|
ivanB
Guest
|
 |
« Reply #45 on: April 11, 2006, 08:28:53 AM » |
|
2 : hans i kosta se sa tim voze vec 4god i nikom nista.. a i saznao sam da tibor stavlja mape kao i superchip tako da bas i nije odokativno..
također i moj auto ide puno, puno bolje nego rainov..
[Edited on 11-4-0606 by ivanB]
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
ALFALUDjAK
Guest
|
 |
« Reply #46 on: April 12, 2006, 07:59:21 AM » |
|
jel tvoj motor stock? jel otvaran?
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
ivanB
Guest
|
 |
« Reply #47 on: April 12, 2006, 08:36:41 AM » |
|
nije nikad otvaran.. trebao je bit ali to ce malo pricekat.. znaci stock je..
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
ALFALUDjAK
Guest
|
 |
« Reply #48 on: April 12, 2006, 05:14:34 PM » |
|
idesh u dastek na analizu plinova?
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Zeljko
|
 |
« Reply #49 on: April 12, 2006, 07:36:45 PM » |
|
Originally posted by ivanB
također i moj auto ide puno, puno bolje nego rainov..
[Edited on 11-4-0606 by ivanB] Da li ste stali jedan pored drugog? probali? da li su motori identicni.. (usis, ispuh, promjer kotaca, flege, gume.. itd..) Ti si mjerio auto u DSTEKU? tih 3HP ne znace nista.. ako su auti identicni ono sto cu reci ne zelim da pomisljete da navijam za unichip... ako je dobro mapnut a u to bas i ne sumnjam, vjerujem da bi pobjedio unichip...
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Dominik
Apprendista
Offline
Posts: 220
|
 |
« Reply #50 on: April 12, 2006, 10:35:21 PM » |
|
evo rainova analiza....  i krivulja na tocku je ok.....1500 okretaja s nikakom oscilacijom snage..........pa kus bolje.....:  : tibor je mozda pogodio ili je gotov chip ugradio ili ima pravo znanje nama jos nedosegnuto, nije to jedini njegov uradak :  :...... unichip bi svakako morao moci izvuci vise, a standalone maximum + adekvatna mjerna oprema.... opet Zeljko ovdje neke nejasnoce.:studos: s gubicima.......npr. kako dobijes vise snage na tocku nego na radilici.....tu radilicu mozemo zanemariti al kad hoces da je nesto kako treba onda gde je greska ?..... [Edited on 4-12-0606 by Dominik]
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
ivanB
Guest
|
 |
« Reply #51 on: April 13, 2006, 08:29:57 AM » |
|
i na radilici imam vise ks, 193.. kod dasteka je mjeren moj auto prije 2mj..
ne kazem nista protiv unicipa samo sam mislio da se s njim moze dobit malo vise nego sa remap. ecu..
Rainov auto sam stavio samo kao primjer..
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
honda_vti
Guest
|
 |
« Reply #52 on: April 13, 2006, 10:37:33 AM » |
|
Originally posted by ivanB i na radilici imam vise ks, 193.. kod dasteka je mjeren moj auto prije 2mj..
ne kazem nista protiv unicipa samo sam mislio da se s njim moze dobit malo vise nego sa remap. ecu..
Rainov auto sam stavio samo kao primjer.. U mom slucaju je ispalo da su decki prilikom "cipanja" podosta obogatili smjesu bengom po onoj staroj više benge više snage te motor em što je lošije išao još je i cugao ko lud! Prilikom postavljanja unicipa decki su to sredili,mapirali ga u "dozvoljenim" granicama benge u smjesi jer da su još smanjili benge dobio bi 5-10 ks ali dali opterecivati motor i podizati temperaturu na klipu za toliko malo snage??? Krajnji rezultat je podizanje snage sa max.159ks na 174 ks pri 8000 na kotacima!! Da ne pricam da je i pri nizim okretajima jaci u odnosu na prije cca 5-8ks!! Ali najvažnije mi je da znam da mi motor ima optimalnu smjesu u svim režimima rada i da sam dobio najvecu mogucu snagu a da nije stetna za motor!
