www.quartermile.ws Forum
September 25, 2017, 04:21:54 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: e-mail: forum{et}quartermile.ws
 
   Home   Help Search Login Register Chat  
Pages: [1] 2   Go Down
  Send this topic  |  Print  
Author Topic: Tuner studio - RPM problem ?  (Read 3800 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
gixer
Privilege
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 224



« on: July 03, 2010, 11:10:34 AM »

Pozdrav,

Eto, opet problem :-)

Kad se prištekam na Megasquirt, u Tuner studiu, istrument za RPM, pokazuje duplo, ako ne i više od toga manje obrtaja nego što je to u stvarnosti.
Interesantno je to da kad upalim motor, prvih par sekundi su obrtaji ok, a onda mi recimo na leru padne na oko 500-600 obrtaja, a u stvarnosti je oko 1200.
Što je još gore, data log pokazuje isto to, što znači da dobivam puno manje goriva.
To je očito razlog što mi je AFR skakao na 17, pa i više i što sam ve mapu morao nasvirati nekoliko puta više nego što je to u realno potrebno.
Megasquirt je spojen na - bobine na prvom cilindru.
Kad sam zavrtio motor na mjestu na nekih 7000-8000 obrtaja, u data logu mi piše da je max 4200.
Logged
fire
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 379


« Reply #1 on: July 04, 2010, 01:54:47 PM »

Malo se igraj s brojem cilindra, mislim da moras staviti duplo manje.
Logged
gixer
Privilege
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 224



« Reply #2 on: July 04, 2010, 09:47:13 PM »

Probao danas, ali nije očito stvar u tome jer upalim motor i kao da dok se ne ugrije, sve je ok, a onda počne divljat i to bez nekog pravila.
Čak mi se dešavalo da mi nekad napuše 20.000 0brtaja, pošto kazaljka ide samo do 8, istrument se zacrveni i napiše kao što sam napisao, čak i preko 20.000, a motor radi kao bubica, u leru na oko 1150 0/min.
Jednostavno nema pravila.
Koliko sam gledao, svi spojevi su uredu tako da jedino ostaje da nešto nije uredu ili sa procesorom ili sa ulazom u MS.
Taman kad sam mislio ići snimati logove i izmapirati to, oket korak unazad :-(
Logged
fire
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 379


« Reply #3 on: July 04, 2010, 09:49:14 PM »

Kako si s bobine uzeo signal? Moguce da ti u signalu ima suma pa od tud velki okretaji.
Logged
gixer
Privilege
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 224



« Reply #4 on: July 05, 2010, 06:24:12 AM »

Samo direktno povukao žicu sa minusa.
Šta misliš, da li bi se isplatilo tu žicu oklopiti ?
Da, ta žica mi prolazi preko ventil dekla i blizu VR senzora na bregastoj.
Ne znam dali to može stavrati smetnje, ali,...
Premda mislim da ovdje nije riječ o smetnjama koje dolaze sa strane nego su unutar signala !?
Kako ti filtrirati ?
« Last Edit: July 05, 2010, 08:22:07 AM by gixer » Logged
fire
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 379


« Reply #5 on: July 05, 2010, 08:29:36 AM »

Sad ovisi kak si spojio, koje tocno ulaze na MS-u koristi?(optical,vr, hall)..
Uglavnom treba dodati kondenzator na pravo mjesto. Mozes za pocetak dodati 10-100nF na ulaz u ms prema masi.
Logged
gixer
Privilege
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 224



« Reply #6 on: July 05, 2010, 08:53:02 AM »

E, pošto u ovoj temi ne mogu upladati attachment, ima shema u onoj mojoj temi :

http://www.quartermile.ws/forum/index.php/topic,6906.165.html
Logged
fire
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 379


« Reply #7 on: July 05, 2010, 08:56:14 AM »

Ako je tak spojeno ti vec imas ok kondenzator za filter.
Probaj paralelno c12 i c11 dodati 100nF
Logged
gixer
Privilege
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 224



« Reply #8 on: July 05, 2010, 09:07:04 AM »

Thanks.

