoren usisni venti.... STO u vecini slucjeva nas pravi debilima.
Recimo na jednu vrstu bregaste i ovo posljednje navodjenje kakao stelati tj fazirati motor ispostavlja se da je to CISTA vaga ventili podignuti 50-50%.
debilizma do bola..


p.s.
Mazda je ufazirana ne osvrcuci se na postojece repere ( tko bude poslje mjenjao remen mogao bi se zaje.... ne ukljuci li mozak)
« Last Edit: April 06, 2008, 08:42:36 AM by Zeljko » Logged

The First, DASTEK UNICHIP TECHNICALLY THE BEST; If you need more POWER, you need more AIR(cmf)
Zeljko
Administrator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 8577


AGA


WWW
« Reply #2 on: April 06, 2008, 12:24:57 PM »

Quote from:  link=topic=6109.msg67657#msg67657 date=1207475276
jel mozda zato mazda mrtva nakon 5000?



cini se da ti mozak nikada nece biti ukljucen.. stavi seriski auspuh i onda pitaj.
Logged

The First, DASTEK UNICHIP TECHNICALLY THE BEST; If you need more POWER, you need more AIR(cmf)
abarthson
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 300



« Reply #3 on: April 06, 2008, 09:34:28 PM »

ja sam nedavno imao zaje... sa ozubljivanjem opel corse 1.0 12v sa lancem....budući da sam motor dobio u dijelovima,nemam alat za ozubljivanje(blokade bregastih) gurnio sam prvi klip skroz u gmt,usisnu bregastu pred otvaranje,a ispušnu u odma zatvoren položaj,nabacio sam lanac, posastavljo sve i auto još uvjek vozi,sve po starom , malo uključit efi u glavi i sve se može,tako sam bio i ozubio 1.9 citroenov motor i još neke, pa još uvijek voze

pozdrav !
Logged

bez obzira na sve.........uvijek je majstor kriv
Zeljko
Administrator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 8577


AGA


WWW
« Reply #4 on: April 06, 2008, 09:41:46 PM »

Bez blokatora NIKAD neces pogodit 100% a ti pametuj i dalje

kladim se da se moze bez blokatora, poslje moze bilo tko provjeriti bez pametovanja.

Nekome fali maste... 
« Last Edit: April 06, 2008, 09:58:44 PM by Zeljko » Logged

The First, DASTEK UNICHIP TECHNICALLY THE BEST; If you need more POWER, you need more AIR(cmf)
Zeljko
Administrator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 8577


AGA


WWW
« Reply #5 on: April 13, 2008, 10:29:35 PM »

Ocekujemo slike motora kojem od samog pocetka nije bilo sudjeno..
motor je bio vec otpisan jos u doba dasteka; mnogi se mogu prisjetiti upozorenja.



Logged

The First, DASTEK UNICHIP TECHNICALLY THE BEST; If you need more POWER, you need more AIR(cmf)
alfa_vd
Tuner
*
Offline Offline

Posts: 726


asshole


« Reply #6 on: April 14, 2008, 02:20:53 PM »

Da ali taj motor je kod mene proša 15000km,radija ko sat i trošija 1l ulja na 3-4000km,ono u dasteka je bilo zbog prejakog tlaka ulja na turbo!
ja se ograđujen od tog motora,proda san ga ima godinu i par miseci,i da me sad neko napada da motor ne valja,ma daj!
isti gospodin koji je uzeja motor(a dobija ga je po jako maloj cijeni)me je zajebava par miseci za lovu,i dan danas osta dužan 2000kn,i sad on meni da ja moran platiti motor,ma jel on
šta je bilo s motoron u ovo vrime ja neznan,ali ja san ga ispravnog izvadija iz auta,i dobija je cili kompletan turbo kit,grana(znamo kako je jebena bila),trbina,ic,s getribom,sinter lamelon,olakšanim zamašnjakon,unichipon,tako da mu je motor bija na poklon kad pogledan za koju lovu san mu sve da,i sad nakon godinu ipo dana on me napada,ma okanime se radi šta znaš,mene ostavi na miru!
Logged
Zeljko
Administrator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 8577


AGA


WWW
« Reply #7 on: April 14, 2008, 04:52:01 PM »

Tko uopce tebe proziva!
Da osvjezim dogadjaje iz dasteka.
puhanje na iber na kocnici nema veze s turbom to ti jamcim.

Motor nije bio ispravan od prog dana.
Ti nemas veze s time.
A isto ti jamcim da taj isti motor do dana dok ja nisam bio dosao da spojim unicip nije radio.
Jer se bavio drugim poslovima auto je stajao. Riejsaalo se cijvei za IC, ventilator ispred kilera i druge sitnice kada se je imalo vremena.
Bez obzira proteklo jedan dan ili jedna godina.

