www.quartermile.ws Forum
November 17, 2025, 04:03:48 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: e-mail: forum{et}quartermile.ws
 
   Home   Help Search Login Register Chat  
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7   Go Down
  Send this topic  |  Print  
Author Topic: UNICHIP / Dastek - TOP TUNIG  (Read 30095 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
ivanB
Guest
« Reply #45 on: April 11, 2006, 08:28:53 AM »

2 : hans i kosta se sa tim voze vec 4god i nikom nista.. a i saznao sam da tibor stavlja mape kao i superchip tako da bas i nije odokativno..

također i moj auto ide puno, puno bolje nego rainov..

[Edited on 11-4-0606 by ivanB]
Logged
ALFALUDjAK
Guest
« Reply #46 on: April 12, 2006, 07:59:21 AM »

jel tvoj motor stock? jel otvaran?
Logged
ivanB
Guest
« Reply #47 on: April 12, 2006, 08:36:41 AM »

nije nikad otvaran.. trebao je bit ali to ce malo pricekat.. znaci stock je..
Logged
ALFALUDjAK
Guest
« Reply #48 on: April 12, 2006, 05:14:34 PM »

idesh u dastek na analizu plinova?
Logged
Zeljko
Administrator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 8577


AGA


WWW
« Reply #49 on: April 12, 2006, 07:36:45 PM »

Quote
Originally posted by ivanB

također i moj auto ide puno, puno bolje nego rainov..

[Edited on 11-4-0606 by ivanB]


Da li ste stali jedan pored drugog? probali?
da li su motori identicni.. (usis, ispuh, promjer kotaca, flege, gume.. itd..)
Ti si mjerio auto u DSTEKU?

tih 3HP ne znace nista..  ako su auti identicni ono sto cu reci ne zelim da pomisljete da navijam za unichip... ako je dobro mapnut a u to bas i ne sumnjam, vjerujem da bi pobjedio unichip...
Logged

The First, DASTEK UNICHIP TECHNICALLY THE BEST; If you need more POWER, you need more AIR(cmf)
Dominik
Apprendista
*
Offline Offline

Posts: 220


« Reply #50 on: April 12, 2006, 10:35:21 PM »

evo rainova analiza....




i krivulja na tocku je ok.....1500 okretaja s nikakom oscilacijom snage..........pa kus bolje.....::

tibor je mozda pogodio ili je gotov chip ugradio ili ima pravo znanje nama jos nedosegnuto, nije to jedini njegov uradak ::......

unichip bi svakako morao moci izvuci vise, a standalone maximum + adekvatna mjerna oprema....

opet Zeljko ovdje neke nejasnoce.:studos: s gubicima.......npr. kako dobijes vise snage na tocku nego na radilici.....tu radilicu mozemo zanemariti al kad hoces da je nesto kako treba onda gde je greska ?.....

[Edited on 4-12-0606 by Dominik]
Logged
ivanB
Guest
« Reply #51 on: April 13, 2006, 08:29:57 AM »

i na radilici imam vise ks, 193.. kod dasteka je mjeren moj auto prije 2mj..

ne kazem nista protiv unicipa samo sam mislio da se s njim moze dobit malo vise nego sa remap. ecu..

Rainov auto sam stavio samo kao primjer..
Logged
honda_vti
Guest
« Reply #52 on: April 13, 2006, 10:37:33 AM »

Quote
Originally posted by ivanB
i na radilici imam vise ks, 193.. kod dasteka je mjeren moj auto prije 2mj..

ne kazem nista protiv unicipa samo sam mislio da se s njim moze dobit malo vise nego sa remap. ecu..

Rainov auto sam stavio samo kao primjer..

U mom slucaju je ispalo da su decki prilikom "cipanja" podosta obogatili smjesu bengom po onoj staroj više benge više snage te motor em što je lošije išao još je i cugao ko lud! Prilikom postavljanja unicipa decki su to sredili,mapirali ga u "dozvoljenim" granicama benge u smjesi jer da su još smanjili benge dobio bi 5-10 ks ali dali opterecivati motor i podizati temperaturu na klipu za toliko malo snage???
Krajnji rezultat je podizanje snage sa max.159ks na 174 ks pri 8000 na kotacima!! Da ne pricam da je i pri nizim okretajima jaci u odnosu na prije cca 5-8ks!! Ali najvažnije mi je da znam da mi motor ima optimalnu smjesu u svim režimima rada i da sam dobio najvecu mogucu snagu a da nije stetna za motor!
Logged
ALFALUDjAK
Guest
« Reply #53 on: April 13, 2006, 11:35:55 AM »

e o tome sam ja prichao... razlika je velika... na turbaku nabijesh tlak i auto poludi ide ko mutav ali kratkotrajno... prevelika temperatura izgaranja
Logged
ivanB
Guest
« Reply #54 on: April 13, 2006, 12:35:13 PM »

2: ja nisam pricao o turbaku..

