|
ivanB
Guest
|
 |
« Reply #30 on: March 08, 2006, 10:56:47 AM » |
|
mislite li da se isplati stavit unicip na npr. mog RS-a..?? da ne bi dao novce bezveze.. pozitivno mi je to sto to rade na valjcima pa sve vidis, ali opet dosta je to novaca..
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
ALFALUDjAK
Guest
|
 |
« Reply #31 on: March 08, 2006, 02:38:47 PM » |
|
evo... RAIN je bio sa Cliom SPORT kod Tibora na ODOKATIVNOM chipanju i na dynu je pokazalo 8 ks manje nego prije  Zato KOD DASTEKA nema muljanja... to ti je tolko i tolko konja... sve crno na bijelo! :  ::deal:
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
ivanB
Guest
|
 |
« Reply #32 on: March 08, 2006, 02:51:47 PM » |
|
znam.. bio sam i ja kod tibora i slozio sam auspuh (imam samo zadnji lonac) kod shacala i mjerio sam 193ks na radilici, a 151 na kotacima.. samo sto mi je krivulja totalno cudna..
danas sam Damiru odnio lemelu, a neznam razmisljam o Unicipu al opet, vidjet cu sta Damir kaze..
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
ALFALUDjAK
Guest
|
 |
« Reply #33 on: March 09, 2006, 09:40:32 AM » |
|
nemash shta izgubiti... neka ga ugrade i ako nebudesh zadovoljan vade ga van i nishta te ne koshta :pivo:
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Twrr
Guest
|
 |
« Reply #34 on: March 09, 2006, 11:54:25 AM » |
|
Jel ima što na stranim sajtovima, nekakva mjerenja i diagrami da se može vidjeti razlika, ali za neke normalne aute koje mi vozimo.
[Edited on 9-3-2006 by Twrr]
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Twrr
Guest
|
 |
« Reply #35 on: March 11, 2006, 10:17:27 AM » |
|
Evo ja odlučio stavit, čak imam i pare za platit samo me zanima ako nas ide preko nekoliko dali možda postoji kakav popust pa bi možda pričekao da nas se skupi.
Još jedna informacija, da li poslije ugradnje auto ide na dyno da se pokaže koliki u dobitci tj. ionako mi je krivulja apolutno linearna a glupo bi bilo da pokaže 5 ks razlike. Ja u vožnji ne mogu ocijenit da li je ostao na 180 ili sad ima 185 ili 190 pogotovo kada znam da je to u autu.
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Dominik
Apprendista
Offline
Posts: 220
|
 |
« Reply #36 on: March 11, 2006, 11:08:15 AM » |
|
pa da bilo tko moze u voznji odrediti snagu onda valjci i kocnice ne bi imali smisla........ uostalom tvoja trenutna snaga ovisi o atmosferskim uvjetima i moze fino varirati.......+ sto tvornica koja proizvodi na 1000 motora dnevno i mapira ih sa faktorom sigurnosti 1,x jer ih prodaje na raznorazna trzista s razliciim upravo ovim vremenskim uvjetima i razlicitom kvalitetom goriva.....a ti s mapiranjem ovaj x smanjujes ili ga gubis skroz i snaga raste......a o ozbiljnijim preradama danas uopce nema smisla bez programibilne elektronike bilo kakovog tipa...samo da radi.....i onda se moze sve ostalo......... naravno da ti ide auto na valjke da se izmapira kako treba i vidi ulozeni rad (tunera :  :) u odredjenom vremenu, tj. snaga ...... i sta znaci apsolutno linearna......da ti je moment=konstanta........to jos nije izmjereno na motoru s unutrasnjim sagorjevanjem.......... [Edited on 3-11-2006 by Dominik] [Edited on 3-11-2006 by Dominik]
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Twrr
Guest
|
 |
« Reply #37 on: March 11, 2006, 12:15:41 PM » |
|
Krivulja razvijanja snage u odnosu na rast broja okretaja je linearna.
Ne izmjeriti snagu u vožnji nego sam napisao ocjeniti razliku sa unichipom po osjećaju tj. da ja ne mogu ocjeniti sa sadašnjih 179 dobitak od recimo 10ks. Zato sam pitao za valjke tj. da to mogu vidjeti na ekranu.
Vjerovatno bi se 20-ak ks osjetilo u vožnji ali za sada još uvjek sumnjam da mogu izvuć 20-ak konja.
Ali volio bih da još netko ide samnom ako se može dobiti neki popust. Da li ga mogu uzet na firmu tj. veleprodaju?
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Zeljko
|
 |
« Reply #38 on: March 11, 2006, 07:21:28 PM » |
|
Originally posted by ivanB znam.. bio sam i ja kod tibora i slozio sam auspuh (imam samo zadnji lonac) kod shacala i mjerio sam 193ks na radilici, a 151 na kotacima.. samo sto mi je krivulja totalno cudna..
danas sam Damiru odnio lemelu, a neznam razmisljam o Unicipu al opet, vidjet cu sta Damir kaze.. Notorna glupost je slagati mape napamet, ne cudim se da je krivulja cudna. Ma koji ti pogon imas? ako je rpednji mali si previse gubitaka proracunao.. Prednji pogon ima navise 20% a slobodno racunaj 17% na nediranom ovjesu.. Pokusaj dogovoriti za unichip ako se krivulaj ne popravi vadi ga van :  :
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
ivanB
Guest
|
 |
« Reply #39 on: March 13, 2006, 09:26:28 AM » |
|
tako sam mjerio kod dasteka na valjcima, prednji pogon imam (clio sport) uzet cu unicip pa ako se sta popravi uzimam ako ne vadim..
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
abdbda
Guest
|
 |
« Reply #40 on: March 20, 2006, 11:02:10 PM » |
|
dakle ugradih fakat dobru stvar a kao predradnja turbini bit će dobra baza (za osjetit mogučnosti ):headbang:
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
ivanB
Guest
|
 |
« Reply #41 on: April 10, 2006, 12:28:21 PM » |
|
stavio frend unicip u clia rs ph2, uz njega ima k&n gljivu, skinut cat., srednji lonac i supersprint zadnji-rezultat na valjcina snage na kotacima je 150ks, dok ja imam k&n ulozak, skinut cat., srednji lonac, zadnji Shacal full protocni i Tiborovo remapiranje ecu koje nije rađeno na valjcima-rezultat na valjcima 153ks
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Zeljko
|
 |
« Reply #42 on: April 10, 2006, 08:19:15 PM » |
|
Oprosti IVANb nisam te bas shvatio...
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
ALFALUDjAK
Guest
|
 |
« Reply #43 on: April 11, 2006, 08:26:09 AM » |
|
vjerojatno che se rain duplo duzhe voziti sa svojim moorom nego ti sa svojim ne gledajuchi tu razliku od 3 konja... ti nemash pojma kakva ti je smjesa i dali ti se cilindri ispiru od previshe benzina ni slichne stvari... dok je RAIN siguran da toga nema...
zheljko... da ti pojasnim... njih dvojca imaju otprilike JEDNAKE aute sa istim motorima i podjednakim preradama samo shto ivan ima tiborovo odokativno chipanje na parkiralishtu (153 ks) a RAIN ima Dastek Unichip kojega mu je gonzo ugradio i mapirao na valjcima (150 ks)
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
ivanB
Guest
|
 |
« Reply #44 on: April 11, 2006, 08:26:16 AM » |
|
pa htio sam reci da unicip izgleda i nije dobitna kombinacija..
ukupno je za to dao 5600kn, a ja za remap. 200e, također i on ima blesavu krivulju..
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|