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
ALFALUDjAK
Guest
|
 |
« Reply #53 on: April 13, 2006, 11:35:55 AM » |
|
e o tome sam ja prichao... razlika je velika... na turbaku nabijesh tlak i auto poludi ide ko mutav ali kratkotrajno... prevelika temperatura izgaranja
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
ivanB
Guest
|
 |
« Reply #54 on: April 13, 2006, 12:35:13 PM » |
|
2: ja nisam pricao o turbaku.. 2honda_vti: 174ks na kotacima, odlicno.. 2all: nemojte me ubit, nisam nista  govorio o unicipu, samo sam uspoređivao..
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
honda_vti
Guest
|
 |
« Reply #55 on: April 13, 2006, 01:20:46 PM » |
|
Originally posted by ivanB2: ja nisam pricao o turbaku.. 2honda_vti: 174ks na kotacima, odlicno.. 2all: nemojte me ubit, nisam nista  govorio o unicipu, samo sam uspoređivao.. Ma nije bad samo ti kazem svoja razmišljanja i utiske ali teško je usporediti cipanje na slijepo i postavljanja unichipa kojim podesiš motor na valjcima prilikom kojeg imaš u svakom trenu pregled snage i svih parametara! A cjena je takva kakva je ali znaš onu staru "nisam toliko bogat da kupujem jeftino" haha. [Edited on 13-4-0606 by honda_vti] [Edited on 13-4-0606 by honda_vti]
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
ivanB
Guest
|
 |
« Reply #56 on: April 13, 2006, 02:58:11 PM » |
|
Originally posted by honda_vtiOriginally posted by ivanB2: ja nisam pricao o turbaku.. 2honda_vti: 174ks na kotacima, odlicno.. 2all: nemojte me ubit, nisam nista  govorio o unicipu, samo sam uspoređivao.. Ma nije bad samo ti kazem svoja razmišljanja i utiske ali teško je usporediti cipanje na slijepo i postavljanja unichipa kojim podesiš motor na valjcima prilikom kojeg imaš u svakom trenu pregled snage i svih parametara! A cjena je takva kakva je ali znaš onu staru "nisam toliko bogat da kupujem jeftino" haha. [Edited on 13-4-0606 by honda_vti] [Edited on 13-4-0606 by honda_vti] istina..!!
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
ALFALUDjAK
Guest
|
 |
« Reply #57 on: April 13, 2006, 07:14:13 PM » |
|
IVAN... ista ti je pricha i sa atmosfercom i sa turbakom shto se tiche siromashne smjese... samo se turbak prije razleti dok atmosfercu sve polako nagori dok ti ne pukne ventil i sve podrobi... pogledaj... :bilder:  obrati pozornost na boju onog ventila koji se vidi... to je boja pegrijavanja usljed preotvorenosti ispuha i usisa a premalo benzina a da ne spominjem kut paljenja... nachipan od oka... da... zadnji put u zhivotu! Auto je ishao puno bolje... do jednom... Samo zhelim da nam se dugo i sretno vozish
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Zeljko
|
 |
« Reply #58 on: April 13, 2006, 10:22:52 PM » |
|
Ovo bi mogla biti neka alfa boxer... 2all koliko vidim nesto suskete oko cijene... iskreno nije puno ni povoljnije ni u africi sto se toce cijene unichipa.. nema novaca koje mogu kupiti pravilan i istinski tuning.. koji nakon svega napravi predjenih kilometara da i zaboravite kada ste ga stavili.. :  :
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
ALFALUDjAK
Guest
|
 |
« Reply #59 on: April 14, 2006, 07:31:52 AM » |
|
da to je moja alfa 1,6 boxer nekad bila :bilder:
moram napomenuti da je taj motor na slici imao 60 000 km nakon generalke... klipovi, ventili, sve sve sve... ja sve radio kad mi je ostala bez ulja i izgorila radilica i cilindri
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|