2honda_vti: 174ks na kotacima, odlicno..

2all: nemojte me ubit, nisam nista govorio o unicipu, samo sam uspoređivao..
Logged
honda_vti
Guest
« Reply #55 on: April 13, 2006, 01:20:46 PM »

Quote
Originally posted by ivanB
2: ja nisam pricao o turbaku..

2honda_vti: 174ks na kotacima, odlicno..

2all: nemojte me ubit, nisam nista govorio o unicipu, samo sam uspoređivao..

Ma nije bad samo ti kazem svoja razmišljanja i utiske ali teško je usporediti cipanje na slijepo i postavljanja unichipa kojim podesiš motor na valjcima prilikom kojeg imaš u svakom trenu pregled snage i svih parametara! A cjena je takva kakva je ali znaš onu staru "nisam toliko bogat da kupujem jeftino" haha.

[Edited on 13-4-0606 by honda_vti]

[Edited on 13-4-0606 by honda_vti]
Logged
ivanB
Guest
« Reply #56 on: April 13, 2006, 02:58:11 PM »

Quote
Originally posted by honda_vti
Quote
Originally posted by ivanB
2: ja nisam pricao o turbaku..

2honda_vti: 174ks na kotacima, odlicno..

2all: nemojte me ubit, nisam nista govorio o unicipu, samo sam uspoređivao..

Ma nije bad samo ti kazem svoja razmišljanja i utiske ali teško je usporediti cipanje na slijepo i postavljanja unichipa kojim podesiš motor na valjcima prilikom kojeg imaš u svakom trenu pregled snage i svih parametara! A cjena je takva kakva je ali znaš onu staru "nisam toliko bogat da kupujem jeftino" haha.

[Edited on 13-4-0606 by honda_vti]

[Edited on 13-4-0606 by honda_vti]


istina..!!
Logged
ALFALUDjAK
Guest
« Reply #57 on: April 13, 2006, 07:14:13 PM »

IVAN... ista ti je pricha i sa atmosfercom i sa turbakom shto se tiche siromashne smjese... samo se turbak prije razleti dok atmosfercu sve polako nagori dok ti ne pukne ventil i sve podrobi... pogledaj... :bilder:




obrati pozornost na boju onog ventila koji se vidi... to je boja pegrijavanja usljed preotvorenosti ispuha i usisa a premalo benzina a da ne spominjem kut paljenja... nachipan od oka... da... zadnji put u zhivotu! Auto je ishao puno bolje... do jednom... Samo zhelim da nam se dugo i sretno vozish
Logged
Zeljko
Administrator
BARBA
*****
Offline Offline

Posts: 8577


AGA


WWW
« Reply #58 on: April 13, 2006, 10:22:52 PM »

Ovo bi mogla biti neka alfa boxer...

2all koliko vidim nesto suskete oko cijene... iskreno nije puno ni povoljnije ni u africi sto se toce cijene unichipa..
nema novaca koje mogu kupiti pravilan i istinski tuning.. koji nakon svega napravi predjenih kilometara da i zaboravite kada ste ga stavili.. ::
Logged

The First, DASTEK UNICHIP TECHNICALLY THE BEST; If you need more POWER, you need more AIR(cmf)
ALFALUDjAK
Guest
« Reply #59 on: April 14, 2006, 07:31:52 AM »

da to je moja alfa 1,6 boxer nekad bila :bilder:

moram napomenuti da je taj motor na slici imao 60 000 km nakon generalke... klipovi, ventili, sve sve sve... ja sve radio kad mi je ostala bez ulja i izgorila radilica i cilindri
Logged
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7   Go Up
  Send this topic  |  Print  
  Set topic sticky  
Jump to:  

Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006-2011, Simple Machines LLC