Budem probao kad dođem kući jer ovo se baš manifestira kao nekakva smetnja ili loš spoj, ali ovo drugo otpada.
Jer nikad se isto ne ponaša ali obavezno nakon nekog vremena obrtaji padnu pa opet se vrate u normalu, i onda kao što sam napisao, skoči na 20000 .
Kad sam to vidio, bilo mi je jasno zašto mi je par puta pošteno zadetonirao, naravno, MS pročita da ima 3000 o/min, a realno je 6 ili 7000 i smjesa postane siromašna, AFR skoči na 20:1.
Dobro da nisam propalio ili polomio klipove.
Logged
Neno
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 232



WWW
« Reply #9 on: July 05, 2010, 09:36:47 AM »

Koliko bobina imas na motoru?
Ako imas wasted spark na 4 cilindra i uzeo si signal samo s jedne bobine imat ces tocno okretaje na pola kako si opisao.

Pretpostavljam da MS koristis samo za gorivo.
Logged
gixer
Privilege
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 224



« Reply #10 on: July 05, 2010, 11:09:57 AM »

4 komada (COP) i imam sekvencijalno paljenje.
Da, samo za gorivo, barem zasad.
Logged
Neno
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 232



WWW
« Reply #11 on: July 05, 2010, 02:45:12 PM »

Ok. Onda si vjerojatno nasao problem. Postoje sekvencijali COP sustavi i oni koji rade kao wasted spark. Znaci svaki cilindar ima svoju bobinu, ali okidaju 2 istovremeno.

Napravi jednu provjeru ako ti nije tesko. Uzmi 4 stare svjecice i spoji ih na bobine. Na svjecice dovedi masu. Pocni verglat i gledaj da li po dvije bacaju iskru. Ako imas taj slucaj onda ti MS broji samo impuls s prve svjecice (odnosno 1 i 4) i rpm ti je na pola.

Postoji shema kako uzeti signal sa oba okidaca istovremeno koristeci diode (znaci propustat ce ti signal samo u jednom smjeru tako da ne bi sve okidalo istovremeno obican.
Logged
gixer
Privilege
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 224



« Reply #12 on: July 05, 2010, 08:34:51 PM »

Gledao sam, 100% je puna sekvencijala.
Meni se baš stvar manifestira kao nekakva smetnja jer jedno vrijeme je dobro, a onda počne divljati, obrtaji odu u minus, a rijeđe u + i to kao što sam napisao, skoči i preko 20.000.
Probat ću ono sa kondenzatorom, što je Fire rekao, a uspud ću i oklopiti tu žicu, tako da anuliram i eventualne vanjske smetnje premda sumnjam da su vanjske u pitanju jer to nisu male struje kao na VR senzoru i sl.
Logged
fire
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 379


« Reply #13 on: July 05, 2010, 08:44:39 PM »

Smetnje se rijetko manifestiraju kao nizi okretaji. Jedino da ti nemas vecinu vremena smetnje pa ti stalno kaze vise okretaje. Jer ako si uzeo s jedne bobine signal i to je sekvencijala, onda znaci da imas 1 signal po dva okreta radilice. A ako se dobro sjecam ms moze spricnuti najvise jednom po ulaznom signalu, a to mi se za tebe cini premalo.

A druga stvar ako se dobro sjecam ms2 ima neki softverski filtar za uklanjanje smetanja, probaj to ugasiti pa da vidis sto se dogada.
Logged
gixer
Privilege
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 224



« Reply #14 on: July 05, 2010, 10:09:10 PM »

Ovo sa divljanjem u visoke obrtaje sam vidio tek prije par dana i to se jako rijetko dešava, a naj češće se desi da upalim motor i da nakon što ga nekoliko puta zaturiram u leru, obrtaji padnu.
Ne znam dali mogu to povezati sa zagrijavanjem motora premda mi nema smisla, ali nekad mi se tako čini da kad se ugrije, da onda počne zajebavati.
Ma više mi to ništa nema smisla.
Taman složio motor i kad trebam napraviti onaj "finish", ajmo iz početka !
Šta misliš ako ovo ništa ne pomogne, dali bi se isplatilo da napravim reload firmware-a ?
Meni je jedan amer sa Turbobike foruma poslao svoj msq koji on stavlja u kit koji prodaje za Hayabusu turbo  pa sam to uzeo za početak da ne idem baš od nule sa mapiranjem jer mi je to prvi puta da tako nešto radim.
Još mi je čovjek napisao da on isto koristi sekundarne injektore protoka 250 cc, rekoh super, to je onda odprilike isti setup kao i moj.
Kad sam to pokrenuo, morako sam njegovu mapu povećati za oko 3 puta što mi je bilo čudno, a to je očito sve zbog tih obrtaja jer MS "ne vidi" stvarnu situaciju.
Logged
Pages: [1] 2   Go Up
  Send this topic  |  Print  
  Set topic sticky  
Jump to:  

Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006-2011, Simple Machines LLC