« Last Edit: April 14, 2008, 04:55:19 PM by Zeljko » Logged

The First, DASTEK UNICHIP TECHNICALLY THE BEST; If you need more POWER, you need more AIR(cmf)
alfa_vd
Tuner
*
Offline Offline

Posts: 726


asshole


« Reply #8 on: April 14, 2008, 07:38:17 PM »

ali kako je auto vozija do zadnjeg dana ako on meni kaže da su klipovi puknuti bili?
neke mi stvari nisu jasne,ajde da su leteći u kurcu ja to mogu progutati,da su potrošeni prsteni(meni je trošija 1l.ulja na 3000km)
jebo te pa nebi ga prodava da mi nije do zadnjeg dana radija,proda bi samo turbo kit!
nikako mi nije jasno da su klipovi pukli a da je auto kod mene normalno radija,uostalom sićate se grobnika prije 2 god kad san s istin auton namaza robija,
Logged
Robi_ck1
Rokie
*
Offline Offline

Posts: 147


« Reply #9 on: April 14, 2008, 09:05:41 PM »

Istina, obojica vozili klasu 14, izgubio sam od Marka za pola auta
Logged
Zeljko
Administrator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 8577


AGA


WWW
« Reply #10 on: April 14, 2008, 10:35:54 PM »

Da, tako je pukli su u djelu gdje nije karika... ispod.
Pa ako se bude dalo izucu te klipove kod sebe..
Iskreno ja sam svjedocio slucaju kada je klip na mjestu povaren jos u bloku, po sredini pukotina.
aute se vozio i prodan je!
koliko dugo bog zna..
Logged

The First, DASTEK UNICHIP TECHNICALLY THE BEST; If you need more POWER, you need more AIR(cmf)
alfa_vd
Tuner
*
Offline Offline

Posts: 726


asshole


« Reply #11 on: April 15, 2008, 12:02:41 AM »

jel to moglo radi detonacija puknuti?
Logged
Zeljko
Administrator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 8577


AGA


WWW
« Reply #12 on: April 15, 2008, 03:40:47 PM »

Evo jedine istine kao takve, nisam bio pri otvaranju motora.


* alfa 001.JPG (69.34 KB, 640x480 - viewed 412 times.)

* alfa 002.JPG (58.34 KB, 640x480 - viewed 401 times.)

* alfa 005.JPG (45.04 KB, 640x480 - viewed 414 times.)

* alfa 006.JPG (40.02 KB, 640x480 - viewed 372 times.)

* alfa 007.JPG (44.06 KB, 640x480 - viewed 347 times.)

* alfa 010.JPG (61.79 KB, 640x480 - viewed 353 times.)

* alfa 012.JPG (47.6 KB, 640x480 - viewed 396 times.)

* alfa 015.JPG (56.47 KB, 640x480 - viewed 405 times.)

* alfa 009.JPG (95.88 KB, 640x480 - viewed 430 times.)
Logged

The First, DASTEK UNICHIP TECHNICALLY THE BEST; If you need more POWER, you need more AIR(cmf)
Zeljko
Administrator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 8577


AGA


WWW
« Reply #13 on: April 15, 2008, 10:12:42 PM »

Zadnje upozorenje tebi alfaludjace!
iznosis nepottrebne i van svih osnova stvari kojima tu nije mjesto.
 
kazem ti auto nije bio paljen niti vozen cak nisu bile ni spojene cijevi od tuba!
Niti je bio unichip spojen...
Sto su klipovi pukli od grada do grada na paleti?
Nisam strazario pored auta.
Ali vjeruj mi cesto sam prolazio tim krajem i auto je tamo stajao dugo dugo.. pomalo su radili na njemu.
 A ovo sto kaze tvrdim jer sam dva puta dolazio dolje iskljucivo radi paljenja i spajanja unicipa.
Dalje ne ulazim.
Toliko o tome.
« Last Edit: April 15, 2008, 10:28:07 PM by Zeljko » Logged

The First, DASTEK UNICHIP TECHNICALLY THE BEST; If you need more POWER, you need more AIR(cmf)
adi
Rokie
*
Offline Offline

Posts: 162



« Reply #14 on: April 16, 2008, 01:41:35 PM »

Detonacije definitivno......u mom kraju cest slucaj zbog gazolina  :D
Logged

Bartol ima curu :-) juuuupiiii...mala je cvece
Pages: [1] 2   Go Up
  Send this topic  |  Print  
  Set topic sticky  
Jump to:  

Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006-2011, Simple Machines LLC